Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

marc.roose23 apr 2018, 00:18

 193  Sven
septentrio schreef:Hmm niemand zo blijkt..

Maar Baha drinkt wel als enige witte wijn, zou het glas voor hem voorbestemd geweest zijn?

[ external image ]
[ external image ]
nee , het glas witte wijn staat vooraan de foto naast de moeder van Lloyd
Gebruikersavatar

masterveecee23 apr 2018, 09:03

 3547  Sven
Gilles zat zo in 2016:
Afbeelding

Dat is de plaats van Steve, die nu weg is
=> [ external image ]
Gebruikersavatar

JKpowned23 apr 2018, 09:06

 259
Het glas wijn zal een onzorgvuldigheid zijn en van iemand van de Crew zijn 😛
Gebruikersavatar

masterveecee23 apr 2018, 09:11

 3547  Sven
bwa, de kandidaten mogen hun eigen materiaal kiezen, kan dus gewoon een persoonlijk keuze geweest zijn
Gebruikersavatar

Kleintje23 apr 2018, 10:53

 125  Sven
Ik denk dat het niet gaat over de plaats, maar wel over wie er als enige witte wijn drinkt?

Het lijkt me wel een hint. Ik denk dat de crew van De Mol niet zomaar nonchalant omspringt met zo'n dingen en dat het 'per ongeluk' is. Het zijn wel de makers van De Mol hé 😎
Gebruikersavatar

JKpowned23 apr 2018, 11:00

 259
Kleintje schreef:Ik denk dat het niet gaat over de plaats, maar wel over wie er als enige witte wijn drinkt?

Het lijkt me wel een hint. Ik denk dat de crew van De Mol niet zomaar nonchalant omspringt met zo'n dingen en dat het 'per ongeluk' is. Het zijn wel de makers van De Mol hé 😎
Konden ze niet op voorhand weten wie wat ging drinken 😉 Iedereen kan fouten maken.
Gebruikersavatar

Kleintje23 apr 2018, 11:08

 125  Sven
JKpowned schreef:Konden ze niet op voorhand weten wie wat ging drinken 😉 Iedereen kan fouten maken.
Neen, da's wel waar inderdaad. Tenzij ze die foto genomen hebben en het wel/niet gebruiken als 'hint' lieten afhangen van hoeveel andere kandidaten ook witte wijn zouden nemen.

Ik denk trouwens dat na 3 dagen de crew ook wel ongeveer weet of er nog anderen witte wijn zouden nemen. 100% Zeker ben je nooit, maar diegenen die andere dagen ook rood nemen zijn meestal niet ineens geneigd na dag 4 wit te nemen.

Of wel moeten we zoeken naar wie recht in de camera kijkt op het moment dat Gilles gaat zitten, net als Gilles VB? 😂
Ik moet even bekijken of iemand dat doet.
Gebruikersavatar

masterveecee23 apr 2018, 11:17

 3547  Sven
Kleintje schreef:Of wel moeten we zoeken naar wie recht in de camera kijkt op het moment dat Gilles gaat zitten, net als Gilles VB? 😂
Ik moet even bekijken of iemand dat doet.
Dat moment is eerder op het laatste van de proef, GDC heeft reeds zijn plaats een paar keer al heringenomen 😉
Gebruikersavatar

Kleintje23 apr 2018, 11:27

 125  Sven
masterveecee schreef:Dat moment is eerder op het laatste van de proef, GDC heeft reeds zijn plaats een paar keer al heringenomen 😉
Jep, ik had de aflevering nog niet gezien, maar inderdaad - ik zie het net.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen23 apr 2018, 12:39

 8153
Kleintje schreef:Ik denk dat het niet gaat over de plaats, maar wel over wie er als enige witte wijn drinkt?

Het lijkt me wel een hint. Ik denk dat de crew van De Mol niet zomaar nonchalant omspringt met zo'n dingen en dat het 'per ongeluk' is. Het zijn wel de makers van De Mol hé 😎
Ik meen mij te herinneren dat Steve rode wijn dronk, zijn vrouw witte en Gilles ook witte, toen ze nog maar met z'n drieën waren.
Gebruikersavatar

billie.holiday23 apr 2018, 13:05

 462  Bert
chicawah schreef:Ik meen mij te herinneren dat Steve rode wijn dronk, zijn vrouw witte en Gilles ook witte, toen ze nog maar met z'n drieën waren.
Zo heb ik het ook gezien.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9