Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

sandra.govers04 mei 2018, 20:17

 45
james.waker schreef:oké, geen probleem.... 😉

wat ik eigenlijk wou zeggen is dat er MISSCHIEN een verband is tussen de verdiepen basketballen en deze toren

verder kom ik voorlopig nog niet


Afbeelding

Lloyd draait de middelste bal om. Die ene die anders is dan de anderen.
Daar staat de letter 'N' op
Misschien kan je daar wat mee?

Ben alle afl. nog eens aan het herbekijken en heb ondertussen al de letters T,V,O,N,O en C gevonden.... ben nog maar aan aflevering 2...
Maar ik vermoed dat enkel de blauwe letters er toe doen en dan kom ik alleen maar aan : O,N,O
Gebruikersavatar

Frolva04 mei 2018, 20:29

 2204
sandra.govers schreef:Ben alle afl. nog eens aan het herbekijken
Respect!

Hou ogen en oren goed open. 👍🏻
Gebruikersavatar

james.waker05 mei 2018, 07:28

 417
sandra.govers schreef: Ben alle afl. nog eens aan het herbekijken en heb ondertussen al de letters T,V,O,N,O en C gevonden.... ben nog maar aan aflevering 2...
Maar ik vermoed dat enkel de blauwe letters er toe doen en dan kom ik alleen maar aan : O,N,O
wat bedoel je juist met blauwe letters?
Gebruikersavatar

sandra.govers05 mei 2018, 15:16

 45
james.waker schreef:wat bedoel je juist met blauwe letters?

letters die op een blauwe achtergrond of in het blauw staan.
Heb er ook cactussen en rode letters tussen staan. Zal wat ik gevonden heb anders even posten. Moet nog aan aflevering 3 beginnen. Huzarenwerkje dus....
Dacht omdat het molteken dit jaar in het blauw staat dat dat misschien een verwijzing kan zijn.
Kan even goed een maat voor niks zijn hoor. Maar door de aflevering beeld per beeld af te spelen springen er wel weer veel andere dingen in het oog. Schermopnames staat zo vol als een ei;)

Deze heb ik gevonden:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding Zie andere afbeelding waarbij LLoyd de bal omdraait en hij zegt en wij kunnen zien dat het een N is. Is de enige bal die anders is dan de rest...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

sandra.govers05 mei 2018, 16:23

 45
Nog een letter gevonden. Misschien enkel de t-shirts van Gilles in het oog houden??? Kan ik weer opnieuw beginnen :(

Afbeelding
Gebruikersavatar

james.waker05 mei 2018, 16:31

 417
sandra.govers schreef:Nog een letter gevonden. Misschien enkel de t-shirts van Gilles in het oog houden??? Kan ik weer opnieuw beginnen :(

Afbeelding
dit zou wel eens iets kunnen zijn ja ... de A zit namelijk in Pascale :mrgreen:
Gebruikersavatar

Cedric05 mei 2018, 16:42

 2834  Uma
En in Bahador..
Gebruikersavatar

sandra.govers05 mei 2018, 17:05

 45
Het zal toch niks zijn. Is de enige keer dat Gilles een t-shirt draagt.
Enkel op vliegveld ook, maar daar zijn niet alle letters zichtbaar.


Afbeelding
Gebruikersavatar

chicawah.janssen05 mei 2018, 19:26

 8153
sandra.govers schreef:Is de enige keer dat Gilles een t-shirt draagt.
:?: :?: :?:
Soms draagt hij een hemd (heel vaak geruit - waarschijnlijk is hij niet bevriend met Jani), maar onder een vestje draagt hij toch meestal een T-shirt. Tenzij het bodypaint is :mrgreen:
Gebruikersavatar

sandra.govers07 mei 2018, 18:59

 45
Sommige letters bleken dus nummers te zijn. ...hahaha... hoe ne mens zich kan vergissen. Had die beltoon echt niet gehoord. Knap voor zij die dit wel deden....
Maar toch heb ik het gevoel dat die ramen met donkere spaties en vingerafdrukken woorden moeten vormen . Misschien die voor Lloyd zijn naam gezet kunnen worden. Maar wat?????????????????????????
Gebruikersavatar

sandra.govers07 mei 2018, 19:47

 45
james.waker schreef:dit zou wel eens iets kunnen zijn ja ... de A zit namelijk in Pascale :mrgreen:

Maar ook in Avelgem 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen07 mei 2018, 19:50

 8153
sandra.govers schreef:Maar ook in Avelgem 😉
En in Assebroek 😉
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11