Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 apr 2018, 01:19

 8153
Een vriendin van mij is geboren in Bujumbura. Is zij dan een Burundese?
Een andere vriendin van mij beviel in Frankrijk, 2 maanden vroeger dan voorzien. Is haar zoon een Fransman?
West-Vlaamse vrienden van ons wonen al 25 jaar in Brabant. Hun kinderen zijn in Brabant geboren, lopen daar school en hebben een Brabants accent. Zijn die kinderen West-Vlaams of Brabants?
Andere vrienden van ons verhuisden naar Ierland toen hun kinderen 2, 5 en 1 jaar oud waren. Die kinderen herinneren zich nauwelijks iets van België, leerden lezen, schrijven en rekenen in het Engels en spreken met elkaar Engels. De ene woont nu in Australië, de ander in Nieuw-Zeeland. Zijn zij Belgisch, Iers of Australisch / Nieuw-Zeelands?
What's in a name?
Maar al heeft Lloyd een Welshe name en ies 'm geboren in Antwaarpe, ik peis ekik toh dat jem n Westfluut is weh!
Gebruikersavatar

Cedric20 apr 2018, 17:39

 2834  Uma
Tzawêzyn!
Gebruikersavatar

Jansen22 apr 2018, 17:50

 3423  Yens
JKpowned schreef:In het filmpje gepost op Vier: https://www.vier.be/video/de-mol/de-mol ... la-la-land

Is het de soundtrack van La La Land: In totaal ontving de film 14 nominaties, evenveel als All About Eve (1950) en Titanic (1997). Daarmee is de film gedeeld recordhouder. Zes Oscars werden gewonnen.

Toeval?
Bedoel je de link met Titanic? Lijkt me een iets te los verband. Maar toch leuk gevonden 🙂.
Gebruikersavatar

JKpowned22 apr 2018, 17:51

 259
eveline.vanhemel schreef:Bedoel je de link met Titanic? Lijkt me een iets te los verband. Maar toch leuk gevonden 🙂.
Is geen los verband aangezien ze even veel Oscars hebben en dat nog niet veel is voorgevallen tevens 6 oscars net zoals Titanic er 6 heeft. 6de seizoen.
Gebruikersavatar

james.waker29 apr 2018, 23:22

 417
mogelijks weer een verwijzing naar de Titanic

Lloyd z'n lief geitje krijgt de naam bianca

de bianca c is een gigantisch schip dat ook wel bekend staat als de “Titanic of the Caribbean”, aldaar gezonken