Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen

james.waker11 apr 2018, 01:19

417
op de wagen waar Jeffrey mee moet rijden staat nummer '"74" open en bloot, kunnen we daar iets mee?

op de safety car staat open en bloot het volgende :

Safety Car
Official Car of DeMol GP

een vrij eenvoudig veronderstelling is dus dat de Mol in de safety car zat , kwestie van het niet te moeilijk te maken :mrgreen:

Papiersnipper11 apr 2018, 10:49

7
Het nummer 74 kan verwijzen naar het atoomnummer 74 op de tabel van Mendeljev, namelijk Wolfraam...
(zie: Afl 2 - Las Trojes bestaat niet op plaats opdracht)

Op de website van De Lijn zie ik ook dat er een lijn 74 is van Lokeren naar Gent-Sint-Pieters (en omgekeerd)
Afbeelding
Toevallig woont Pieter in Gent...
Laatst gewijzigd door Papiersnipper op 11 apr 2018, 10:57, 2 keer totaal gewijzigd.

habel.gaan11 apr 2018, 10:55

43
De woordwaarde van Pieter is 73 ...
(a=1)
Maar geen 74

Jansen11 apr 2018, 10:57

3423  Yens
Papiersnipper schreef:Het nummer 74 kan verwijzen naar het atoomnummer 74 op de tabel van Mendeljev, namelijk Wolfraam...
In het door jou aangeduide topic, vind ik precies toch niets over de tabel van Mendeljev of Wolfraam? En aan wie link je dit dan?

Jansen11 apr 2018, 10:58

3423  Yens
Papiersnipper schreef:Het nummer 74 kan verwijzen naar het atoomnummer 74 op de tabel van Mendeljev, namelijk Wolfraam...

Op de website van De Lijn zie ik ook dat er een lijn 74 is van Lokeren naar Gent-Sint-Pieters (en omgekeerd)
Afbeelding
Toevallig woont Pieter in Gent...
Euh neen... Pieter woont in Brugge (Assebroek meen ik)

Papiersnipper11 apr 2018, 11:04

7
In mijn aangeduide topic gaat het over "sierra de lobos" (berg van wolven)
Pieter woont inderdaad in Assebroek, ik bedoelde uiteraard Bahador...

Excuses voor eventuele verwarring...

james.waker11 apr 2018, 12:20

417
bus "74" ken ik maar al te goed want die passeert aan mijn deur... zou inderdaad naar Bahador kunnen wijzen

en de 0409 van op dat scherm kan ook verwijzen naar zijn postnummer

en "Official Car of DeMol" (in vijfvoud aangebracht op de auto) zou dan ook wijzen naar hem , want hij zat achter het stuur

james.waker11 apr 2018, 12:54

417
ik kan mijn bericht blijkbaar niet aanpassen, maar wou nog zeggen dat die bus 74 ook passeert in 9040 Sint-Amandsberg , waar Bahador woonachtig is