Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Mateo13 apr 2018, 18:16

 870
Dat is zeker een van de meer voor de hand liggende interpretatiemogelijkheden.
Gebruikersavatar

billie.holiday13 apr 2018, 18:29

 462  Bert
Door die stomm Apple zit ik een beetje in een Steve tunnel. Ik ben ook een Apple fan maar wie kleeft die in godsnaam op zijn gitaar. Ik heb ook van die stickers liggen, die liggen gewoon in de kast. Mijn kinderen zouden die ooit wel gebruikt hebben om op hun kaften te kleven, maar op een gitaar vind ik nog steeds bizar. Ofwel heeft woestijnvis dit er als hint in gestoken of is die man een echte Steve jobs fan. De eerste aflevering strookt niet met de tweede en derde aflevering wat we te zien krijgen van Steve.
Bij Eline lag het er zo dik op dat ik het niet wilde geloven dat ze de mol was, ik hoop dat de makers dit jaar iets anders in gedachten hebben.
Gebruikersavatar

Jansen13 apr 2018, 19:22

 3423  Yens
billie.holiday schreef:Door die stomm Apple zit ik een beetje in een Steve tunnel. Ik ben ook een Apple fan maar wie kleeft die in godsnaam op zijn gitaar. Ik heb ook van die stickers liggen, die liggen gewoon in de kast. Mijn kinderen zouden die ooit wel gebruikt hebben om op hun kaften te kleven, maar op een gitaar vind ik nog steeds bizar. Ofwel heeft woestijnvis dit er als hint in gestoken of is die man een echte Steve jobs fan. De eerste aflevering strookt niet met de tweede en derde aflevering wat we te zien krijgen van Steve.
Bij Eline lag het er zo dik op dat ik het niet wilde geloven dat ze de mol was, ik hoop dat de makers dit jaar iets anders in gedachten hebben.
Ja, ik blijf het ook moeilijk hebben met die "Apple"... ik kan net als jij echt niet geloven dat die man zoiets op zijn gitaar zal plakken, een puur anachronisme is het... . Als we dat dus niet geloven, dan blijft er maar 1 mogelijkheid over: dat het met opzet er op gezet is, tijdens de montage.

Nog iets, elke week worden in Café De Mol de "minder realistische" theorieën (ik blijf beleefd), onderuit gehaald, die komen zeker niet van hier op het forum, maar de Apple is al op meerdere plaatsen (twitter, Facebook) gespot en toch is het nog nooit ter sprake gekomen in Café De Mol. Toch wel een reden om er iets achter te zoeken.
Gebruikersavatar

commisaris Witse13 apr 2018, 20:30

 260
eveline.vanhemel schreef:Ja, ik blijf het ook moeilijk hebben met die "Apple"... ik kan net als jij echt niet geloven dat die man zoiets op zijn gitaar zal plakken, een puur anachronisme is het... . Als we dat dus niet geloven, dan blijft er maar 1 mogelijkheid over: dat het met opzet er op gezet is, tijdens de montage.
Dat logo erop plakken tijdens de montage ? Dat kan niet volgens mij... Met goedkeuring van de muzikant een sticker op zijn instrument laten kleven door een TV ploeg ?
Waarom ik ook denk dat het geen hint is : omdat ze in Café de Mol ook wezen op een andere muzikant die zijn viool nauwgezet bekeek... en ze al meermaals zeiden dat er géén hints in het Café gegeven worden.

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 apr 2018, 20:40

 8153
eveline.vanhemel schreef:Ja, ik blijf het ook moeilijk hebben met die "Apple"... ik kan net als jij echt niet geloven dat die man zoiets op zijn gitaar zal plakken, een puur anachronisme is het... . Als we dat dus niet geloven, dan blijft er maar 1 mogelijkheid over: dat het met opzet er op gezet is, tijdens de montage.

Nog iets, elke week worden in Café De Mol de "minder realistische" theorieën (ik blijf beleefd), onderuit gehaald, die komen zeker niet van hier op het forum, maar de Apple is al op meerdere plaatsen (twitter, Facebook) gespot en toch is het nog nooit ter sprake gekomen in Café De Mol. Toch wel een reden om er iets achter te zoeken.
De Apple en al die Bijbelse verwijzingen... Ik was geneigd toe te happen, maar iemand anders nam al een grote hap uit die Apple en ik begin te vrezen dat het een wormstekige Apple is :?
Ik overweeg er moes van te maken :albino:
Gebruikersavatar

Jansen13 apr 2018, 22:27

 3423  Yens
commisaris Witse schreef:Dat logo erop plakken tijdens de montage ? Dat kan niet volgens mij... Met goedkeuring van de muzikant een sticker op zijn instrument laten kleven door een TV ploeg ?
Waarom ik ook denk dat het geen hint is : omdat ze in Café de Mol ook wezen op een andere muzikant die zijn viool nauwgezet bekeek... en ze al meermaals zeiden dat er géén hints in het Café gegeven worden.
Ik bedoelde eigenlijk dat het digitaal bewerkt is 🙂. Ik denk echt niet dat die mariachi het zou toelaten dat er iets op zijn gitaar zou geplakt worden, no matter what 😉.
Gebruikersavatar

Jansen13 apr 2018, 22:31

 3423  Yens
chicawah schreef:De Apple en al die Bijbelse verwijzingen... Ik was geneigd toe te happen, maar iemand anders nam al een grote hap uit die Apple en ik begin te vrezen dat het een wormstekige Apple is :?
Ik overweeg er moes van te maken :albino:
Weet je welke film er vanavond op Vier gegeven wordt? "Jobs" de biografische film over Steve Jobs :?: 💡 :!:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 apr 2018, 22:33

 8153
eveline.vanhemel schreef:Weet je welke film er vanavond op Vier gegeven wordt? "Jobs" de biografische film over Steve Jobs :?: 💡 :!:
Hmmm... Zeggen ze niet dat ze alleen hints steken in het programma zelf? 😉
Gebruikersavatar

Jansen13 apr 2018, 22:39

 3423  Yens
chicawah schreef:Hmmm... Zeggen ze niet dat ze alleen hints steken in het programma zelf? 😉
LOL, ja, ik heb hem toch maar ingesteld om op te nemen, hij duurt te lang en te laat 😉. Maar zal in de toekomst echt niet meer aan Apple, Steve Jobs, etc. kunnen denken zonder aan De Mol 2018 te denken 😂
Gebruikersavatar

Mateo14 apr 2018, 00:23

 870
Familie van Steve?? 😲
Gebruikersavatar

perro14 apr 2018, 01:39

 39  Bert
chicawah schreef:Ik overweeg er moes van te maken :albino:
How zeg, toch geen “VerberckMOES” zeker, Chicawah? 😂