Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

JKpowned22 apr 2018, 23:45

 259
david.vierstraete schreef:Op het einde toen Pieter de autobioscoop moest verlaten, kregen ze een papier tussen de ruitenwisser. 60 peso’s. Terwijl alles betaald wordt door Vier.
Hoeveel is 60 Mexicaanse peso’s in euro’s?
Juist.
2,6 euro!
Dus volgens mij daarom een hint. Waarom anders vermelden dat ze moeten betalen
Dat hangt teveel af van wisselkoersen om een hint te zijn. Mijn vriendin zei meteen 3 euro.
Gebruikersavatar

brecht.driesschaert23 apr 2018, 00:19

 26
Zoals vermeld in een andere topic, was Lloyd volgens de volgorde van de levend begraven opdracht gelinkt met Hugh Hefner (die op de foto's stond die de kandidaten moesten zien te raden).

Hugh Hefner is blijkbaar geboren in 1926 :!:
Dus opnieuw een link met deze magische combinatie 19 en 26? En dus misschien een link naar Lloyd?
Gebruikersavatar

Mateo23 apr 2018, 01:04

 870
Bahador noemde op de kermis het getal 26 ( een van de getallen die door de kinderen werden gezegd, volgens hem). Hij heeft dat getal, in het Spaans en bij die drukte, dan wel knap verstaan. 😉
Gebruikersavatar

kris.pollaris23 apr 2018, 06:04

 6
david.vierstraete schreef:Op het einde toen Pieter de autobioscoop moest verlaten, kregen ze een papier tussen de ruitenwisser. 60 peso’s. Terwijl alles betaald wordt door Vier.
Hoeveel is 60 Mexicaanse peso’s in euro’s?
Juist.
2,6 euro!
Dus volgens mij daarom een hint. Waarom anders vermelden dat ze moeten betalen
Zou ook gewoon kunnen om naar joke te verwijzen, met het getal 6. Een andere post hier op dit forum.....
Gebruikersavatar

inge.rumes23 apr 2018, 07:46

 5
1926 start cristero oorlog in mexico
Gebruikersavatar

Taupe07723 apr 2018, 20:45

 767  Yens
Om 19:26 tonen ze de eerste kandidaat...
Meest verdacht bij de ex kandidaten is... Kelly?
Na deze eerst aflevering, 1 week voor aflevering1 komt er reclame voor ... interstellar ... Kwam gisteren voor als vijfde film in lijstje. Wat een toeval.
Gebruikersavatar

Holmes23 apr 2018, 21:05

 395
Taupe077 schreef:Om 19:26 tonen ze de eerste kandidaat...
Kan je dat eens toelichten ? Wie, wat waar, wanneer ?
Gebruikersavatar

Taupe07724 apr 2018, 08:57

 767  Yens
Holmes schreef:Kan je dat eens toelichten ? Wie, wat waar, wanneer ?
Ik had de aflevering nog staan op mijn digicorder dus herbekeken en GDC geeft zijn stick en om 19u26 begint de voorstelling en eerste is Joke. Dat past is mijn tunnelvisie maar wellicht net zoals vorig zie ik overal hints die er niet echt zijn zoals vorig jaar met Master Robin.
Gebruikersavatar

Jansen24 apr 2018, 10:48

 3423  Yens
Holmes schreef:Kan je dat eens toelichten ? Wie, wat waar, wanneer ?
Op de site van Vier kan je de pre-aflevering ook nog bekijken:
https://www.vier.be/video/cafedemol/caf ... van-de-mol
Wat betreft de stelling van de 19u26 denk ik toch dat dit niet kan. Ofwel bedoel je dat het eerste beeld van de kandidaten na 19 minuten en 26 seconden werd uitgezonden. De pre-aflevering werd op 18 maart uitgezonden van 21:25 tot 22:05:

Afbeelding

Afbeelding

Wat betreft na 19 minuten en 26 seconden kan je natuurlijk alleen maar controleren via digicorder of via Play van Telenet omdat de online versie op de site van Vier niet de reclameblokken toont die op tv wel werden uitgezonden.

EDIT: ik heb de verkeerde persoon geciteerd... ik bedoel natuurlijk de uitspraak van Taupe077 die aangaf dat om 19u26 de eerste kandidaat getoond werd.
Laatst gewijzigd door Jansen op 24 apr 2018, 10:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Klaartje24 apr 2018, 10:50

 2245  Uma
Taupe077 schreef:Ik had de aflevering nog staan op mijn digicorder dus herbekeken en GDC geeft zijn stick en om 19u26 begint de voorstelling en eerste is Joke. Dat past is mijn tunnelvisie maar wellicht net zoals vorig zie ik overal hints die er niet echt zijn zoals vorig jaar met Master Robin.
Klopt dat wel wat je daar zegt over dat tijdstip van 19h26?

Ik meen me te herinneren dat die bewuste uitzending van Café de Mol op 18 maart, de 'special' waarin GDC de kandidaten kwam voorstellen mbv die usb-stick veel later was.

Ik heb even zitten terugscrollen op de FB-pagina van Vier. Daar zie je dat het begin van die aflevering geprogrammeerd staat om 21h25.

Hoe kan GDC dan om 19h26 beginnen met de voorstelling van de kandidaten? Dat begrijp ik niet goed.
Gebruikersavatar

Klaartje24 apr 2018, 10:51

 2245  Uma
Ja lap, Eveline was me weer voor! 🙂
Gebruikersavatar

Jansen24 apr 2018, 10:56

 3423  Yens
Klaartje schreef:Klopt dat wel wat je daar zegt over dat tijdstip van 19h26?

Ik meen me te herinneren dat die bewuste uitzending van Café de Mol op 18 maart, de 'special' waarin GDC de kandidaten kwam voorstellen mbv die usb-stick veel later was.

Ik heb even zitten terugscrollen op de FB-pagina van Vier. Daar zie je dat het begin van die aflevering geprogrammeerd staat om 21h25.

Hoe kan GDC dan om 19h26 beginnen met de voorstelling van de kandidaten? Dat begrijp ik niet goed.
Dit klopt absoluut... zie mijn post hierboven 🙂. Nog een geintje, als je naar de online versie van het programma gaat en je neemt dan 19:26, wie krijg je dan te zien? (Voor een goed begrip, ik geloof echt niet in de 19:26 theorie 😉 ):

Afbeelding