Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Délégee13 apr 2018, 13:52

 99
Net gevonden op de vodcast van Jenno & Jolien.

Ene Jonas heeft opgemerkt dat nadat iedereen heeft geantwoord op de vraag of ze de mol zijn, je de antwoorden nog eens hoort maar dan door elkaar.

Een iemand zegt echter "Ik ben eigenlijk de mol" Zeker duidelijk te horen als je het vertraagd afspeelt.

Kijken vanaf 1:50 op https://www.youtube.com/watch?v=71Akt2VQygo .

Het vertraagde fragment is te horen vanaf 1:59.
Gebruikersavatar

masterveecee13 apr 2018, 13:59

 3547  Sven
Mja, is nu niet overdreven duidelijk
Gebruikersavatar

Délégee13 apr 2018, 14:01

 99
masterveecee schreef:Mja, is nu niet overdreven duidelijk
Als het overdreven duidelijk zou zijn, dan kan het geen "verborgen" hint zijn eh. 😉
Gebruikersavatar

Klaartje13 apr 2018, 14:11

 2245  Uma
Délégee schreef:Net gevonden op de vodcast van Jenno & Jolien.

Ene Jonas heeft opgemerkt dat nadat iedereen heeft geantwoord op de vraag of ze de mol zijn, je de antwoorden nog eens hoort maar dan door elkaar.

Een iemand zegt echter "Ik ben eigenlijk de mol" Zeker duidelijk te horen als je het vertraagd afspeelt.

Kijken vanaf 1:50 op https://www.youtube.com/watch?v=71Akt2VQygo .

Het vertraagde fragment is te horen vanaf 1:59.
Ik vind het in elk geval heel goed opgemerkt van die Jonas.

Heb het net beluisterd en inderdaad, ik hoor ook een mannenstem zeggen "ik ben eigenlijk de mol".
Volgens mij is het bijna zeker de stem van Lloyd, als ze niet vervormd is.

Mooie hint!
Gebruikersavatar

perro13 apr 2018, 14:15

 39  Bert
Ja, ik zag/hoorde het ook. Maar ja, eens iemand zegt dat ze in een hoop gebrabbel iets horen, dan blijf je je daar natuurlijk op concentreren.

Moest het toch zo zijn, dan klinkt het wel als een mannenstem. Zoals Jolien en Jenno zeggen, Lloyd of Baha dan, lijkt me.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 apr 2018, 14:18

 8153
Baha heeft toch alleen maar "nee" gezegd?
Gebruikersavatar

rolhad13 apr 2018, 14:21

 434
Knap gevonden wel!
Klinkt idd als Lloyd.
Gebruikersavatar

nele.pottie13 apr 2018, 14:23

 62
Voor mij is de stem niet echt duidelijk maar het is mij wel duidelijk dat die vervormd is. Terwijl de andere stemmen dat niet zijn.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 apr 2018, 14:25

 8153
Ik hoor het echt niet.
Gebruikersavatar

rolhad13 apr 2018, 14:56

 434
perro schreef: Moest het toch zo zijn, dan klinkt het wel als een mannenstem. Zoals Jolien en Jenno zeggen, Lloyd of Baha dan, lijkt me.
Baha hoor ik precies juist voor de vervormde stem, niet?
Pascale(begin) is duidelijk te horen en het eindigt met Katrien?
Gebruikersavatar

perro13 apr 2018, 15:03

 39  Bert
chicawah schreef:Ik hoor het echt niet.
In het stukje als je enkel het festival ziet van bovenuit he, niet in het begin als de kandidaten in beeld komen. In de aflevering zit het op 26:45 ongeveer.
rolhad schreef:Baha hoor ik precies juist voor de vervormde stem, niet?
Pascale(begin) is duidelijk te horen en het eindigt met Katrien?
Pascale en Katrien hoor ik ook ja. Vlak na Pascale een mannenstem, maar die kan ik ook niet thuis brengen. Gaat veel te snel.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 apr 2018, 15:51

 8153
perro schreef:In het stukje als je enkel het festival ziet van bovenuit he, niet in het begin als de kandidaten in beeld komen. In de aflevering zit het op 26:45 ongeveer.
Ik hoor het niet, maar het ligt aan mij: mijn gehoor heeft problemen met middentonen. Ik heb vaak ook problemen aan de telefoon met mensen (stemmen) die ik niet ken en als ik wakker word duurt het zeker 3 minuten voor ik het gesprek of de song op mijn wekkerradio begrijp. Helemaal erg is het als men op de radio telefoneert met iemand: vaak is het gesprek al halfweg tegen dat ik begin te snappen waarover het gaat.
Vorig jaar hoorde ik ook de afwijkende b-mol niet in de tune die bij Eline werd afgespeeld.