Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Elysia198513 apr 2018, 16:40

 105
Moleskine schreef:Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik las na aflevering 1 overal dat Steve zeker niet de mol is (cfr. zijn Pamela Anderson-opmerking, het gebeuren in de doodskisten, motivatie bij het lopen,...). Na aflevering 1 verdachten velen Joke en Pascale. Ook na aflevering twee zaten de meesten niet op Steve, maar net op Jeffrey.

Je hebt gelijk dat hij nu na aflevering 3 erg verdacht is, maar dat doet me net een beetje schrik krijgen dat hij er misschien de volgende aflevering uit gaat...

Ik vind het zeker geen slechte mol. Dat hij niks kent van populaire en moderne muziek lijkt me zelfs niet volledig gespeeld. :-D Het is uiteraard wél de ideale proef om bij te zitten als mol die niks van popmuziek kent.
Ja, dat hoop ik ook. Ik heb op zich niets tegen Steve, maar het zou een goede verklaring zijn waarom hij zo onsympathiek over komt nu, als de makers om beurt de verdenking leggen op een afvaller zodat de echte mol buiten de aandacht blijft. Die moderne muziek, akkoord, dat kon ik ook moeilijk, maar het is niet ‘slim’ gespeeld, door gewoon proeven te doen die je niet kan. Vorige jaren had je een mol die opzettelijk de verkeerde kant op liep (misleiding), de aandacht op het verkeerde stuk van een proef trekt (opnieuw misleiding), enz... dat zie ik Steve niet doen.

Ik heb wel smakelijk gelachen met ‘Bonne Jovíe’. 😂 Meer van dat, aub!
Gebruikersavatar

Elysia198513 apr 2018, 16:40

 105
chicawah schreef:

Wijwater, ikke? Dat wijwater vliegt in brand zodra ik het aanraak! 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 apr 2018, 16:44

 8153
Elysia1985 schreef:Wijwater, ikke? Dat wijwater vliegt in brand zodra ik het aanraak! 😉
😲 Kan jij water in tequila veranderen :?: :?: :?:
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen13 apr 2018, 16:45

 182
Délégee schreef:Net gevonden op de vodcast van Jenno & Jolien.

Ene Jonas heeft opgemerkt dat nadat iedereen heeft geantwoord op de vraag of ze de mol zijn, je de antwoorden nog eens hoort maar dan door elkaar.

Een iemand zegt echter "Ik ben eigenlijk de mol" Zeker duidelijk te horen als je het vertraagd afspeelt.

Kijken vanaf 1:50 op https://www.youtube.com/watch?v=71Akt2VQygo .

Het vertraagde fragment is te horen vanaf 1:59.
Wat als het antwoord van Baha in twee werd geknipt. Misschien zei hij Neen... ...ik ben eigenlijk de mol. Hoe doen ze het om alle kandidaten trouwens 'ik ben de mol niet' te laten zeggen? Is toch niet logisch dat iedereen zo op de vraag 'ben jij de mol' antwoord. Of vragen ze aan iedereen hetzelfde, namelijk: kun je mij nazeggen 'neen, ik ben de mol niet'? En Baha antwoord: nee, want ik ben eigenlijk de mol 😃 De mollenjagers zeggen de zin braafjes na.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 apr 2018, 16:47

 8153
Vorig jaar zei Davey "Nee, dat ben ik niet".
Gebruikersavatar

mollig1813 apr 2018, 17:20

 229  Bert
de stem waarover het gaat, lijkt mij 100% Lloyd
Ik vind het wel niet duidelijk dat hij zegt "ik ben eigenlijk de mol"
Gebruikersavatar

commisaris Witse13 apr 2018, 17:23

 260
mollig18 schreef:...Ik vind het wel niet duidelijk dat hij zegt "ik ben eigenlijk de mol"
Idem dito... ben niet overtuigd dat dit iets is :scratch:
Gebruikersavatar

Mateo13 apr 2018, 17:32

 870
Ik denk niet dat het met de leeftijd te maken heeft....
Gebruikersavatar

Jansen13 apr 2018, 17:43

 3423  Yens
chicawah schreef:Dat las ik hier al vaker en eerlijk gezegd hoop ik ook dat het niet Steve is.
Hoe zou het komen dat zoveel mensen liever een andere mol zouden hebben? Het kan niet altijd een twintiger zijn hé 😉
Zeker niet, vandaar dat Katrien een mooi alternatief zou zijn 😉.
:cry: :cry: :cry: Ik wil niet uit de Katrien tunnel :cry: :cry: :cry:
Gebruikersavatar

Mateo13 apr 2018, 17:54

 870
Mogelijk. En wat ook nog kan, is een vervorming van een vrouwenstem in een mannenstem. :mrgreen:
Gebruikersavatar

billie.holiday13 apr 2018, 17:54

 462  Bert
chicawah schreef:Ik hoor het echt niet.
Ik hoor het ook niet. 😃