Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Taupe07717 apr 2018, 08:38

 767  Yens
stefany.gysels schreef:10 is toch Steve en niet Pieter want die is 3
Maar ook hij heeft 2 pasvragen gekocht en dat kan net genoeg geweest zijn, net als Pieter, om Jeffrey voorbij te steken ...

Mooie theorie van de maker, zeker te volgen!
Enige is dat deze proef met alle 10 is en dus in begin en dan weet je nog niet wie wanneer eruit ligt imo ...
Gebruikersavatar

chiel.vandeneynde17 apr 2018, 20:12

 4
Taupe077 schreef:Maar ook hij heeft 2 pasvragen gekocht en dat kan net genoeg geweest zijn, net als Pieter, om Jeffrey voorbij te steken ...

Mooie theorie van de maker, zeker te volgen!
Enige is dat deze proef met alle 10 is en dus in begin en dan weet je nog niet wie wanneer eruit ligt imo ...
Wat bedoel je met weten wie er wanneer uitligt? En correct Stefany, maar zoals mijn collega hierboven heeft opgemerkt geldt dit ook voor Steve die toch ook heel nerveus overkwam
Gebruikersavatar

wim.geuens22 apr 2018, 21:31

 57  Uma
Nu Steve eruit ligt, is de voltallige 1e "group" eruit.
Gebruikersavatar

gilles.claeys22 apr 2018, 22:10

 28  Philippe
wim.geuens schreef:Nu Steve eruit ligt, is de voltallige 1e "group" eruit.
Het klopt inderdaad volledig tot nu toe!
Misschien zal er nu een volgorde zitten in de reeds overleden personen?
Gebruikersavatar

habel.gaan22 apr 2018, 22:14

 43
Of misschien wordt de finale gespeeld tuusen Joke Bahador en Pascale zijn alle drie Belgische personen
Gebruikersavatar

james.waker22 apr 2018, 22:23

 417
habel.gaan schreef:Of misschien wordt de finale gespeeld tuusen Joke Bahador en Pascale zijn alle drie Belgische personen
finale zonder mol kan niet :mrgreen: denk net het omgekeerde, finale met buitenlanders ttz lloyd, joke & pieter
Gebruikersavatar

chicawah.janssen22 apr 2018, 22:27

 8153
james.waker schreef:finale zonder mol kan niet :mrgreen: denk net het omgekeerde, finale met buitenlanders ttz lloyd, joke & pieter
Dus West-Vlaanderen = buitenland? :mrgreen:
Gebruikersavatar

james.waker22 apr 2018, 22:32

 417
chicawah schreef:Dus West-Vlaanderen = buitenland? :mrgreen:
gaat over die bekende personen waaraan ze gekoppeld zijn eh... en Fabiola i is volgens mij toch spaans?
Gebruikersavatar

wim.geuens22 apr 2018, 22:58

 57  Uma
gilles.claeys schreef:Het klopt inderdaad volledig tot nu toe!
Misschien zal er nu een volgorde zitten in de reeds overleden personen?
Ik probeer nog uit te zoeken hoe ik op deze manier de mol eruit kan halen, maar mijn 3 finalisten staan inderdaad met deze proef al vast.
Gebruikersavatar

gilles.claeys22 apr 2018, 23:04

 28  Philippe
wim.geuens schreef:Ik probeer nog uit te zoeken hoe ik op deze manier de mol eruit kan halen, maar mijn 3 finalisten staan inderdaad met deze proef al vast.
Bij mij zijn dat Pieter, Baha en Pascale
Gebruikersavatar

Jay-Lo22 apr 2018, 23:14

 1690  Sven
Maar mensen, dat kan toch niet.
Ze kunnen echt niet op voorhand weten wie die finale gaat spelen, hoor, buiten de mol dan.