Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 apr 2018, 13:26

 8153
katrien.cocquyt schreef:Volgende zaken vallen mij op:
Steve komt als eerste aan, maar neemt onmiddellijk en zonder aarzelen de stoel op het hoekje. Waarom schuift hij niet door, wetende dat er nog mensen achter hem komen? Wil hij op de hoek zitten, zodat hij GDC steeds goed in het oog kan houden zonder dat dit te hard opvalt?
Het is inderdaad bizar om niet door te schuiven. Er zijn 2 posities waarbij het voor de anderen moeilijk is om je gezicht te zien: helemaal achteraan (Steve), want dan moeten de anderen achterom kijken en niet naar Gilles als ze jou in de gaten willen houden. Of... helemaal vooraan, waar je je zelf met je rug naar de anderen zet, want je wil natuurlijk Gilles zo goed mogelijk zien. En daar zat Baha.
Maar er is ook nog een rij aan de overkant.
Gebruikersavatar

Mola Lisa09 apr 2018, 13:47

 328  Uma
chicawah schreef:Het is inderdaad bizar om niet door te schuiven. Er zijn 2 posities waarbij het voor de anderen moeilijk is om je gezicht te zien: helemaal achteraan (Steve), want dan moeten de anderen achterom kijken en niet naar Gilles als ze jou in de gaten willen houden. Of... helemaal vooraan, waar je je zelf met je rug naar de anderen zet, want je wil natuurlijk Gilles zo goed mogelijk zien. En daar zat Baha.
Maar er is ook nog een rij aan de overkant.

Volgens mij zit Baha recht tegenover Steve en dus ook helemaal achteraan. Is volgens mij de beste plaats om iedereen in het oog te houden.
Gebruikersavatar

Taupe07709 apr 2018, 13:50

 767  Yens
tsjoep schreef:Volgens mij zit Baha recht tegenover Steve en dus ook helemaal achteraan. Is volgens mij de beste plaats om iedereen in het oog te houden.
Klopt Baha zat ook achteraan.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 apr 2018, 14:23

 8153
arthur.vanobost schreef:Of Gilles heeft te veel naar speeches van Trump gekeken? 😂
😲
Dus al wat Gilles zei was fake news :?:
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle09 apr 2018, 15:17

 263
Ik zit te denken dat het vooral als mol interessant is om overzicht te hebben (Baha en Steve) maar eigenlijk ook als kandidaat. Zeker Steve zou iemand zijn die denkt: ik ga de boel hier in de gaten houden, ik ga me ergens zetten waar ik de rest goed kan zien.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 apr 2018, 15:19

 8153
Inderdaad, ik was even in de war.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 apr 2018, 15:19

 8153
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Ik zit te denken dat het vooral als mol interessant is om overzicht te hebben (Baha en Steve) maar eigenlijk ook als kandidaat. Zeker Steve zou iemand zijn die denkt: ik ga de boel hier in de gaten houden, ik ga me ergens zetten waar ik de rest goed kan zien.
Best mogelijk.
Gebruikersavatar

billie.holiday09 apr 2018, 16:07

 462  Bert
chicawah schreef:Het is inderdaad bizar om niet door te schuiven. Er zijn 2 posities waarbij het voor de anderen moeilijk is om je gezicht te zien: helemaal achteraan (Steve), want dan moeten de anderen achterom kijken en niet naar Gilles als ze jou in de gaten willen houden. Of... helemaal vooraan, waar je je zelf met je rug naar de anderen zet, want je wil natuurlijk Gilles zo goed mogelijk zien. En daar zat Baha.
Maar er is ook nog een rij aan de overkant.
Het is al de derde keer dat hij als eerste gaat zitten tijdens de eliminatieronde. Bij de eerste 2 zat hij ook vooraan , uit het zicht van velen.
Gebruikersavatar

louis.bruyneel09 apr 2018, 16:35

 16
Steve zit ideaal om het TV scherm, Baha iets minder.
Gebruikersavatar

louis.bruyneel09 apr 2018, 17:12

 16
Net het laatste stukje van de aflevering herbekeken.
VOLGENS MIJ IS HET BAHA

IN HET VOORSTUKJE VAN HET LAATSTE DEEL ZIE JE BAHA OMHOOG KIJKEN
nadat GDC zegt dat hij de mol op de hoogte heeft gebracht

Afbeelding

SPELEN MET CIJFERTJES
Mij vallen de cijfers op die geplakt staan op de koffertjes. Het lettertype moet je al bewust met spelen om die zo omhoog en omlaag te zetten > de afgesneden letters betekenen die iets?

Afbeelding

BIJ HET INVULLEN VAN DE VRAGEN VERDWIJNT DE TEKST HEEFT DE MOL KINDEREN NET ALS HET PIETER ZIJN BEURT IS

Afbeelding
Gebruikersavatar

katrien.cocquyt09 apr 2018, 17:38

 4
louis.bruyneel schreef: IN HET VOORSTUKJE VAN HET LAATSTE DEEL ZIE JE BAHA OMHOOG KIJKEN
nadat GDC zegt dat hij de mol op de hoogte heeft gebracht
Goed opgemerkt!
op de hoogte gebracht <-> naar omhoog kijken
Het lijkt wel alsof hij kijkt naar dat scherm dat linksboven hangt, waar het "vluchtnummer" op staat. Misschien zit daar toch een code in verstopt, of verandert de boodschap tijdelijk op het moment dat Baha omhoog kijkt...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14