Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

hanne.brouns12 apr 2018, 01:29

 8
Vlak voor de andere kandidaten het lege graf opengraven, begint Joke heel vreemd te lachen. Het komt precies over alsof ze weet wat er gaat gebeuren en er plezier mee heeft hoe de rest voor de gek worden gehouden, wat denken jullie? Misschien gewoon een stuiptrekking?
Afbeelding
Gebruikersavatar

Jansen12 apr 2018, 08:55

 3423  Yens
hanne.brouns schreef:Vlak voor de andere kandidaten het lege graf opengraven, begint Joke heel vreemd te lachen. Het komt precies over alsof ze weet wat er gaat gebeuren en er plezier mee heeft hoe de rest voor de gek worden gehouden, wat denken jullie? Misschien gewoon een stuiptrekking?
Afbeelding
Misschien gewoon blij dat ze opgegraven wordt?
Gebruikersavatar

Taupe07712 apr 2018, 09:03

 767  Yens
Voor mij is na aflevering 1 Joke de mol.
Alle proeven mislukken en ze komt verdacht over met de lamp, de telefoon etc. echt alles serieus vertragen maar toch uitvoeren zodat het net niet teveel opvalt.
De domino komt plots terug in opdracht 4 heb ik de indruk en is ook een meisjesnaam... we zullen nog zien.

Daarentegen in afleveringen 2 & 3 lijkt ze veel meer haar best te doen en lukken de opdrachten wel maar met een minimum aan winst wat de bedoeling is van de mol. Dus voor mij zou zij een goed mol zijn!

Maar goed ... in Usual Suspects na 10 minuten wist ik al wie wie was of nu nog in Tabula Rasa gokte ik tijdens aflevering 1 op de afloop etc en alles was correct ... ik voorzie dat behalve bij ... de Mol.
Daar ben ik ieder jaar compleet mis dus wellicht weer dit jaar en vandaar dat ik weiger een tunnel in te gaan en alles nog open laat.