Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 apr 2018, 20:21

 8153
Elysia1985 schreef:laat die sjokkedeizen dan maar rammelen
Dames!!!
Ga jullie mond spoelen met wijwater en ga daarna te biecht bij Pieter!
Gebruikersavatar

Kleintje14 apr 2018, 16:31

 125  Sven
Ik heb het nog eens opnieuw beluisterd, het originele fragment, en ik hoor het wel vrij duidelijk.
Volgens mij is dit echt wel een hint. Ik hoorde er eerst zowel Lloyd als Steve in, maar hoe meer ik het beluister, hoe meer het voor mij toch de stem van Lloyd is. Baha hoor ik er helemaal niet in.

Let trouwens ook eens op de lichaamstaal van Lloyd nadat hij zegt: 'neen, Ik ben niet de mol'. Hij knikt hij een beetje. Subtiel, maar ik had het tijdens de aflevering wel opgemerkt. 'Ja' knikken wanneer je 'neen' zegt, is één van de tekenen dat je aan het liegen bent en iets waar je zelf weinig vat op hebt. Baha beweegt natuurlijk ook nerveus met z'n hoofd, maar voor mij eerder omdat hij met de muziek aan het meestampen is.
Gebruikersavatar

elle.moe08 mei 2018, 17:07

 6
Toch even een oude tip oprakelen. Dit fragment is me namelijk altijd bijgebleven... Ik hoor toch echt duidelijk Lloyd zeggen op zijn typische manier: "Ik ben eigenlijk de mol 😎".

Ook de meeste andere wegen lijken naar Lloyd te leiden, want aan wie kan men anders het gefluit van de mol linken?

Heel veel mensen verdenken Baha, maar het lijkt me toch straf als degene die het meeste geld in de pot gebracht heeft tot dusver de mol zou kunnen zijn. Na Hanne zelfs het meeste geld binnengebracht in de afgelopen 3 seizoenen (volgens follow the money). Al is die follow the money theorie altijd wel voor interpretatie vatbaar natuurlijk. Maar goed, het doel van de mol is toch nog altijd om zoveel mogelijk geld uit de pot te houden en daarbij zo onverdacht mogelijk te blijven. Baha doet zich altijd super verdacht voor en haalt het meeste geld binnen...

Mol: Lloyd en zijn floyd (Pink Floyd staat trouwens ook niet voor niets in zijn afspeellijst, meng de kleuren van zijn twee meegebrachte fluiten maar eens! 😂)
Gebruikersavatar

rolhad08 mei 2018, 17:10

 434
elle.moe schreef:Toch even een oude tip oprakelen. Dit fragment is me namelijk altijd bijgebleven... Ik hoor toch echt duidelijk Lloyd zeggen op zijn typische manier: "Ik ben eigenlijk de mol 😎".
Ik ook nog steeds.. :O (ook al zit er een versnelling en effecten op)
Gebruikersavatar

masterveecee08 mei 2018, 17:12

 3547  Sven
elle.moe schreef:Mol: Lloyd en zijn floyd (Pink Floyd staat trouwens ook niet voor niets in zijn afspeellijst
MIJN GOD!!! Dat ik daar niet aan gedacht heb 😲
Gebruikersavatar

JKpowned08 mei 2018, 17:58

 259
Zijn geit was ook die met de Roze Bandana :mrgreen:
Gebruikersavatar

james.waker08 mei 2018, 21:41

 417
rolhad schreef:Ik ook nog steeds.. :O (ook al zit er een versnelling en effecten op)
ik hoor het nog altijd niet

heeft er niemand de kennis/middelen om dat wat duidelijker te laten klinken?
Gebruikersavatar

mariosandra.valckesimoen08 mei 2018, 21:53

 11
Je zou er inderdaad Lloyd kunnen in horen maar ik denk eerder dat dit een fragment uit aflevering 5 is. Namelijk het fragment waarbij alle kandidaten met hun familielid apart aan het woord komen. Hier zegt Steve tegen zijn vrouw "Ik ben de Mol". Ik meen er dit in te herkennen. Alhoewel Lloyd wel zeer goed in mijn plaatje zou passen 😂
Gebruikersavatar

Frolva08 mei 2018, 22:36

 2204
elle.moe schreef:aan wie kan men anders het gefluit van de mol linken?

Aan degene die de tune fluit, natuurlijk.

Pieter dus. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Jansen09 mei 2018, 14:00

 3423  Yens
masterveecee schreef:Even geprobeerd:
https://fc528748a.000webhostapp.com/Ikb ... kDeMol.mp3

Ik hoor er eigenlijk Steve in :|
Bon, beluisterd met koptelefoon op mijn oren, zonder omgevingsgeluid en ik kan met de beste wil van de wereld hier Lloyd niet in herkennen. Zoals je zegt, eerder Steve.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mei 2018, 14:11

 8153
eveline.vanhemel schreef:Bon, beluisterd met koptelefoon op mijn oren, zonder omgevingsgeluid en ik kan met de beste wil van de wereld hier Lloyd niet in herkennen. Zoals je zegt, eerder Steve.
En Steve heeft dat ook letterlijk gezegd... tegen zijn vrouw 😃