Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Kleintje16 apr 2018, 23:50

 125  Sven
Joke stond altijd vrij laag (om niet te zeggen niet) op mijn verdachtenlijstje, maar sinds gisteren ben ik haar toch meer gaan verdenken. Ze lijkt super gedreven om te winnen, trekt de hele groep, maar doet telkens met kleine foutjes toch de opdracht mislukken. Hoewel ze me nog steeds te veel aan Eline doet denken, zou haar dat de perfecte mol maken.

Ik heb dan ook eens teruggekeken naar de verschillende eliminaties, en er valt me één ding op bij Joke:

Eliminatie 1 (Kelly)
Afbeelding

Eliminatie 2 (Channy)
Afbeelding

Eliminatie 3 (Jeffrey)
Afbeelding

Eliminatie 4 (Katrien)
Afbeelding


Dit kan toch geen toeval meer zijn? 4 times in a row.
Gebruikersavatar

james.waker17 apr 2018, 00:26

 417
omdat ze dat altijd hetzelfde doet is ze de mol? of hoe interpreteer je dit? bidden voor vergeving ?
Gebruikersavatar

Kleintje17 apr 2018, 08:14

 125  Sven
james.waker schreef:omdat ze dat altijd hetzelfde doet is ze de mol? of hoe interpreteer je dit? bidden voor vergeving ?
Elke keer nadat de afvaller een rood scherm krijgt, doet ze dit.

Het lijkt me inderdaad een soort bidden...

Het kan niets zijn, maar het kan ook een verborgen hint zijn. In de vorige 2 seizoenen zat er in de eliminatie wel een hint, volgens mij gaat dat dit jaar ook zo zijn.
Gebruikersavatar

masterveecee17 apr 2018, 08:54

 3547  Sven
Of ze doet dit omdat ze "shit, weeral iemand die ik naar huis heb moeten doen gaan..."
Gebruikersavatar

Kleintje17 apr 2018, 12:47

 125  Sven
Ik ga ze alleszins wat meer in het oog houden, die enthousiaste Joke! 🙂

Zien of ze dit de volgende eliminaties nog blijft doen.
Gebruikersavatar

Cedric17 apr 2018, 12:49

 2834  Uma
Kan je evengoed gaan aantonen dat anderen er steeds hetzelfde bij zitten.. Ik heb er nu niet op gelet, maar misschien zit Baha er elke keer met gekruiste armen (zoals wel vaker) of misschien zit Steve er nog maar eens vrij apathisch bij? Misschien is zo voor iedereen wel wat te vinden.
Gebruikersavatar

Kleintje17 apr 2018, 13:10

 125  Sven
Cedric schreef:Kan je evengoed gaan aantonen dat anderen er steeds hetzelfde bij zitten.. Ik heb er nu niet op gelet, maar misschien zit Baha er elke keer met gekruiste armen (zoals wel vaker) of misschien zit Steve er nog maar eens vrij apathisch bij? Misschien is zo voor iedereen wel wat te vinden.
Daar heb ik inderdaad ook op gelet, maar ik vind niet meteen iets wat de anderen altijd doen. Je had zoiets met Steve dat hij elke keer vloekte, omdat dat ook een paar keer is teruggekomen, maar dat zag ik deze keer niet bij de laatste eliminatie bijvoorbeeld.

De anderen doen dit trouwens soms ook, hun handen voor het hoofd houden (zoals Joke), maar niet élke keer... Je zou toch denken dat het een natuurlijke reactie is om elke keer anders te reageren?
Gebruikersavatar

Cedric17 apr 2018, 13:24

 2834  Uma
Tgoh, geen idee.. Ik zal waarschijnlijk niet de enige zijn die bij het kijken naar 'De Mol' zich vak afvraagt "hoe zou ik reageren/handelen in die situatie".

Bij de eliminaties denk ik dan dat ik eigenlijk zo weinig mogelijk reactie zou proberen tonen. Omdat ik nu eenmaal denk dat je je bewust bent van het concept, vooraf weet dat er mensen zullen afvallen, en het uiteindelijk ook niet zo is dat je die mensen echt nooit meer zal zien. Alles dus wat relativeren.
Anderzijds weet ik uit eigen ervaring wat reizen en avontuur met een mens doet en hoe je toch al een verdomd sterke band kunt hebben met mensen die je amper 1 week kent.. Afscheid nemen zonder te kunnen afscheid nemen kan best hard zijn.

Ik denk dus wel dat ik altijd ongeveer hetzelfde zou reageren, maar tegelijk kan ik me inbeelden dat reacties erg verschillend kunnen zijn naargelang de sterkte van de band die je hebt met iemand.

Algemeen zijn voor mij de eliminaties de momenten waar ik nooit iets achter zoek.
Wat niet wegneemt dat je absoluut een punt kan hebben hoor. Als blijkt dat Joke de Mol is, dan is dit zeker een mogelijke manier van haar om "spijt" te gaan spelen. Voor hetzelfde geld denkt ze echter vrijwel elke keer van "shit, ik ben niet goed bezig, wat nu" gezien ze Jeffrey verdacht toen Jeffrey vertrok en Katrien als hoofdverdachte benoemde vorige week..

Enfin, ik heb geen idee, probeer maar een overview van zo veel mogelijk scenario's in het achterhoofd te houden 🙂