Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

lotjeeeeee03 apr 2018, 16:51

 1
in de eerste aflevering zat jeffrey achter kelly en wie ging naar huis ? KELLY
in de tweede aflevering zat jeffrey achter channy en wie ging naar huis ? CHANNY
ik ga in de volgende aflevering goed opletten waar hij zit en wie er naar huis gaat
Gebruikersavatar

ex-molinator03 apr 2018, 17:14

 3483  Uma
lotte.taillieu schreef:in de eerste aflevering zat jeffrey achter kelly en wie ging naar huis ? KELLY
in de tweede aflevering zat jeffrey achter channy en wie ging naar huis ? CHANNY
ik ga in de volgende aflevering goed opletten waar hij zit en wie er naar huis gaat
Had ik speciaal op gelet tijdens Aflevering2.
In aflevering 1 wandelt hij strategisch gezien op de juiste plaats om net achter Kelly te zitten, maar in de tweede aflevering absoluut niet en is het puur toeval dat hij nog achter Channy kan zitten.
Gebruikersavatar

marlies.talloen04 apr 2018, 13:13

 1
Mogen de deelnemers zelf kiezen waar ze plaatsnemen?

Anders was het ook wel toevallig dat Joke op de achterste rij zat, toen ze de enveloppe kreeg toch?
Gebruikersavatar

david.willems04 apr 2018, 13:36

 17
1 op 72 kans is niet zo zeldzaam, maar 1 op 504 is wél remarkable. Als dit ook zo is volgende keer dan kan het inderdaad wel betekenis hebben, we'll have to wait and see.
Gebruikersavatar

Frolva04 apr 2018, 13:49

 2204
marlies.talloen schreef:Mogen de deelnemers zelf kiezen waar ze plaatsnemen?

Anders was het ook wel toevallig dat Joke op de achterste rij zat, toen ze de enveloppe kreeg toch?
Volgens mij worden de plaatsen aangeduid.

De plaats van Joke wijst daar ook op.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen04 apr 2018, 13:53

 8153
Frolva schreef:Volgens mij worden de plaatsen aangeduid.
Méén je dat nou? Het zijn toch geen kinderen in een klas hé!
Frolva schreef:De plaats van Joke wijst daar ook op.
Ik veronderstel dat ze in dit geval Joke aangeraden hebben om achteraan te gaan zitten.
Gebruikersavatar

Frolva04 apr 2018, 14:02

 2204
chicawah schreef:Ik veronderstel dat ze in dit geval Joke aangeraden hebben om achteraan te gaan zitten.
't Zal wel méér dan aangeraden geweest zijn. Als ze in het midden zat kon er vast iemand mee de brief gelezen hebben, dan dat mocht niet (al zou dat nu ook weer geen ramp geweest zijn).
Gebruikersavatar

masterveecee04 apr 2018, 16:42

 3547  Sven
mja, het lijkt duidelijk van de productie uit dat er soms een plaats toegewezen wordt. Zoals in het geval van Joke. Voor het shot dat iedereen toekomt: "

Ok, jullie mogen gaan zitten. De stoel achteraan links is wel voorzien voor Joke. klaar? Actie!"
Gebruikersavatar

billie.holiday05 apr 2018, 08:49

 462  Bert
Wat mij opviel is dat Steve al twee maal dezelfde outfit aan heeft en dat hij 2 keer op dezelfde stoel zat. Dat hij als eerste godverdomme uitspreek bij de eerste eliminatie, toen ze te horen kregen dat het een ex aequo was. Toen Kelly moest vertrekken riep hij o my God. Bij de tweede eliminatie als het blijkt channy te zijn , spreekt hij het woord godvermiljaar uit.

Het viel mij in beide afleveringen op dat hij dikwijls verwijst naar God.
Steve stond niet bij mijn hoofdverdachten , maar ik denk dat Ik hem wat meer in het snotje ga houden.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen05 apr 2018, 09:18

 8153
billie.holiday schreef:Wat mij opviel is dat Steve al twee maal dezelfde outfit aan heeft en dat hij 2 keer op dezelfde stoel zat. Dat hij als eerste godverdomme uitspreek bij de eerste eliminatie, toen ze te horen kregen dat het een ex aequo was. Toen Kelly moest vertrekken riep hij o my God. Bij de tweede eliminatie als het blijkt channy te zijn , spreekt hij het woord godvermiljaar uit.

Het viel mij in beide afleveringen op dat hij dikwijls verwijst naar God.
Steve stond niet bij mijn hoofdverdachten , maar ik denk dat Ik hem wat meer in het snotje ga houden.
Was er niet ook iets na de mislukte Rabid Joke? Hij zei toen ook iets met god of zo. Ik kom er nu efkes niet op.
Gebruikersavatar

billie.holiday05 apr 2018, 09:46

 462  Bert
Ze zal niet verrijzen of zoiets in die aard.
Gebruikersavatar

Mateo05 apr 2018, 11:25

 870
Hij zei daar nog iets voor: "Zij is Jezus niet".