Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

masterveecee13 apr 2018, 15:59

 3547  Sven
chicawah schreef:Vorig jaar hoorde ik ook de afwijkende b-mol niet in de tune die bij Eline werd afgespeeld.
Mjah, ik ook niet ze, maar kom 😃
Gebruikersavatar

Elysia198513 apr 2018, 16:03

 105
Ik vind ook dat je heel duidelijk iemand hoort zeggen ‘ik ben eigenlijk de mol’, en volgens mij is het de stem van Steve, maar dat kan vervormd zijn. (En voor alle duidelijkheid, ik zou zwààr teleurgesteld zijn als hij de mol was!!)

Dus here’s hoping dat het wel degelijk vervormd is! 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 apr 2018, 16:15

 8153
Elysia1985 schreef:Steve ... ik zou zwààr teleurgesteld zijn als hij de mol was!!
Dat las ik hier al vaker en eerlijk gezegd hoop ik ook dat het niet Steve is.
Hoe zou het komen dat zoveel mensen liever een andere mol zouden hebben? Het kan niet altijd een twintiger zijn hé 😉
Gebruikersavatar

Moleskine13 apr 2018, 16:17

 88
Ik had het ook al gehoord in de uitzending. Ik dacht (door de tongval) aan Steve, maar kan idd ook Lloyd zijn... 🙂
Gebruikersavatar

Elysia198513 apr 2018, 16:23

 105
chicawah schreef:Dat las ik hier al vaker en eerlijk gezegd hoop ik ook dat het niet Steve is.
Hoe zou het komen dat zoveel mensen liever een andere mol zouden hebben? Het kan niet altijd een twintiger zijn hé 😉
Niet door zijn leeftijd, wel omdat hij onsympathiek over komt en vooral omdat het dan geen speurtocht is... Hij komt té hard naar voor als iemand die saboteert, terwijl je (met enkele uitzonderlijke momenten daargelaten) toch liever een mol hebt die wat subtieler en vernuftiger werkt. :(
Gebruikersavatar

Klaartje13 apr 2018, 16:27

 2245  Uma
Elysia1985 schreef:Ik vind ook dat je heel duidelijk iemand hoort zeggen ‘ik ben eigenlijk de mol’, en volgens mij is het de stem van Steve, maar dat kan vervormd zijn. (En voor alle duidelijkheid, ik zou zwààr teleurgesteld zijn als hij de mol was!!)

Dus here’s hoping dat het wel degelijk vervormd is! 😉
ik heb nog eens een paar keer opnieuw geluisterd. En inderdaad, nu lijkt het me toch de stem van Steve, eerder dan die van Lloyd.

Ergens hoop ik erop dat het de bedoeling was van de makers dat de mollenspeurders dat fragment zouden ontdekken, om er vervolgens foute conclusies uit te trekken. Ze zijn daar bij Woestijnvis weer met ons "sjokkedeizen" aan het rammelen.
Laatst gewijzigd door Klaartje op 13 apr 2018, 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 apr 2018, 16:27

 8153
Elysia1985 schreef:Niet door zijn leeftijd, wel omdat hij onsympathiek over komt en vooral omdat het dan geen speurtocht is... Hij komt té hard naar voor als iemand die saboteert, terwijl je (met enkele uitzonderlijke momenten daargelaten) toch liever een mol hebt die wat subtieler en vernuftiger werkt. :(
Ik heb het ook moeilijk met iemand die zegt dat zijn beste eigenschap empathie is, maar zich - in de beelden die wij te zien krijgen! - nogal afzijdig en bij momenten zelfs asociaal opstelt. Steve was vanaf aflevering 1 mijn mol, maar na aflevering 3 twijfel ik toch ernstig. Het ligt er zó vingerdik op dat het niet anders kan of het is fake.
Gebruikersavatar

Moleskine13 apr 2018, 16:30

 88
Elysia1985 schreef:Hij komt té hard naar voor als iemand die saboteert, terwijl je (met enkele uitzonderlijke momenten daargelaten) toch liever een mol hebt die wat subtieler en vernuftiger werkt. :(
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik las na aflevering 1 overal dat Steve zeker niet de mol is (cfr. zijn Pamela Anderson-opmerking, het gebeuren in de doodskisten, motivatie bij het lopen,...). Na aflevering 1 verdachten velen Joke en Pascale. Ook na aflevering twee zaten de meesten niet op Steve, maar net op Jeffrey.

