Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Holmes28 apr 2018, 19:28

 395
pieter-jan.jorissen schreef:Het lijkt alsof de twee witte wijn flessen op tafel dicht zijn terwijl er toch twee glazen met witte wijn in beeld zijn...
De witte wijnflessen waren met draaidoppen (Baha wou op een bepaald moment ingieten en stelde vast dat de fles dicht was en draaide ze open) (38:22)

Afbeelding
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen28 apr 2018, 20:41

 182
Holmes schreef:De witte wijnflessen waren met draaidoppen (Baha wou op een bepaald moment ingieten en stelde vast dat de fles dicht was en draaide ze open) (38:22)

Afbeelding
Tja, dit beeld van Baha kan het vermoeden alleen maar versterken. Thanks Holmes
Gebruikersavatar

magali.dereu29 apr 2018, 14:41

 184  Sven
Pascale heeft voor de tweede maal als enige geen zonnebril op een groepsfoto die Gilles De Coster post op Instagram

Ik verdenk haar totaal niet, maar dit is toch een beetje raar, niet ?


Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

magali.dereu29 apr 2018, 14:44

 184  Sven
Afbeelding
Gebruikersavatar

james.waker29 apr 2018, 15:00

 417
waarom zou het niet dragen van zonnebril een hint zijn dat iemand de mol is?
bij een hint moet er toch altijd een logische uitleg zijn.... ?
Gebruikersavatar

Kleintje29 apr 2018, 16:04

 125  Sven
james.waker schreef:waarom zou het niet dragen van zonnebril een hint zijn dat iemand de mol is?
bij een hint moet er toch altijd een logische uitleg zijn.... ?
Kan niet verblind worden door de zon, want een mol is al blind?

Maar ik hoop eerlijk gezegd dat Pascale de mol niet is. Heel sympathieke dame en lijkt me een schat van een moeder, maar ik vind dat ze te weinig in beeld wordt gebracht. Als je een mol zo op de achtergrond moet verdringen om niet verdacht over te komen, is 't maar een beetje sneu... Ook 't feit dat ze veel steekjes oppikt die anderen laat vallen en dat ze toch veel geld heeft binnengebracht (meer dan de rest).

We zullen zien of ze er vanavond nog in zit, en dan kan er inderdaad eventueel wel iets in deze hint zitten 😎
Gebruikersavatar

Jay-Lo29 apr 2018, 16:05

 1690  Sven
Pascale heb ik nog nooit met zonnebril gezien, het valt inderdaad op dat ze als enige geen draagt. Ik zie er ook geen hint in.
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh30 apr 2018, 10:01

 344  Sven
magali.dereu schreef:Pascale heeft voor de tweede maal als enige geen zonnebril op een groepsfoto die Gilles De Coster post op Instagram

Ik verdenk haar totaal niet, maar dit is toch een beetje raar, niet ?


Afbeelding
Afbeelding
Viel me ook op maar ik heb zelf ook nooit een zonnebril op, puur omdat ik het heel vervelend vind voor mijn ogen. Zelfs niet op vakanties waar de zon goed schijnt draag ik er geen. Dus ik heb het maar gelaten voor wat het is.
Gebruikersavatar

Cedric01 mei 2018, 23:08

 2834  Uma
Ik vind dit in een leuke 'verborgen' tip, als het er al een is.
Maar tegelijk.. Zou toch wel enorm toeval zijn?
Je kan aan Pascale vragen om géén zonnebril te dragen in die foto's, maar dan nog moet je zeker zijn dat alle anderen wél hun zonnebril op zetten.. Ge kunt moeilijk zeggen an "doet allemaal ne keer uwe zonnebril aan, maar Pascale, gij niet hé".
Dus ik vrees dat dit niks is..
Gebruikersavatar

michiel.dewitte03 mei 2018, 10:42

 53  Sven
slaxx.gaming schreef:http://www.roh.org.uk/productions/macbe ... lida-lloyd, voorstelling opera Macbeth is voor de lente van start gegaan op dezelfde dag als de eerste aflevering. Zeer toevallig dat Gilles De Coster dan net beslist om een stuk uit Macbeth te citeren.

Director : Phyllida Lloyd

Een van de donoren : Mr. Baha

Aangezien het geslacht van Baha nog steeds overeen komt blijf ik bij Baha als mol!
Zou het niet logischer zijn dat Lloyd de mol dan is (ik zit in mijn tunnel) en Baha de winnaar (verdiende geld dus kan doneren?)
Gebruikersavatar

tore.opstaele03 mei 2018, 21:29

 1  Uma
Hoofdpersonen in het boek zijn twee jongens William Halloway (geboren 30 oktober vlak van 24.00) en Jim Nightshade (geboren 31. oktober vlak na 0.00). Zij wonen in het dorp Green Town in Illinois. Op de avond van 23 oktober begint het in de verte te donderen. Het onweer wordt voorafgegaan door een handelsreiziger in bliksemafleiders. Datzelfde onweer wordt vergezeld van een kermis, met alle enge figuren die daar bij horen. Het dorp maakt een soort algemene hallucinatie door , waarbij niets meer is wat het lijkt. Andere personen uit het boek zijn meneer Dark en De geïllustreerde man.

dit is volgens mij het verhaal van de mol.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9