Is dit een tip ofzo? Is wel moeilijk leesbaar.
nieuws.gierig schreef:Het vluchtnummer die daarna werd omgeroepen was totaal anders... en op tv was het beter leesbaar dan in de versie op het web. Ik las mol0904... in Amerikaanse datumnotatie 4 september dus sterrenbeeld maagd, enige kandidaat met dit sterrenbeeld is lloyd. 9 april is ram maar geen enkele kandidaat is een ram als ik het goed heb gezien. En past mooi in mijn theorie dat lloyd de mol isTenzij ze wisten dat de aflevering die ze shooten op normaal gezien op maandag zou airen (morgen 9/4), maar dit naar zondag is veranderd van bovenuit ?
wim.geuens schreef:Tenzij ze wisten dat de aflevering die ze shooten op normaal gezien op maandag zou airen (morgen 9/4), maar dit naar zondag is veranderd van bovenuit ?Hier had ik ook aan gedacht. Zou kunnen, maar hadden ze toch gemakkelijk kunnen aanpassen op de beelden?
julieke.vdw schreef:Misschien is dit een referentie naar halal eten? Zoals men in Iran (Bahador) doet...Denk het wel... iemand die zo in de tequila vliegt, lijkt me niet echt een praktiserend moslim te zijn
Wat denken jullie? Té vergezocht?
eveline.vanhemel schreef:Denk het wel... iemand die zo in de tequila vliegt, lijkt me niet echt een praktiserend moslim te zijnHaha, natuurlijk niet! Ik had het nu eerder over zijn land van herkomst.
eveline.vanhemel schreef:Denk het wel... iemand die zo in de tequila vliegt, lijkt me niet echt een praktiserend moslim te zijnDe Koran verbiedt niet het drinken van alcohol, maar wel dronkenschap.