Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle16 apr 2018, 10:19

 263
Het schijnt dat het in Café De Mol is gekomen, maar ik heb het zelf nog niet gezien en ik zie het hier ook nergens staan.

Van het cijfer 5008 kun je het woord BAHA maken, er zijn exact genoeg stokjes hiervoor.

Toch wel een bijzondere vondst!
Gebruikersavatar

Taupe07716 apr 2018, 10:21

 767  Yens
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Het schijnt dat het in Café De Mol is gekomen, maar ik heb het zelf nog niet gezien en ik zie het hier ook nergens staan.

Van het cijfer 5008 kun je het woord BAHA maken, er zijn exact genoeg stokjes hiervoor.

Toch wel een bijzondere vondst!
Ze hebben inderdaad een foto laten zien hiervan.
Gebruikersavatar

JKpowned16 apr 2018, 10:23

 259
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Het schijnt dat het in Café De Mol is gekomen, maar ik heb het zelf nog niet gezien en ik zie het hier ook nergens staan.

Van het cijfer 5008 kun je het woord BAHA maken, er zijn exact genoeg stokjes hiervoor.

Toch wel een bijzondere vondst!
Als het in café de mol is gekomen betwijfel ik of het wel iets betekend moest het niet zo zijn zou het wel iets kunnen zijn. Althans mijn mening. Het is alsof ze achteraf te weten zijn gekomen dat je dat er mee kan vormen en om te voorkomen dat het als hint wordt gezien vermelden ze het maar alvast zelf. Waarom zouden ze er zelf aandacht aan schenken anders dan verklappen ze het al voor je.
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle16 apr 2018, 10:25

 263
JKpowned schreef:Als het in café de mol is gekomen betwijfel ik of het wel iets betekend moest het niet zo zijn zou het wel iets kunnen zijn. Althans mijn mening. Het is alsof ze achteraf te weten zijn gekomen dat je dat er mee kan vormen en om te voorkomen dat het als hint wordt gezien vermelden ze het maar alvast zelf. Waarom zouden ze er zelf aandacht aan schenken anders dan verklappen ze het al voor je.

Ik denk niet dat de presentators en makers van Café De Mol op de hoogte zijn van de mol. Dat zou alles nogal complex en gevaarlijk maken. Want dat zijn weer een hoop mensen die moeten 'zwijgen'.
Gebruikersavatar

JKpowned16 apr 2018, 10:28

 259
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Ik denk niet dat de presentators en makers van Café De Mol op de hoogte zijn van de mol. Dat zou alles nogal complex en gevaarlijk maken. Want dat zijn weer een hoop mensen die moeten 'zwijgen'.
Ze zijn altijd wel op de hoogte van de afvallers op voorhand want het moet reeds gemaakt worden. Het draait tevens op dezelfde zender. Ik vermoed dan ook dat alles eerst gescreend wordt alvorens men het mag uitzenden met goedkeuring van Gilles De Coster en andere programmamakers. Uiteindelijk zijn het maar 2 extra personen die het dan zouden weten waarvan 1 voormalige mol en zwijgen zullen ze wel anders krijgen ze een schadeclaim.
Gebruikersavatar

james.waker16 apr 2018, 10:32

 417
denk Baha niet de mol... te tactisch bezig, wil altijd met andere kandidaten spelen op zoek naar molacties

kandidaat voor exit volgende week aangezien James Cook uit Gent naar 't café komt

maar het klopt inderdaad dat je met die stokjes zijn naam kan vormen...
Gebruikersavatar

Klaartje16 apr 2018, 11:15

 2245  Uma
james.waker schreef:denk Baha niet de mol... te tactisch bezig, wil altijd met andere kandidaten spelen op zoek naar molacties

kandidaat voor exit volgende week aangezien James Cook uit Gent naar 't café komt

maar het klopt inderdaad dat je met die stokjes zijn naam kan vormen...
Dus op basis van de gast van de volgende week in Café de Mol kun je dus al weten wie er uitgaat?

Dat lijkt me heel flauw. Al klopte het al wel twee keer na elkaar: Antwerpse Annelies was "hoofdgast" toen Jeffrey eruit ging, gisteren was Bilzenaar Courtois te gast en ging zijn dorpsgenote Katrien eruit. Volgende week dus een Gentenaar...

