Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

brecht.denys16 apr 2018, 14:16

 24
Zouden deze vingerafdrukjes (?) op de 27e verdieping iets kunnen zeggen tonen? Ze staan boven Lloyds naam, en tijdens het spel zie je enkel Lloyd en Pascale op deze verdieping...denk ik.

Afbeelding
Gebruikersavatar

masterveecee16 apr 2018, 14:18

 3547  Sven
Nee. Is gewoon een afbeelding bij het info-scherm
Gebruikersavatar

james.waker16 apr 2018, 14:21

 417
goed opgemerkt iig

die 2 streepjes naast de leeftijden lijkt trouwens ook erg op een dubbele " l "

de LL van Lloyd
Gebruikersavatar

james.waker16 apr 2018, 14:39

 417
nacontrole blijkt dat we Lloyd en Pascale zien op verdiep 27

maar "27" is natuurlijk ook de leeftjid van Bahador Sabouri
Gebruikersavatar

brecht.denys16 apr 2018, 15:24

 24
masterveecee schreef:Nee. Is gewoon een afbeelding bij het info-scherm
Ik had het over de kleine afdrukjes op de drie ramen van het verdiep 27. Niet op de grote die we gebruikelijk te zien krijgen.
Gebruikersavatar

james.waker16 apr 2018, 15:29

 417
brecht.denys schreef:Ik had het over de kleine afdrukjes op de drie ramen van het verdiep 27. Niet op de grote die we gebruikelijk te zien krijgen.
je kan het beschouwen als een link naar Lloyd omdat het boven zijn naam staat, anderzijds is het ook de leeftijd van Baha... vorige week was er ook al de postcode van sint-amands-berg op dat scherm 💡 toch wel opvallande hints richting Bahador Sabouri
Gebruikersavatar

masterveecee16 apr 2018, 17:30

 3547  Sven
brecht.denys schreef:Ik had het over de kleine afdrukjes op de drie ramen van het verdiep 27. Niet op de grote die we gebruikelijk te zien krijgen.
aaaaaaaaaah. ok 🙂
Gebruikersavatar

Frolva16 apr 2018, 17:45

 2204
james.waker schreef:die 2 streepjes naast de leeftijden lijkt trouwens ook erg op een dubbele " l "

de LL van Lloyd
't Zijn geen leeftijden maar verdiepingen. :mrgreen:

En die twee streepjes werden vorig jaar ook gebruikt (dacht ik toch, bijvoorbeeld op het gebouw van de inspanningsproef). 😉
Gebruikersavatar

Moleskine16 apr 2018, 19:51

 88
Ben ik de enige die deze infografiek (vnl. de torenramen zelf) nogal slordig vind?
Waarom zijn er donker en lichtgekleurde? En waarom zijn de ramen niet mooi symmetrisch?
En vooral, idd, waarom staan er 3 vingerafdrukken?

Eigenlijk doet die infografiek me denken aan het raster van een kruiswoordraadsel.
Of (nav de FE en K -theorie) misschien de tabel van Mendeljev.

Ik denk dat we een tekst over het rooster moeten leggen en dat de 3 hokjes met een vingerafdruk dan iets prijs zullen geven...
Gebruikersavatar

Mateo16 apr 2018, 21:13

 870
Heeft iemand al een still van de HELE torenflat gemaakt?
Met alle verdiepingen en corresponderende namen, bedoel ik.
Gebruikersavatar

Mateo16 apr 2018, 22:37

 870
En nógmaals dank!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11