céline.janssens schreef:Wie lag er de eerste aflevering in het geel graf?is al vele male vermeld hier ... en dat zal uiteindelijk wel de link zijn vermoed ik
Jawel Llyod
van de andere gele pistes blijft niet veel meer over nu pascale weg is
céline.janssens schreef:Wie lag er de eerste aflevering in het geel graf?is al vele male vermeld hier ... en dat zal uiteindelijk wel de link zijn vermoed ik
Jawel Llyod
ex-molinator schreef:En een nieuwe gele hint?Baha rouwt om alle gesneuvelde kandidaten die door hem het spel hebben moeten verlaten
https://www.vier.be/video/de-mol/minife ... r-en-lloyd
Baha heeft een geel petje op.
Wie verzint hier nog snel een "hele" theorie rond?
sander.ramon schreef:In Kinepolis krijgen de mensen die Lloyd verdenken een gele sombrero...En de anderen?
chicawah schreef:En de anderen?Lloydverdenkers een gele, Bahaverdenkers een groene en Pieterverdenkers een rode.
sander.ramon schreef:In Kinepolis krijgen de mensen die Lloyd verdenken een gele sombrero...
sander.ramon schreef:In Kinepolis krijgen de mensen die Lloyd verdenken een gele sombrero...
sander.ramon schreef:In Kinepolis krijgen de mensen die Lloyd verdenken een gele sombrero...Mijn man zegt al vanaf aflevering 1 dat het Lloyd is, nu gaat hij zeggen: "zie je wel, ik had het toch gezegd"
Cedric schreef:Lloydverdenkers een gele, Bahaverdenkers een groene en Pieterverdenkers een rode.We zaten er alletwee naast.
GDC en de 3 finalisten zijn net in onze filmzaal langsgekomen. Enkel Baha werd geïnterviewd, maar had niet veel meer te zeggen dan wat nerveus te lachen...