Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

chicawah.janssen14 apr 2018, 08:24

 8153
perro schreef:How zeg, toch geen “VerberckMOES” zeker, Chicawah? 😂
Welja, ik ben aan het opschuiven richting Verberckmoes. Versgemaakt. Geen ingeblikte appels van Marie Thumas meer 😉
Gebruikersavatar

Moleskine15 apr 2018, 16:30

 88
Ik heb daarnet eens snel snel enkele bio's van de personen uit de levend begraven-proef doorgenomen (die samen de code 14679 vormen). Wat me opviel: twee kunnen makkelijk aan een apple/appel gekoppeld worden:

- Paul McCartney: richtte Apple Records op (het 1ste label dat de platen van The Beatles uitbracht)
- Koningin Fabiola: ging na een doodsbedreiging met een kruisboog de wereld rond met een appel (ze gaf een knipoog naar Willem Tell).

Weet iemand of de anderen ook flagrant met een appel/Apple/Jobs/... in verband kunnen gebracht worden?
Bv. Big Apple, naam die verwijst naar appelsoort,...
Gebruikersavatar

JKpowned16 apr 2018, 00:40

 259
Moleskine schreef:Ik heb daarnet eens snel snel enkele bio's van de personen uit de levend begraven-proef doorgenomen (die samen de code 14679 vormen). Wat me opviel: twee kunnen makkelijk aan een apple/appel gekoppeld worden:

- Paul McCartney: richtte Apple Records op (het 1ste label dat de platen van The Beatles uitbracht)
- Koningin Fabiola: ging na een doodsbedreiging met een kruisboog de wereld rond met een appel (ze gaf een knipoog naar Willem Tell).

Weet iemand of de anderen ook flagrant met een appel/Apple/Jobs/... in verband kunnen gebracht worden?
Bv. Big Apple, naam die verwijst naar appelsoort,...
Lloyd en Jeffrey zijn de enigste met een Beatles liedje in hun playlist. Beide het liedje "hey jude" dat in hetzelfde jaar is uitgekomen als de oprichting van Apple Records. Alleen voor Lloyd is dat een beetje een vreemde keuze als je dan gaat kijken naar liedjes van zijn leeftijdgenoten. Net zoals Ramones - Blitzkrieg Bop wat zou kunnen verwijzen naar volgende aflevering aangezien het een bekende song is van Final Destination 3 (de crash in de rollercoaster). Het kan ook totaal geen link zijn met eender wie en gewoon een Mariachi die een Apple fan is :p