Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

mollig1810 apr 2018, 18:42

 229  Bert
ja ik vind het er zelf ook te dik opliggen
maar ik zit momenteel in een tunnel dat het er dit jaar mss gewoon zodanig dik op ligt, dat niemand de duidelijke hints serieus neemt.

Afbeelding

Lannoo is uitgeverij uit Tielt
Achternaam Joke is Lannoo en komt uit Tielt

Kans dat uitgeverij familie van Joke is, is dus ook zeer groot.

Net als de heb je mij gemist met de tshirts bij mensen wiens naam met een J begon, de kaart van mol in Tielt ...

Het is allemaal erg opzichtig, te opzichtig waarschijnlijk . Ik weet het 🙂
Gebruikersavatar

Jay-Lo10 apr 2018, 19:04

 1690  Sven
En er is een priester bij in het boek. 🙂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 apr 2018, 19:05

 8153
Jay-Lo schreef:En er is een priester bij in het boek. 🙂
Heb je het gelezen? Is het goed?
Gebruikersavatar

Jay-Lo10 apr 2018, 19:08

 1690  Sven
chicawah schreef:Heb je het gelezen? Is het goed?
Neen, nog niet, ik heb het gevraagd voor mijn verjaardag.
Dat van die priester heb ik via de mollengroep op fb vernomen. Naar t schijnt wel spannend. 🙂
Gebruikersavatar

yevo10 apr 2018, 19:26

 281  Uma
Ik heb het gelezen. Lannoo is gewoon een grote uitgeverij.

Er staat ook heel duidelijk in het begin van het boek vermeld dat er geen hints zijn over het nieuwe seizoen van De Mol. Ik zou er dus helemaal niets achter zoeken en dit boek als iets volledig apart bekijken.
Gebruikersavatar

Jay-Lo10 apr 2018, 19:33

 1690  Sven
yevo schreef:Ik heb het gelezen. Lannoo is gewoon een grote uitgeverij.

Er staat ook heel duidelijk in het begin van het boek vermeld dat er geen hints zijn over het nieuwe seizoen van De Mol. Ik zou er dus helemaal niets achter zoeken en dit boek als iets volledig apart bekijken.
Nee, inderdaad.
Gebruikersavatar

Jansen11 apr 2018, 08:32

 3423  Yens
yevo schreef:Ik heb het gelezen. Lannoo is gewoon een grote uitgeverij.

Er staat ook heel duidelijk in het begin van het boek vermeld dat er geen hints zijn over het nieuwe seizoen van De Mol. Ik zou er dus helemaal niets achter zoeken en dit boek als iets volledig apart bekijken.
Ik heb het ook gelezen, het is een thriller en hij is wel goed, Bart Debbaut is trouwens niet aan zijn proefstuk toe. Hij schreef ook al andere thrillers, maar deze gaat dus over De Mol. Ik hoop alleen dat wat er in de boek gebeurd, nooit in het echt zal gebeuren 😉

En dat is de enige "spoiler" die ik zal geven 🙂.
Gebruikersavatar

Jansen16 mei 2018, 08:17

 3423  Yens
Ik zou graag een vraag stellen aan mensen die het boek al gelezen hebben 🙂. Het probleem is dat ik niet graag het plezier wil bederven van mensen die het boek nog niet gelezen hebben. Hoe leg ik dit best aan boord? Zet ik de vraag in een spoiler met de expliciete melding erbij dat mijn vraag een belangrijke clue van het boek prijsgeeft? Of doe ik dit best via een privé-bericht? Wie helpt me?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 mei 2018, 10:51

 8153
eveline.vanhemel schreef:Ik zou graag een vraag stellen aan mensen die het boek al gelezen hebben 🙂. Het probleem is dat ik niet graag het plezier wil bederven van mensen die het boek nog niet gelezen hebben. Hoe leg ik dit best aan boord? Zet ik de vraag in een spoiler met de expliciete melding erbij dat mijn vraag een belangrijke clue van het boek prijsgeeft? Of doe ik dit best via een privé-bericht? Wie helpt me?
Zet het in een spoiler met erboven
ALS JE HET BOEK NOG NIET GELEZEN HEBT EN JE WIL HET NOG LEZEN, KLIK DE SPOILER DAN NIET OPEN!!!
en eronder, om te vermijden dat je spoiler geciteerd wordt en/of antwoorden de pret bederven
Antwoorden via een privé bericht a.u.b.
Gebruikersavatar

Jansen16 mei 2018, 11:32

 3423  Yens
OK, here we go 🙂.

ALS JE HET BOEK NOG NIET GELEZEN HEBT EN JE WIL HET NOG LEZEN, KLIK DE SPOILER DAN NIET OPEN!!!
SPOILER
Antwoorden via een privé bericht a.u.b.
Gebruikersavatar

Cedric17 mei 2018, 12:06

 2834  Uma
Ik kan het dus echt nooit laten om zo'n spoiler open te klikken hé... Bon, dat boek moet ik dus ook niet meer lezen nu :-/ 😃
Gebruikersavatar

chicawah.janssen17 mei 2018, 12:51

 8153
Cedric schreef:Ik kan het dus echt nooit laten om zo'n spoiler open te klikken hé... Bon, dat boek moet ik dus ook niet meer lezen nu :-/ 😃
Tja, je was gewaarschuwd hé 😛