Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

rolhad09 mei 2018, 14:18

 434
chicawah schreef:En Steve heeft dat ook letterlijk gezegd... tegen zijn vrouw 😃
Letterlijk toch niet? Volgens mij zei hij dat ook op een andere manier.
Gebruikersavatar

elle.moe09 mei 2018, 14:34

 6
chicawah schreef:En Steve heeft dat ook letterlijk gezegd... tegen zijn vrouw 😃
Wanneer was dat juist? Ik hoor er Steve helemaal niet in. Aan de uitspraak "eihenlek" kan je goed herkennen dat het Lloyd is. Ofwel ben ik hier echt gek van aan het worden, dat is misschien ook wel een optie... 😃
Gebruikersavatar

rolhad09 mei 2018, 14:39

 434
elle.moe schreef:Wanneer was dat juist? Ik hoor er Steve helemaal niet in. Aan de uitspraak "eihenlek" kan je goed herkennen dat het Lloyd is. Ofwel ben ik hier echt gek van aan het worden, dat is misschien ook wel een optie... 😃
Helemaal op het einde van aflv 5 zegt hij:"Ik zal 't maar zeggen, ik ben de mol".
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mei 2018, 15:10

 8153
rolhad schreef:Helemaal op het einde van aflv 5 zegt hij:"Ik zal 't maar zeggen, ik ben de mol".
Juist! Zo was het!
Gebruikersavatar

elle.moe10 mei 2018, 12:37

 6
chicawah schreef:Juist! Zo was het!
Ik heb het eens bekeken. Hij zegt het inderdaad anders en de stem is zeker niet te koppelen aan het audiofragment.

Nee, het is 100% zeker Lloyd die zegt "Ik ben eihelek de mol". 😲 Het best is het misschien te horen via die YouTube-link met snelheid 0.75 vanaf 2:10.
Gebruikersavatar

Torremolinos10 mei 2018, 20:16

 264
Ik had deze tip oorspronkelijk volledig gemist. :o
Daarnet even het fragment gezocht in de opname en ik passeerde toevallig wat eerder bij een scene met een voiceover van Lloyd. Daar zegt hij iets als: ‘ik amuseer me hier, ik wil hier niet weg en ik ga hier niet weg’. Het fragment ‘ik ben eigenlijk de mol’ zou wel eens net daarna gezegd kunnen zijn.
Gebruikersavatar

Jansen10 mei 2018, 20:22

 3423  Yens
Waarom het woord "eigenlijk"? Lijkt me een vreemd woord in deze context? Als die zin zou volgen op: "ik amuseer me hier, ik wil hier niet weg en ik ga hier niet weg", kan je net zo goed zeggen "ik ben de mol". In deze context is het woord "eigenlijk" overbodig.
Gebruikersavatar

james.waker11 mei 2018, 09:39

 417
ik heb het nooit gehoord in dat youtube filmpke

maar ik heb via prive bericht een audio fragment ontvangen en daar hoor ik het toch ook "ik ben eigenlijk de mol"

maar de stem lijkt me bewerkt en ik kan ze niet meteen aan een kandidaat linken

het is wel een feit dat we Pascale, Pieter, Baha, Joke, Katrien hun zin horen zeggen..

dus sowieso ontbreken Jeffrey, Steve & Lloyd in de rij