Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

chicawah.janssen19 apr 2018, 22:20

 8153
Mateo schreef:MOL Ine. :mrgreen:

Wie moest het woord 'limoen' zien te vinden bij het basketballen? Dat was toch niet Lloyd of wel? Moet ik zo eens gaan terugzoeken. Er is hier vast wel iemand die hieraan al heeft gedacht...
Er doet geen Ine mee :?
Jeffrey, Katrien en Lloyd deden samen de opdracht en moesten samen de woorden vinden. Ik denk dat Lloyd de limoen vond.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen19 apr 2018, 22:22

 8153
wim.geuens schreef:Klinkt niet echt gezond.
Maar goed dat hij voor dokter studeert en we Steve nog hebben.
¿Qué? Limoenen zitten toch boordevol vitaminen? Vandaar dat je die moet eten om de alcohol in de tequila te compenseren! :mrgreen:
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen19 apr 2018, 22:48

 182
slaxx.gaming schreef:Om jouw theorie te steunen :

De Wereld is Mooi is een anagram voor O, wie is derde mol
Of: wie is de rode mol
Gebruikersavatar

Mateo19 apr 2018, 22:58

 870
slaxx.gaming schreef:Om jouw theorie te steunen :

De Wereld is Mooi is een anagram voor O, wie is derde mol
Of: De mol wil erosie.
Of: De mol wil soiree.
Gebruikersavatar

Mateo19 apr 2018, 23:13

 870
'D' te weinig, zie ik te laat. Doet er niet zoveel toe, waren maar wat probeersels.
Gebruikersavatar

james.waker19 apr 2018, 23:46

 417
slaxx.gaming schreef:Om jouw theorie te steunen :

De Wereld is Mooi is een anagram voor O, wie is derde mol
dat verklaart dan ook waarom hij in het begin van aflevering 3 de vraag ben jij de mol, beantwoorde met

O , nee ik ben de mol niet
Gebruikersavatar

Mateo19 apr 2018, 23:52

 870
Wanneer je geboren bent in de provincie Antwerpen, maar je hebt als woonplaats Avelgem, dan ben je toch in wezen geen West-Vlaming?
Waarom wordt Lloyd dan tot de West-Vlamingen gerekend?
Laatst gewijzigd door Mateo op 20 apr 2018, 00:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

james.waker20 apr 2018, 00:02

 417
Mateo schreef:Wanneer je geboren bent in de provincie Antwerpen, maar je hebt als woonplaats Avelgem, dan ben je toch in wezen geen West-Vlaming?
Waarom wordt Lloyd dan tot de West-Vlamingen gerekend?
ik wist niet dat lloyd geboren was in antwerpen, maar voor mij blijft hij westvlaming hoor, perfect westvlaams accent, veel tijd kan hij onmogelijk in antwerpen doorgebracht hebben
Gebruikersavatar

JKpowned20 apr 2018, 00:04

 259
Mateo schreef:Wanneer je geboren bent in de provincie Antwerpen, maar je hebt als woonplaats Avelgem, dan ben je toch in wezen geen West-Vlaming?
Waarom wordt Lloyd dan tot de West-Vlamingen gerekend?
Jawel, hier hetzelfde verhaal en als je hem hoort spreken dan hoor je dat het een west Vlaming is. Geboorteplaats zegt niet alles hij woont duidelijk al veel langer in west Vlaanderen. Als je strikt de regels zou volgen zou je inderdaad kunnen zeggen dat hij geen west Vlaming is maar men kijkt altijd naar woonplaats.
Gebruikersavatar

Mateo20 apr 2018, 00:05

 870
Niet Antwerpen zelf, maar ik las ergens dat hij afkomstig is uit de streek rond Antwerpen.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dank, James en JK, voor de opheldering.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 apr 2018, 01:04

 8153
pieter-jan.jorissen schreef:Of: wie is de rode mol
Robin natuurlijk! Who else? :mrgreen: