Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

mole.hunter04 apr 2018, 08:20

 4
Ik gaf in een ander topic al aan dat ik behoorlijk diep in een Bahadortunnel zit.

Ik heb enkele bedenkingen met zijn favoriete muziek nl “Avicii, The weekend en alles wat op Q-music komt.”

Het meest succesvolle nummer van Avicii (wake me up) start met de worden “Feeling my way through the darkness” dus zoals een ...

De meest succesvolle hit van the weeknd “i feel it coming) is een samenwerking met Daft Punk. Twee DJs die hun ware gelaat verbergen achter maskers (helmen).
Gebruikersavatar

ex-molinator04 apr 2018, 08:51

 3483  Uma
mole.hunter schreef:Ik gaf in een ander topic al aan dat ik behoorlijk diep in een Bahadortunnel zit.

Ik heb enkele bedenkingen met zijn favoriete muziek nl “Avicii, The weekend en alles wat op Q-music komt.”

Het meest succesvolle nummer van Avicii (wake me up) start met de worden “Feeling my way through the darkness” dus zoals een ...

De meest succesvolle hit van the weeknd “i feel it coming) is een samenwerking met Daft Punk. Twee DJs die hun ware gelaat verbergen achter maskers (helmen).
Inderdaad diep in de Baha-tunnel. 😉
Ik geloof niet in het zoeken naar een nummer van de favoriete groep van een deelnemer. Ik ga de oefening niet doen maar ben er vrij zeker van dan je bij de favoriete groep bij elke deelnemer een nummer kan vinden dat gelinkt kan worden aan De Mol. Mocht dat nummer in de playlist staan .. dan wordt het een andere zaak.