SPOILER
happyfello schreef:Hmm... weer iets bizars? Zeker dat dit geen gephotoshopte foto is? Indien niet: Apple --> Steve Jobs --> Steve?
... waarom staat dit logo van dhr. Jobs op het instrument van de mariachispeler...
happyfello schreef:Jawel hoor, iemand heeft het al ergens vermeld, maar niet veel mensen zijn er dieper op ingegaan. Ik heb het wel opgenomen in mijn verdachtenlijstje na afl. 1:Had dit op Instagram ook al ergens opgepikt en ben verbaasd dat het nog niet in deze proef is vermeld... waarom staat dit logo van dhr. Jobs op het instrument van de mariachispeler...SPOILER![]()
![]()
chicawah schreef:...Ik heb de indruk dat er veel meer (al dan niet echte) hints (uit)gevonden worden dan vorig jaarJa, vorig jaar beperkten we ons toch vooral tot stripverhalen die nog goed gevonden waren
eveline.vanhemel schreef:Ja, vorig jaar beperkten we ons toch vooral tot stripverhalen die nog goed gevonden warenIk vind de apple tot nu toe een van de strafste verborgen hints en volgens mij is het ofwel een echte ofwel een valse die er bewust in gestoken werd door de makers. Maar zij beweren altijd dat ze er geen valse hints in stoppen. Maar ik verdenk de makers er soms toch van dwaalsporen te leggen
. Neem nu dat Apple logo op de mariachi gitaar, dat is in mijn ogen ofwel een echte hint ofwel is het een dwaalspoor. Ik kan me echt niet voorstellen dat die gitaarspeler echt een apple logo op zijn gitaar heeft geplakt.
commisaris Witse schreef:Is dat Apple logo op die gitaar niet gewoon bedoeld om ons te zeggen : Think Different ?Dus letterlijk zeggen: jullie zitten op een verkeerd spoor
eveline.vanhemel schreef:Dus letterlijk zeggen: jullie zitten op een verkeerd spoorOf de mariachi is gewoon fan van apple?.
Mateo schreef:Inderdaad, als bijzonder empathisch komt Steve zeker niet uit de verf in dit spel.Nice, maar in dit geval gaat het niet zomaar om een appel, maar om de apple die ons misschien tipt dat het Steve's job is om te mollen...
Apple = appel. Zo in vertaling kan dit woord toch wel aan andere kandidaten worden gelinkt. De officiële schrijfwijze voor appèl is volgens de Nederlandse Taalunie tegenwoordig 'appel'.
Ik geef daar zelf zeker niet de voorkeur aan, maar juiste spelling is juiste spelling totdat de juiste spelling als onjuist wordt beschouwd..![]()
Als dit in België ook geldt, maar zelfs als dat niet zo is, dan zijn niet alleen de gelijkluidende voornamen van de heren Jobs en Thumas aan elkaar te linken.
Er is in vertaling in ieder geval een verband te vinden met de bekende appel, die in Genesis (!) , vers 2,4-3,24 voorkomt als het fruit waarmee Eva Adam verleidt (overigens is appel niet de juiste vertaling, maar deze vrucht staat nog steeds als zodanig bekend).
Daarnaast is appel (voorheen appèl dus) een militaire exercitie of een gerechtelijke term (hoger beroep).
Pascale is officier bij de Marine en...