Je hebt gelijk dat hij nu na aflevering 3 erg verdacht is, maar dat doet me net een beetje schrik krijgen dat hij er misschien de volgende aflevering uit gaat...

Ik vind het zeker geen slechte mol. Dat hij niks kent van populaire en moderne muziek lijkt me zelfs niet volledig gespeeld. :-D Het is uiteraard wél de ideale proef om bij te zitten als mol die niks van popmuziek kent.
Gebruikersavatar

Elysia198513 apr 2018, 16:30

 105
Klaartje schreef:ik heb nog eens een paar keer opnieuw geluisterd. En inderdaad, nu lijkt het me toch de stem van Steve, eerder dan die van Lloyd.

Ergens hoop ik erop dat het de bedoeling was van de makers dat de mollenspeurders dat fragment zouden ontdekken, om er vervolgens foute conclusies uit te trekken. Ze zijn daar bij Woestijnvis weer met ons "sjokkedeizen" aan het rammelen.
Helemaal akkoord, ik hoop oprecht dat het een vervormde stem is, en laat die sjokkedeizen dan maar rammelen, de verrassing zal des te groter zijn (en de opluchting ook 😂 )!
Gebruikersavatar

Elysia198513 apr 2018, 16:35

 105
chicawah schreef:Ik heb het ook moeilijk met iemand die zegt dat zijn beste eigenschap empathie is, maar zich - in de beelden die wij te zien krijgen! - nogal afzijdig en bij momenten zelfs asociaal opstelt. Steve was vanaf aflevering 1 mijn mol, maar na aflevering 3 twijfel ik toch ernstig. Het ligt er zó vingerdik op dat het niet anders kan of het is fake.
Ja, inderdaad! Of we moeten, net als bij Katrien ‘claustrofobie’, de term ‘empathie’ helemaal gaan herdefiniëren! 😉 Op youtube kijk ik ook naar de filmpjes van mollenjagers, en zo goed als iederéén zegt nu ‘ik denk dat het Steve is’. Dat zou pas teleurstellend zijn, reeds in de derde aflevering! De Mol mag toch een veel slimmer programma zijn dan iemand die nog net niet publiekelijk uitroept: ‘IK BEN DE MOL!!!’ In interviews gaf Gilles zelfs aan dat de mol soms met opzet een proef doet lukken, als dat er voor kan zorgen dat hij net niét verdacht zou worden. Niet ontdekt worden is het eerste doel van de mol, daarna pas proeven doen mislukken. Of misleiden in een proef: ‘ik denk dat we bij deze fietstocht dat Ave Maria in het Spaans moeten memoriseren’.
Gebruikersavatar

rolhad13 apr 2018, 16:36

 434
Klaartje schreef:ik heb nog eens een paar keer opnieuw geluisterd. En inderdaad, nu lijkt het me toch de stem van Steve, eerder dan die van Lloyd.
Idem hier. Alhoewel.. kweet het niet... 🙂
Eens we tegen het einde zitten, zal het wel duidelijker worden!
Laatst gewijzigd door rolhad op 13 apr 2018, 16:38, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 apr 2018, 16:36

 8153
[quote="Elysia1985"]laat die sjokkedeizen dan maar rammelen/quote]
Dames!!!
Ga jullie mond spoelen met wijwater en ga daarna te biecht bij Pieter!