Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mei 2018, 10:41

 8153
Jay-Lo schreef:Nog iets, bij de baseballproef hebben de kindjes nummers op hun truitjes. Nu, dat is willekeurig, verschillende nummers, maar de kleine met nr 45 komt wel expliciet in beeld.
Afbeelding

Sorry. Edit: dat zie ik nu pas: kijk naar de ondertitels!!!
😲 OMG! Nu begin ik weer te twijfelen! :?
Gebruikersavatar

Jansen02 mei 2018, 11:11

 3423  Yens
chicawah schreef:😲 OMG! Nu begin ik weer te twijfelen! :?
Vond het ook een frappant beeld, maar klopt het of klopt het niet? Het zou wel het type hint zijn dat iedereen kan zien en vinden maar toch met de nodige moeilijkheidsgraad.
Gebruikersavatar

Frolva02 mei 2018, 12:38

 2204
Bedoelen jullie dat 45 de leeftijd van Pascqualle (this one's for you, chicawah :mrgreen: ) is (dat klopt) en dat de combinatie van het 'rug'nummer en de ondertitel een hint is?

Maar hoe zouden we hieruit kunnen afleiden dat Pascale de mol is?
Gebruikersavatar

ex-molinator02 mei 2018, 12:41

 3483  Uma
Frolva schreef:Bedoelen jullie dat 45 de leeftijd van Pascqualle (this one's for you, chicawah :mrgreen: ) is (dat klopt) en dat de combinatie van het 'rug'nummer en de ondertitel een hint is?

Maar hoe zouden we hieruit kunnen afleiden dat Pascale de mol is?
Pascale heeft als leeftijd in haar profiel: 45j
Gebruikersavatar

Jansen02 mei 2018, 12:45

 3423  Yens
Frolva schreef:Bedoelen jullie dat 45 de leeftijd van Pascqualle (this one's for you, chicawah :mrgreen: ) is (dat klopt) en dat de combinatie van het 'rug'nummer en de ondertitel een hint is?
Maar hoe zouden we hieruit kunnen afleiden dat Pascale de mol is?
In de context van het programma duidt dit natuurlijk op de leeftijd van de kinderen waartegen ze moeten spelen (de tegenstander), maar het zo frappant in beeld brengen van het cijfer 45 en dat samen met de ondertiteling "de leeftijd van de tegenstander" lees: "de leeftijd van de mol (als tegenstander van de andere kandidaten)" vind ik een zeer goed gevonden hint.
Gebruikersavatar

james.waker02 mei 2018, 12:47

 417
sandra.govers schreef:
Denk dan aan Lloyd, als eerste uit het gele graf.
dat denk ik ook 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mei 2018, 12:49

 8153
Frolva schreef:Pascqualle (this one's for you, chicawah :mrgreen: )
:evil: :evil: :evil:
Gebruikersavatar

james.waker05 mei 2018, 14:57

 417
het kastje met de schakelaars om de beproevingen in en uit te schakelen is in het geel geverfd

we zien het maar één keer in beeld samen met de kandidaten en dan schijnt er een geel licht in de kamer van Pascale, ook het mollogo komt op dat moment in beeld, dus het lijkt of het licht de mol hier aanduid

zie bijlage

Afbeelding
Gebruikersavatar

chicawah.janssen05 mei 2018, 15:41

 8153
In een ander topic werd aangehaald dat op het gele kistje waarin de molboekjes zaten voor de blindenopdracht, scheepsroeren staan.
Gebruikersavatar

james.waker06 mei 2018, 10:58

 417
Geel is natuurlijk ook een gemeente, niet zover van Mol

Mol 51° 11' 5°07'
Geel 51° 10' 4°59'

weet niet of daar iets mee te doen is
Gebruikersavatar

mariosandra.valckesimoen06 mei 2018, 12:56

 11
Kan ook een verwijzing zijn naar Lloyd. Lloyd lag bij de allereerste proef in het gele graf.
Gebruikersavatar

JACE06 mei 2018, 22:16

 3
Wie lag er de eerste aflevering in het geel graf?
Jawel Llyod


Afbeelding
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7