Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Klaartje17 apr 2018, 20:07

 2245  Uma
Taupe077 schreef:Heb me voor mijn verjaardag een 65" TV gekocht. Beeld stilgezet en gekeken zo en dan ingezoomd en is toch iets anders dan hier. Hier kan je inderdaad een vrouw herkennen die meedoet aan de Mol maar even goed iets anders. Bij mij thuis niks!
Als dit dus het juiste is top van Mr. waker!
Dus als ik het goed begrijp, zie jij daar bij je thuis op je mega-tv van meer dan 160 cm doorsnee helemaal niks herkenbaars?
Hoe kan meneer Waker hier dan wel iets herkenbaars zien? 😲
Gebruikersavatar

Taupe07717 apr 2018, 20:53

 767  Yens
Klaartje schreef:Dus als ik het goed begrijp, zie jij daar bij je thuis op je mega-tv van meer dan 160 cm doorsnee helemaal niks herkenbaars?
Hoe kan meneer Waker hier dan wel iets herkenbaars zien? 😲
Misschien beelden vanop de site? Geen idee eigenlijk.
Vorig jaar was er dacht ik ook een hint verborgen via Twitter. Ik zou liefst enkel alles hebben via TV maar tja.

Klopt, ik zie inderdaad niks op mijn TV. Kindjes en vrouw gevraagd en zien ook niks. Ja 1 ziet een zetel met iets op ...
Gebruikersavatar

commisaris Witse17 apr 2018, 21:02

 260
Afbeelding

Het is in de trailer na de lucha, als de Torre razendsnel van onder naar boven voorbij glijdt. Heb hier op mijn PC gepoogd om snel stil te zetten maar het is ietwat troebel. Toch zie je een roodachtig (dames?)figuur waar ik de pijltjes heb geplaatst.
Gebruikersavatar

Taupe07717 apr 2018, 21:13

 767  Yens
Ben benieuwd wat jullie erin zien. Ik heb beeld per beeld nog eens alles bekeken en kan bevestigen dat er een persoon staat op een andere verdieping en dat is een volledig ander profiel/zicht dan dit wat echt (bewust?) wazig is.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen17 apr 2018, 21:19

 8153
Kan je tonen wat je ziet?
Het wordt hier steeds geheimzinniger. Er heeft volgens mij trouwens ook een mol huisgehouden in dit topic.
Gebruikersavatar

Klaartje17 apr 2018, 21:35

 2245  Uma
commisaris Witse schreef:Afbeelding

Het is in de trailer na de lucha, als de Torre razendsnel van onder naar boven voorbij glijdt. Heb hier op mijn PC gepoogd om snel stil te zetten maar het is ietwat troebel. Toch zie je een roodachtig (dames?)figuur waar ik de pijltjes heb geplaatst.
En wij worden verondersteld daar een hint in te kunnen ontdekken, als die erin zou zitten? In een trailer tussen twee delen van het programma door?

Stel dat er inderdaad een hint in zit, bewust door de makers hier ingestopt. Dan zeg ik daarop: mannekes van Woestijnvis, schei ermee uit! Denken jullie nu echt dat wij, de tv-kijkers, onnozelaars zijn?

On nous prend pour des cons, ou quoi?
Gebruikersavatar

commisaris Witse17 apr 2018, 21:41

 260
Taupe077 schreef:Ben benieuwd wat jullie erin zien. Ik heb beeld per beeld nog eens alles bekeken en kan bevestigen dat er een persoon staat op een andere verdieping en dat is een volledig ander profiel/zicht dan dit wat echt (bewust?) wazig is.
Bedoel je deze, die zit in de uitzending zelf, niet in de trailer.


Afbeelding
Gebruikersavatar

Klaartje17 apr 2018, 22:01

 2245  Uma
commisaris Witse schreef:Bedoel je deze, die zit in de uitzending zelf, niet in de trailer.


Afbeelding
Tja, daar staat iemand bij dat raam. Lijkt me niet zo ongewoon in een flatgebouw van meer dan dertig verdiepingen. Daar wonen en werken ook mensen, dus ja, dan sta je er toch niet van te kijken dat er overdag iemand voor een raam staat?
Gebruikersavatar

Cedric17 apr 2018, 22:09

 2834  Uma
Het artikel uit Humo dat hier eerder vandaag werd gepost in het 'De Mol in de Pers' topic, haalde aan dat de producers van de eigenaren van het gebouw maar 3 uur kregen om het gebouw te gebruiken voor de proef.
Ik ga er dan van uit dat ze die 3 uur vol gebruikt hebben voor wat erbinnen gefilmd diende te worden, zijnde de proef.
Beelden van de buitenkant, zullen dan wel genomen zijn buiten die 3 uur, en dus wanneer de mensen in het gebouw terug aan het werk zijn.
Ik vermoed dus dat we hier helemaal niets achter moeten zoeken en dat er gewoon onvermijdelijkerwijs iemand opdook aan dat venster die helemaal niets met het programma te maken heeft..
Gebruikersavatar

mollig1817 apr 2018, 22:14

 229  Bert
als dat een gezicht was van joke, was dat er sowieso in geplakt he. Was sowieso niet dat daar effectief 1 vd kandidaten stond. Er was daar gewoon iets dat een heel klein beetje leek op het gezicht van joke
Gebruikersavatar

Frolva17 apr 2018, 22:54

 2204
Ik kan alvast niet meer goed volgen.
Het lijkt mij dat er wat naast elkaar wordt gepraat.

james.waker post een foto (weliswaar achter een 'spoiler'; mij niet duidelijk of iedereen hiermee vertrouwd is) en verschillende mensen zien daarop verschillende dingen achter het raam op de 33ste verdieping.

Het gaat om deze foto (en dat is een screenshot uit de aflevering, bewerkt door james.waker)
Afbeelding

Ik ben vooral benieuwd wie meent wat te zien achter het raam (Joke, een rode vingerafdruk, Pascale, ...). Ik stelde die vraag reeds in dit topic, maar die post is - om redenen die mij niet duidelijk zijn - verdwenen.
Gebruikersavatar

Klaartje17 apr 2018, 23:07

 2245  Uma
Frolva schreef:Ik kan alvast niet meer goed volgen.
Het lijkt mij dat er wat naast elkaar wordt gepraat.

james.waker post een foto (weliswaar achter een 'spoiler'; mij niet duidelijk of iedereen hiermee vertrouwd is) en verschillende mensen zien daarop verschillende dingen achter het raam op de 33ste verdieping.

Het gaat om deze foto (en dat is een screenshot uit de aflevering, bewerkt door james.waker)
Afbeelding

Ik ben vooral benieuwd wie meent wat te zien achter het raam (Joke, een rode vingerafdruk, Pascale, ...). Ik stelde die vraag reeds in dit topic, maar die post is - om redenen die mij niet duidelijk zijn - verdwenen.
Ik zie daar niks in. Ik kan er alleen maar wat bij fantaseren wat er in de verte op lijkt (een vrouw met ontblote benen in een witte outfit??).

En van die verdwenen post: ik heb ook al zeker drie keer gemerkt dat er berichten van mij verdwenen waren, zomaar, zonder reden. Meestal krijg je een forumwaarschuwing van de moderator, als er een post wordt verwijderd die hem niet aanstaat. Maar nu is het al een aantal keer gebeurd dat er posts gewoon verdwijnen in het niets. Overijverige moderators of forumbeheerders die onder druk van de makers van de Mol posts moeten verwijderen?? Ik dacht dat dit een onafhankelijk forum was? Zouden de forumbeheerders hier al ooit berichten hebben verwijderd onder druk van Vier?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11