Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

wim.geuens19 apr 2018, 16:52

 57  Uma
chicawah schreef:Ze is limoengroen.
😲 LIMOEN!
Klinkt niet echt gezond.
Maar goed dat hij voor dokter studeert en we Steve nog hebben.
Gebruikersavatar

Mateo19 apr 2018, 16:55

 870
Is het volgende al ergens op het forum gepost?
Ik kan me i.i.g. niet herinneren dat ik hier heb gezien dat 'Lloyd/llwyd' de titel was van de zeegod LLyr.

'Lloyd
jongensnaam Betekenis: Engels naam Oorspr. een familienaam uit Wales, van Welsh llwyd `(met) grijs (haar)'. In de sagen was het de titel van de zeegod Llyr.'
http://www.betekenis-definitie.nl/Lloyd

Ik kan me voorstellen dat een slimme student als Lloyd zelf ook al eens de betekenis van zijn naam achterhaald heeft en dus de connectie met deze zeegod heeft gezien, waarna een verband met schepen en rampen op zee wel door hem kan zijn gelegd. Vandaar het spelen op zijn blokfluit van het Titanic-thema.
Hij zou het natuurlijk aardig kunnen vinden om speurders op het verkeerde been te zetten ('clown' als hij kan zijn), maar het kan ook zo zijn dat hij inderdaad voorkennis heeft over (onder meer) de kleur van de kist waarin hij komt te liggen en de connecties tussen de Titanic en Mexico.

Ik zie net hierboven dat de blokfluit in Lloyds voorstelfilmpje als limoengroen wordt gezien, maar ik zie toch meer geel, zoals de kleur van zijn kist in aflevering 1.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen19 apr 2018, 16:56

 8153
Ze is groeniger, eerder limoen dan citroen.
Gebruikersavatar

Mateo19 apr 2018, 17:00

 870
chicawah schreef:Ze is limoengroen.
😲 LIMOEN!
MOL Ine. :mrgreen:

Wie moest het woord 'limoen' zien te vinden bij het basketballen? Dat was toch niet Lloyd of wel? Moet ik zo eens gaan terugzoeken. Er is hier vast wel iemand die hieraan al heeft gedacht...
Laatst gewijzigd door Mateo op 19 apr 2018, 17:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

masterveecee19 apr 2018, 17:02

 3547  Sven
slaxx.gaming schreef:Om jouw theorie te steunen :

De Wereld is Mooi is een anagram voor O, wie is derde mol
zou moeten "zesde" zijn om te kloppen
Gebruikersavatar

Mateo19 apr 2018, 17:18

 870
chicawah schreef:Ze is groeniger, eerder limoen dan citroen.
Was Lloyds kist dan misschien ook meer limoenkleurig? :twisted:
Gebruikersavatar

masterveecee19 apr 2018, 17:23

 3547  Sven
mollig18 schreef:wel derde op deze zender en met Gilles
ut ut ut, de mol is nu het zesde seizoen. Geen onderscheid tussen zenders e. De Mol is de Mol
Gebruikersavatar

JKpowned19 apr 2018, 17:34

 259
masterveecee schreef:ut ut ut, de mol is nu het zesde seizoen. Geen onderscheid tussen zenders e. De Mol is de Mol
Ja maar Lloyd kwam ook 3de in beeld en was ook de 3de persoon die ze toonde in de selectieproef in Aflv. 1
Gebruikersavatar

Krekelmans19 apr 2018, 17:50

 16
Toch wel even een kanttekening maken, het op de blokfluit spelen van de Titanic is toch wel een gekende meme, denk dat dat eerder de reden is dat hij nét dat nummer kan spelen:
https://www.youtube.com/watch?v=X2WH8mHJnhM
Gebruikersavatar

chicawah.janssen19 apr 2018, 22:18

 8153
slaxx.gaming schreef:Om jouw theorie te steunen :

De Wereld is Mooi is een anagram voor O, wie is derde mol
Die vind ik echt goed!