Daarbij heb ik toch twee problemen:

Het zou betekenen dat de makers van de Mol ook bepalen wie de tafelgasten (de hoofdgasten) in Café de Mol zijn, wat ik betwijfel.

Ik zou het eigenlijk redelijk beneden het hoge peil vinden dat we gewend zijn, indien je op die manier zou kunnen weten wie de afvaller van de volgende week is. Eigenlijk redelijk belachelijk. On nous prend pour des cons, ou quoi?
Gebruikersavatar

james.waker16 apr 2018, 11:37

 417
Klaartje schreef:Dus op basis van de gast van de volgende week in Café de Mol kun je dus al weten wie er uitgaat?

Dat lijkt me heel flauw. Al klopte het al wel twee keer na elkaar: Antwerpse Annelies was "hoofdgast" toen Jeffrey eruit ging, gisteren was Bilzenaar Courtois te gast en ging zijn dorpsgenote Katrien eruit. Volgende week dus een Gentenaar...

Daarbij heb ik toch twee problemen:

Het zou betekenen dat de makers van de Mol ook bepalen wie de tafelgasten (de hoofdgasten) in Café de Mol zijn, wat ik betwijfel.

Ik zou het eigenlijk redelijk beneden het hoge peil vinden dat we gewend zijn, indien je op die manier zou kunnen weten wie de afvaller van de volgende week is. Eigenlijk redelijk belachelijk. On nous prend pour des cons, ou quoi?
het is iets wat voorlopig lijkt te werken, maar op bepaald moment gaat dat wel stoppen, denk ik.... Gilles zei gisteren trouwens dat het totaal toevallig was dat Thibau uit Bilzen de gast was, waarschijnlijk werd dat speciaal vermeld nav schrijfsels die hier verschenen zijn

nu op basis van de groepsfoto kloppen de exits ook nog, 't is steeds afwisselend iemand van de bovenste & onderste rij die vertrekt, in die theorie maken Lloyd, Pascale & Baha kans om te vertrekken volgende week. maar ook dit zal wel ergens spaak lopen veronderstel ik? indien niet gaan we voor de finale 1 kandidaat overhouden uit de bovenste rij : de mol die boven iedereen staat (lloyd) ?
Gebruikersavatar

brecht.denys16 apr 2018, 12:25

 24
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Het schijnt dat het in Café De Mol is gekomen, maar ik heb het zelf nog niet gezien en ik zie het hier ook nergens staan.

Van het cijfer 5008 kun je het woord BAHA maken, er zijn exact genoeg stokjes hiervoor.

Toch wel een bijzondere vondst!
...of zoals iemand op twitter reeds aangaf is de juiste oplossing van dat raadsel 811105 de postcode van een staat in India genaamd Bahir waarin een dorpje ligt:'Baha'.
Gebruikersavatar

commisaris Witse16 apr 2018, 12:40

 260
Gilles vB heeft al meermaals gezegd dat er in Café De Mol GEEN hints worden gegeven. Baha met de lucifers kunnen maken is dus géén tip.
Gebruikersavatar

djennix16 apr 2018, 12:48

 51
commisaris Witse schreef:Gilles vB heeft al meermaals gezegd dat er in Café De Mol GEEN hints worden gegeven. Baha met de lucifers kunnen maken is dus géén tip.
Ik vermoed dat hij hiermee bedoelde dat de makers van de mol geen verborgen hints zouden steken in cafe de mol.
Het luciferraadsel/Baha-tip is geen verborgen hint, het is een vermoeden van een molloot die gewoon ter sprake komt in cafe de mol. Althans zo had ik het opgevat 😉
Gebruikersavatar

commisaris Witse16 apr 2018, 20:43

 260
djennix schreef:Het luciferraadsel/Baha-tip is geen verborgen hint, het is een vermoeden van een molloot die gewoon ter sprake komt in cafe de mol. Althans zo had ik het opgevat 😉
Zou kunnen. Maar, door het te vermelden hopen de paar van de productie die weten wie de mol is en die uiteraard hun zegje hebben over welke tweets etc... worden getoond in CDM, dat weer een pak mensen hierdoor Baha gaan verdenken...