Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Vermoljoen30 apr 2018, 15:54

 2354  Uma
chicawah schreef:Er zijn ook eliminaties waarbij Gilles vraagt "Met wie zullen we beginnen?" en dat dat enkelen hun hand opsteken, dus kan er toch niets georchestreerd worden?
Al eens nagedacht over montage :mrgreen: ?
Zolang dat niet op één beeld is te zien, kan dat heel makkelijk gemonteerd zijn. Gilles kan even goed vragen:"Wie wilt als volgende?"of iets anders. Kan ook nog altijd achteraf worden gemonteerd!
Gebruikersavatar

Jansen30 apr 2018, 16:02

 3423  Yens
robbe.vermesen schreef:Al eens nagedacht over montage :mrgreen: ?
Zolang dat niet op één beeld is te zien, kan dat heel makkelijk gemonteerd zijn. Gilles kan even goed vragen:"Wie wilt als volgende?"of iets anders. Kan ook nog altijd achteraf worden gemonteerd!
Beste Robbe, probeer me eens uit te leggen hoe ze gisteren de eliminatie hebben kunnen manipuleren? De volgorde omdraaien? Kan niet, weinig zin om na het rode scherm van Joke nog voor de aardigheid het groene scherm van Pascale te tonen. Schermen van andere kandidaten er uit halen en niet tonen in de uitzending? Lijkt me ook niet echt een realistische theorie hoor.
Gebruikersavatar

Klaartje30 apr 2018, 16:35

 2245  Uma
robbe.vermesen schreef:Dit kwam ik tegen op facebook:

'Aflevering 1 : laatste groen scherm is voor... Pieter!
Hier klopt de theorie niet, want in aflevering 2 valt Channy af.

Aflevering 2 : laatste groen scherm is voor... Jeffrey!
Jeffrey valt inderdaad af in aflevering 3. Hier klopt de theorie....

Aflevering 3 : laatste groen scherm is voor ... Katrien!
Katrien valt inerdaad af in afleveirng 4. Hier klopt de theorie opnieuw...

Aflvering 4 : laatste groen scherm is voor.... Steve!
Steve valt inderdaad af in aflevering 5: Opnieuw klopt deze theorie...

Aflevering 5 : laatste groen scherm is voor... Joke!
Joke valt inderdaad af in aflevering 6 : Opnieuw klopt deze theorie...

Aflevering 6 : laatste groen scherm is voor ...Pascale!
Als de theorie klopt ligt dus volgende week Pascale eruit.

Dus dan is het mysterie ontrafeld.
De titel "Heb je mij gemist?", slaat dus daarop.
Namelijk, in elke aflevering is het laatste groene scherm voor de afvaller van de volgende aflevering, behalve... bij D...
Ik denk dat je theorie niet kan kloppen.

Er was namelijk ook al eens een vrijstelling te verdienen (gepakt door Joke in afl. 4) en ze kunnen toch niet weten in aflevering 3 wie de vrijstelling gaat bemachtigen in afL 4? Stel dat dat Katrien geweest was, dan klopt jouw redenering niet.

Om ze wel te doen kloppen, moet je veronderstellen dat ze foefelen met de volgorde van de groene schermen die ze ons tonen in de verschillende eliminaties. Maar dat doen ze niet. Ik meen me te herinneren dat Thibaut, kandidaat van twee seizoenen geleden, ooit heeft beweerd dat die eliminaties zijn zoals de kijker ze te zien krijgt. Als kandidaat X in de eliminatie van een bepaalde aflevering als tweede aan de beurt komt en een groen scherm krijgt, dan gaan de makers de kijker dat ook zo tonen en niet het groene scherm van kandidaat Y, die als derde aan de beurt kwam in die eliminatie, eerst tonen en dan pas het groene scherm van kandidaat X. Er wordt niet gefoefeld met de volgorde van die groene schermen.
Gebruikersavatar

Vermoljoen01 mei 2018, 12:44

 2354  Uma
Voor de duidelijkheid: ik geloof ook niet in deze theorie. Ik heb deze gevonden op fb en heb hem hier even neergezet voor anderen.
Gebruikersavatar

Jay-Lo10 mei 2018, 23:15

 1690  Sven
Hoewel ik deze theorie niet geloof, klopt het toch. Ik dacht dat het ergens wel fout zou lopen, maar buiten de eerste eliminatie is het akelig correct. Niemand heeft de laatste x zijn groen scherm gezien, dus wat als dat de eerste was? Pieter? Dan zou hij verliezend finalist zijn?
Ik ben echt benieuwd of we hier een uitleg voor gaan krijgen.
Gebruikersavatar

happyfello11 mei 2018, 07:35

 326  Uma
Akelig toevallig correct met Pieter als buitenbeentje in de 1e aflevering... En in de laatste aflevering was het onmiddellijk rood scherm bij Pascale !

Op basis van de foute/juiste antwoorden van de vorige aflevering kan je dit op één of andere manier wel in juiste banen leiden MAAR, montagetrucjes niet inbegrepen, deze theorie valt of staat wel met een aantal factoren die je niet in de hand hebt; m.n. vrijstellingen en/of plotse veranderingen in je verdenking van wie jouw mol is.

Het is en blijft wel héél toevallig...