Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

james.waker30 apr 2018, 11:03

 417
lorenzo.dejongh schreef: Ook kan het zijn dat De Mol op een speciaal knopje kan klikken, wat je alleen doet als je weet dat die er is. Je gaat als je er niet van op de hoogte bent random op het scherm klikken, lijkt mij.
de vraag is of de mol überhaupt wel een test invult? misschien gebruiken ze de tijd om in alle stilte te overleggen met de makers over toekomstige molacties....
Gebruikersavatar

Jansen30 apr 2018, 12:03

 3423  Yens
james.waker schreef:de vraag is of de mol überhaupt wel een test invult? misschien gebruiken ze de tijd om in alle stilte te overleggen met de makers over toekomstige molacties....
Ik heb eens ergens gelezen dat de productie als de kandidaten de eliminatietest hebben ingevuld, een gesprek hebben met elke kandidaat. Volgens mij wordt dat moment gebruikt om de mol van de nieuwe proeven op de hoogte te brengen. Weliswaar komen ze tijdens het invullen van eliminatieproef wel bij een aantal kandidaten binnen om shots te nemen maar dat lijkt me net iets te kort om dan de mol te briefen. Anderzijds denk ik dat de mol er ook baat bij heeft om de vragen uit de eliminatieproef minstens door te nemen, zo kan hij of zij niet voor verrassingen komen te staan als er over een vraag uit de proef wordt gebabbeld onder de kandidaten.
Gebruikersavatar

maarten.develde30 apr 2018, 19:26

 24
james.waker schreef:Pieter zijn mol was Bahador.... als Pieter de afvaller is dan is Bahador de mol NIET
Tenzij iedereen Baha als mol ziet natuurlijk en Pieter gewoon het slechtste of traagste geantwoord heeft
Gebruikersavatar

nyckelpiga30 apr 2018, 22:46

 69
zou het niet gewoon afgesproken zijn met een kleur? Gilles De Coster had een zwart t-shirt aan met rode letters. Als elke kandidaat nu een kleur heeft gekregen weet de mol direct wie de afvaller is + het kan verwijzen naar de kisten van in het begin, Pieter en Baha lagen in de kist met rood.
Misschien was het echt gewoon zo gemakkelijk.
Gebruikersavatar

Frolva30 apr 2018, 23:42

 2204
nyckelpiga schreef:zou het niet gewoon afgesproken zijn met een kleur?
Dat klopt dan weer niet met "door wat ik net heb gezegd". 😉
Gebruikersavatar

jos.jansen01 mei 2018, 09:56

 328  Uma
nyckelpiga schreef:zou het niet gewoon afgesproken zijn met een kleur? Gilles De Coster had een zwart t-shirt aan met rode letters. Als elke kandidaat nu een kleur heeft gekregen weet de mol direct wie de afvaller is + het kan verwijzen naar de kisten van in het begin, Pieter en Baha lagen in de kist met rood.
Misschien was het echt gewoon zo gemakkelijk.
Zou kunnen en voor het gezegt gedeelte zou het mogelijks kunnen zijn dat Ja en Nee gelinkt waren aan waar welke kandidaat lag (toch voor de kandidaten die nog met 2 van dezelfde kleur overbleven)
Gebruikersavatar

lucu13 mei 2018, 23:42

 551  Sven
jos.jansen schreef:Zou kunnen en voor het gezegt gedeelte zou het mogelijks kunnen zijn dat Ja en Nee gelinkt waren aan waar welke kandidaat lag (toch voor de kandidaten die nog met 2 van dezelfde kleur overbleven)
Volgende week komen we het EINDELIJK te weten! 😉
Gebruikersavatar

lucu21 mei 2018, 18:01

 551  Sven
james.waker schreef:persoonlijk geloof ik wel in de theorie dat de kandidaten genummerd werden adhv eerste opdracht in aflevering 1
Je zat in de buurt maar uiteindelijk bleek het nog eenvoudiger te zijn.
Eenvoudig maar ingenieus.
Ik heb zojuist die proef nog eens bekeken.
Voor mij absoluut één van de hoogtepunten van dit seizoen.
Jammer voor Pieter, maar mooi om te zien hoe hij als mol de mist in ging
door het verbluffende, tactische spel van Baha!
Chapeau!

Afbeelding
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14