Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

mole.hunter04 apr 2018, 08:17

 4
Beste mollenjagers,

2 jaar geleden zat ik in een Cathytunnel
Vorig jaar zat ik in een Hanstunnel
En ook dit jaar is het prijs: een Bahadortunnel.


Er zijn enkele toevalligheden in verband met Iran die me in deze tunnel houden.

- [ ] Baha’s favoriete sportmoment is de voetbalwedstrijd waarin Iran zich ten koste van Australië plaatst voor het WK in 98, niets bijzonder. Maar voor elke Iran supporter is dit een zeer speciale wedstrijd. Australië komt zonder problemen 2-0 voor. Alles lijkt erop dat Iran kansloos is. Tot minuut 70 wanneer er een Australische “saboteur” het veld opstormt en een gat knip in het doelpuntnet. Na een onderbreking om het net te repareren draait het spel. Iran maakt 2 doelpunten en plaatst zich voor het WK.
- [ ] De code 14679 in de begraaf proef zou kunnen wijzen naar 14 juni 1979. Deze datum is een belangrijke datum in de Iraanse revolutie. Een draft van de grondwet van ayatollah Khomeini wordt goedgekeurd en gepubliceerd.
- [ ] Een ander topic op dit forum heeft het over de dezelfde begraafproef. Er wordt een bijbelvers geciteerd (die trouwens niet correct is met wat er in de bijbel staat) over Lot. Later krijgt Joke dezelfde opdracht als Lot: vooral niet achterom kijken! Lot komt eveneens voor tijdens een ander belangrijke gebeurtenis in Genesis . Hij wordt er tijdens de battle of Siddim ontvoerd door de koning van Elam, wat per toeval het huidige Iran blijkt te zijn. Om nog een stap verder te gaan (misschien wel te ver): Deze oorlog is eveneens gekend als the battle of the nine kings. En dat is sinds dit jaar opnieuw het aantal kandidaten.

Ik besef dat dit allemaal ver gezocht is maar er lijkt geen andere kandidaat te zijn waar ik zoveel toevalligheden kan terugvindend. Kan me iemand uit mijn Bahador tunnel halen?
Gebruikersavatar

ex-molinator04 apr 2018, 08:46

 3483  Uma
mole.hunter schreef:...
Deze oorlog is eveneens gekend als the battle of the nine kings. En dat is sinds dit jaar opnieuw het aantal kandidaten.
Ik neem aan dat je bedoelt dat er 9 kandidaten zijn die NIET De Mol zijn (want het aantal deelnemers- ook wel kandidaten genoemd) is zoals steeds 10.
Gebruikersavatar

mole.hunter04 apr 2018, 08:53

 4
Ik bedoel dat er inderdaad dit jaar 9 personen zijn die spelen voor en geldprijs aangevuld met 1 mol.

Vorig jaar waren het 10 personen die speelden voor de geldprijs aangevuld met een mol.
Gebruikersavatar

ex-molinator04 apr 2018, 08:57

 3483  Uma
mole.hunter schreef:...
Vorig jaar waren het 10 personen die speelden voor de geldprijs aangevuld met een mol.
Klopt, dat was ik even vergeten.
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh04 apr 2018, 09:51

 344  Sven
mole.hunter schreef:Beste mollenjagers,

2 jaar geleden zat ik in een Cathytunnel
Vorig jaar zat ik in een Hanstunnel
En ook dit jaar is het prijs: een Bahadortunnel.
Dus Bahador kunnen we afstrepen als mol? 😛