Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Cedric22 apr 2018, 23:46

 2834  Uma
Jay-Lo schreef:Maar mensen, dat kan toch niet.
Ze kunnen echt niet op voorhand weten wie die finale gaat spelen, hoor, buiten de mol dan.
Second that.
Gebruikersavatar

sjackie.hoffman23 apr 2018, 00:01

 48
Pieter = margaret Thatcher geboren 1925
Lloyd = Hugh Hefner geboren 1926
Bahador =Dora Van der Groen geboren 1927
Pascale =Jef Geeraerts geboren 1930
joke = Koningin Fabiola geboren 1928

Als je kijkt naar de datums volgen deze op elkaar toeval ?? Enkel bij Pascale 2 jaar verschil , 2 gezichten ?? Als zei nu volgende afl afvalt zou Pieter dan de winnaar zijn en lloyd de mol ?
Gebruikersavatar

brecht.driesschaert23 apr 2018, 00:15

 26
sjackie.hoffman schreef:Lloyd = Hugh Hefner geboren 1926
Zie ik hier terug de magische getallen 19 en 26 terugkomen? 😲
Gebruikersavatar

gilles.claeys23 apr 2018, 06:42

 28  Philippe
Jay-Lo schreef:Maar mensen, dat kan toch niet.
Ze kunnen echt niet op voorhand weten wie die finale gaat spelen, hoor, buiten de mol dan.
Ze kunnen toch in post productie de volgorde van de foto's perfect gekozen hebben?
Gebruikersavatar

james.waker23 apr 2018, 08:02

 417
gilles.claeys schreef:Ze kunnen toch in post productie de volgorde van de foto's perfect gekozen hebben?
aan de fotos waren wel nummers gelinkt om de code te bekomen

de volgorde van afvallen is volgens mij toeval

maar er is wel wat uit te halen
lloyd is hefner 0 geboren in 1926, de 0 kan je niet uitbeelden met vingers en de 0 vorm bij domino opodracht
Gebruikersavatar

chicawah.janssen23 apr 2018, 08:11

 8153
james.waker schreef:gaat over die bekende personen waaraan ze gekoppeld zijn eh... en Fabiola i is volgens mij toch spaans?
't Wôh n hraptje!
Gebruikersavatar

Jay-Lo23 apr 2018, 16:45

 1690  Sven
gilles.claeys schreef:Ze kunnen toch in post productie de volgorde van de foto's perfect gekozen hebben?
Die liggen in de kist aan het begin van de eerste proef, met de code kunnen ze een het kistje openen. Dan weten ze toch echt niet wie wanneer afvalt.
En ze er achteraf bijsteken is hier nogal moeilijk, hè. 😃
Gebruikersavatar

gilles.claeys23 apr 2018, 18:10

 28  Philippe
Jay-Lo schreef:Die liggen in de kist aan het begin van de eerste proef, met de code kunnen ze een het kistje openen. Dan weten ze toch echt niet wie wanneer afvalt.
En ze er achteraf bijsteken is hier nogal moeilijk, hè. 😃
Zijn de afbeeldingen bij de kandidaten genummerd dan? Ze kunnen er achteraf een nummer aan gegeven hebben voor de kijkers
Gebruikersavatar

tom.vanratingen23 apr 2018, 18:44

 50
Fantastisch gevonden dit! Ik zou deze theorie graag kracht bijzetten om mijn tunnelvisie te verscherpen, dus heb ik het eens herbekeken.
gilles.claeys schreef:Zijn de afbeeldingen bij de kandidaten genummerd dan? Ze kunnen er achteraf een nummer aan gegeven hebben voor de kijkers
Helaas kun je zien dat de afbeeldingen 1,2,3 bij de kandidaten op dezelfde manier genummerd zijn. Dit zou eventueel nog gemonteerd kunnen zijn, maar dat zou ik heel straf vinden.

Op onderstaande screenshot is duidelijk nummer 2 te zien op de foto. Dit komt dus overeen. Joke zegt achteraf ook "2 is Margaret Thatcher".
Afbeelding


Hier is duidelijk nummer 1 te zien op de witte achtergrond van Annie. Ze komt ook even in beeld.
Afbeelding


Ook kaartje 3 wordt in beeld gebracht.
Afbeelding


Conclusie: deze theorie valt waarschijnlijk te verwerpen, hoe jammer ik het ook vind. De nummers zouden eventueel nog op de kaartjes gemonteerd kunnen zijn, maar dit zou ik bijzonder straf vinden.

Indien dit toch het geval zou zijn, dan zou enkel getal 2 een zekerheid zijn, aangezien Joke het letterlijk vermeldt. In dat geval is nummer 2 de mol. En laat dat nu toevallig mijn mol zijn 😂
Gebruikersavatar

Jay-Lo23 apr 2018, 18:49

 1690  Sven
gilles.claeys schreef:Zijn de afbeeldingen bij de kandidaten genummerd dan? Ze kunnen er achteraf een nummer aan gegeven hebben voor de kijkers
Ja, die zijn genummerd, met de nummers van de levenden kan een code gevormd worden.
Ze kunnen er achteraf dus geen ander nummer aan gegeven hebben want dan klopt hun code niet meer. Het is wel heel toevallig dat nu net degenen uit de ene groep afgevallen zijn.