Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

ruben.lodewijckx06 apr 2018, 00:15

 65
Billy jean ( king )
Caroline ( Wozniachi )
Eilieen ( Bennet
Lola (Grosjean ( dochter sebastien Grosjean )
Maria (Sharapova)

Allemaal Toppers in Dezelfde sport ...

Spaulding wass ontwerper van tennisracketten ... Deze heeft hij ook gemaakt


Afbeelding

De kleur van een tennisbal is GEEL
ART = Antwerps Tennistornooi


Pamela Anderson was 1992 het gezicht MAKE A WICH en zij organiseerde een tennistornooi met bekende

JMP " El sympatico" : OFWEL DEL PORTO de El Sympatico van het tennis

Donald Trump heeft eigen tennis tornooi : USTA Trump national


Brandy KIP nummer 1 van de wereld geweest en nju beste tennis coach ter wereld ....


Weet iemand de hobbys van de kanidaten ? Ofwel heb ik te ver gezocht maar alles viel als een puzzel in elkaar
Gebruikersavatar

Jay-Lo06 apr 2018, 08:17

 1690  Sven
Wel toevallig ook die domino's.
Maar ik zie ook geen link met 1 van de kandidaten.
Gebruikersavatar

Jansen06 apr 2018, 08:31

 3423  Yens
In het artikel in de brochure van Decathlon, stond er niemand vermeld met als hobby tennis. Alleen Channy vermeldt dat ze in haar jeugd tennis gespeeld heeft en die ligt er al uit. Dus niet echt een link met de overblijvende kandidaten: op voorwaarde dat ze alles vermeld hebben in het artikel, maar zie niet in waarom ze dat niet zouden gedaan hebben.
Gebruikersavatar

ex-molinator06 apr 2018, 08:37

 3483  Uma
ruben.lodewijckx schreef:..
Pamela Anderson was 1992 het gezicht MAKE A WICH ....
Lijkt me een leuk programma: MAKE A WITCH 😛
Gebruikersavatar

chicawah.janssen06 apr 2018, 09:12

 8153
Ik vind dit weer zo'n typisch voorbeeld van wishful thinking, het veel te ver gaan zoeken, het paard achter de wagen spannen en alles in bochten wringen om het in je eigen theorie te doen passen.
Het krioelt hier van dergelijke "hints", net als vorig jaar toen Annelies moeke was en bij de Malle Mergpijp paste en Robin de Rode Ridder was...
Gebruikersavatar

ex-molinator06 apr 2018, 09:53

 3483  Uma
ruben.lodewijckx schreef:Billy jean ( king )
Caroline ( Wozniachi )
Eilieen ( Bennet
Lola (Grosjean ( dochter sebastien Grosjean )
Maria (Sharapova)
Serieus, geef me gelijk welke naam en ik vind wel een bekende tennisser met dezelfde voornaam .
(en een klein puntje van kritiek ivm op te zoeken zaken: Wozniachi = Wozniacki ::: Eilieen = Eileen
Dit lijkt misschien mierenneuken maar aangezien de zoekterm, of het resultaat daarvan als "bewijsvoering" gebruikt wordt, moet de zoekterm en het resultaat ook wel correct weergegeven worden; indien niet dan hoeft er niet gezocht worden en kan alles dat er enigszins op gelijkt als "bewijsvoering" gebruikt worden >> wanneer ik zoek op "Eilieen", dan vind ik geen Bennet op de eerste 10 pagina's :( , zoeken op Spaulding geeft ook verrassende resultaten).
ruben.lodewijckx schreef:Spaulding wass ontwerper van tennisracketten ... Deze heeft hij ook gemaakt
idem >> Spalding
ruben.lodewijckx schreef:De kleur van een tennisbal is GEEL
of WIT of ORANJE of GROEN (of misschien nog andere kleuren die ik nog niet gezien heb)

Aan de moderators: Vooraleer mij een volgende waarschuwing te geven omwille van het vitten op taal ... Het is niet vitten op taal: iedereen maakt foutjes en hoe graag ik ook foutloos zou willen schrijven, het lukt me ook niet met een keyboard, en de fouten aanvaard ik zonder problemen (tenminste als er een beetje moeite gedaan wordt door de schrijver - 70% van de fouten wordt al automatisch aangeduid tijdens het typen dus is het ook niet te veel gevraagd om daar gebruik van te maken) maar dit gaat specifiek over het zoeken naar De Mol en dan mag de gebruikte zoekwijze ook correct beschreven worden zodat het herhaalbaar is : 1 van de basisprincipes van degelijk onderzoek.

@ ruben.lodewijckx
Neem dit aub niet persoonlijk op. Ik had dit al veel eerder kunnen schrijven bij anderen, en ook vorig jaar. Typfouten zijn echt niet het probleem en geven soms aanleiding tot leuke zinspelingen maar foute zoektermen of foute zoekresultaten maken elke afgeleide daarvan waardeloos en kunnen heel makkelijk vermeden worden.
Gebruikersavatar

ex-molinator06 apr 2018, 10:42

 3483  Uma
ruben.lodewijckx schreef: ART = Antwerps Tennistornooi
Sorry dat ik het nogmaals aankaart maar ART vind ik ook niet.
Vroeger was er een Antwerp Diamond Trophy (ADT) (misschien in 2018 ook) en er bestaat natuurlijk ook de ATP maar een ART vind ik niet (kan ook aan mij liggen).

en nu kruip ik in mijn auto voor de AFT (Antwerp File Trophy) 😛
Gebruikersavatar

Kleintje06 apr 2018, 12:09

 125  Sven
eveline.vanhemel schreef:In het artikel in de brochure van Decathlon, stond er niemand vermeld met als hobby tennis. Alleen Channy vermeldt dat ze in haar jeugd tennis gespeeld heeft en die ligt er al uit. Dus niet echt een link met de overblijvende kandidaten: op voorwaarde dat ze alles vermeld hebben in het artikel, maar zie niet in waarom ze dat niet zouden gedaan hebben.
Pieter squasht wel.

https://www.folderbode.be/data/35/906/21.jpg

Wat me trouwens hier nog opvalt, en sorry dat ik off-topic ga, maar nu ik dat artikel van de decathlon herlees: blijkbaar zit Pieter zelfs in een wielrennersclub? Hij zegt dat hij fietst en spreekt daarna over het gevoel om met zijn club andere clubs uit de overwinning te spelen. We linken tot nu toe alle hints over fietsen bij Jeffrey, maar wat als het eigenlijk hints zijn naar Pieter toe? Mindblowing, want Pieter zit niet eens in mijn top 5 verdachten...
Gebruikersavatar

happyfello06 apr 2018, 12:28

 326  Uma
Niet dat ik de theorie van Ruben geloof, geloof ik, wat ik wel van de 1e aflevering visueel heb onthouden is dat onze marine officier wel een héél opvallend afwijkende halsketting aan had... Ik zou bijna durven zeggen, het was een tennisbal :roll: :roll: :roll:

Tot op heden, zie o.a. haar baseball techniek, heeft ze echter nog geen indruk gegeven een stevige baltechniek onder de knie te hebben... Kwestie van Ruben verder in de tunnel te duwen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding