Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

chicawah.janssen29 apr 2018, 13:22

 8153
Klaartje schreef:het schudden met mijn anagrammenmachien
😂
Maar is niet gebleken dat de makers van de mol het niet zo begrepen hebben op anagrammen?
Als je veel letters ter beschikking hebt, kan je altijd wel iets maken dat in jouw tunnel past.
Ik moet wel toegeven dat de anagrammen van Lucu steek houden, maar of de makers die ook bedoeld hebben, zal nog moeten blijken.
Gebruikersavatar

Wouterc29 apr 2018, 16:44

 147
Mooi speurwerk! Als dit effectief de/een rode draad blijkt te zijn bij de hints, verdien jij ook een PLUIM 😉

Over anagrammen gesproken, een mogelijk anagram voor Rabid Joke: "Rabid Joke"=>"Jokarbeid" . Het klinkt alleen een beetje oubollig, maar met anagrammen weet je maar nooit.
lucu schreef:DE ZESDE-MINUUTHYPOTHESE 2.0: WAAROM JOKE DE MOL IS

DE ZESDE MINUUT

Als Joke vanavond tijdens de zesde aflevering van DE MOL niet prominent in beeld verschijnt tijdens de zesde minuut, dan betekent dat (nog) geen weerlegging van de zesde-minuuthypothese. De reden hiervoor kan je afleiden uit de overzichtstabel een beetje verderop. Ik vermoed dat de duidelijkste zesde-minuutverschijningen gereserveerd waren voor afleveringen 3, 4 en 5, dat er een afleider werd gestopt in aflevering 1, terwijl aflevering 2 een buitenbeentje is, omdat het daar in de RABID JOKE-opdracht een en al JOKE is wat de klok slaat en dit zelfs letterlijk op de zesde minuut sharp (06:00!). Voor afleveringen 6 en 7 verwacht ik dat er ietsje omzichtiger met Jokes verschijningen zal worden omgesprongen, omdat de groep intussen tot vijf en straks op het einde van aflevering zes tot slechts vier kandidaten herleid zal zijn… Daarom verbind ik de ...
Gebruikersavatar

lucu29 apr 2018, 21:30

 551  Sven
lucu schreef:DE ZESDE-MINUUTHYPOTHESE 2.0: WAAROM JOKE DE MOL IS

DE ZESDE MINUUT

Als Joke vanavond tijdens de zesde aflevering van DE MOL niet prominent in beeld verschijnt tijdens de zesde minuut, dan betekent dat (nog) geen weerlegging van de zesde-minuuthypothese. De reden hiervoor kan je afleiden uit de overzichtstabel een beetje verderop. Ik vermoed dat de duidelijkste zesde-minuutverschijningen gereserveerd waren voor afleveringen 3, 4 en 5, dat er een afleider werd gestopt in aflevering 1, terwijl aflevering 2 een buitenbeentje is, omdat het daar in de RABID JOKE-opdracht een en al JOKE is wat de klok slaat en dit zelfs letterlijk op de zesde minuut sharp (06:00!). Voor afleveringen 6 en 7 verwacht ik dat er ietsje omzichtiger met Jokes verschijningen zal worden omgesprongen, omdat de groep intussen tot vijf en straks op het einde van aflevering zes tot slechts vier kandidaten herleid zal zijn… Daarom verbind ik de ...

ROOD SCHERM: de zesde-minuuthypothese wordt definitief verworpen.

Met pek en veren dus uit Rabid County. Ik ben al onderweg...


Afbeelding
Gebruikersavatar

Wouterc29 apr 2018, 22:08

 147
Jammer, maar toch veel plezier gehad met zoeken. Maar nu iemand anders zoeken om te verdenken.
Gebruikersavatar

lucu29 apr 2018, 22:10

 551  Sven
Wouterc schreef:Jammer, maar toch veel plezier gehad met zoeken. Maar nu iemand anders zoeken om te verdenken.
Insgelijks! 😉
Gebruikersavatar

Klaartje29 apr 2018, 22:25

 2245  Uma
Aah, dju toch, Lucu, het mocht niet zijn!

Ik heb er nochtans hier met de chronometer in de hand naar zitten kijken en werkelijk, exact 6 minuten na het begin van de uitzending kwam Joke in beeld, samen met Lloyd en Pascale aan het rad van fortuinspel.
Ik dacht toen: verrek, Lucu heeft nog altijd gelijk met zijn hypothese.

Maar tijdens de opdracht met de geiten deed Joke wel heel hard haar best om de dieren bij elkaar te houden en finaal liet zo ook nog eens een kans op een vrijstelling liggen...

Uiteindelijk dat rode scherm.

Spijtig, daar gaat Lucu's hypothese. En die tic die ik meende gezien te hebben (in een ander topic), dat was dus geen tic die iets te maken had met iets verbergen of faken als mol.

Een aantal forummers zullen dus op zoek gaan naar een andere verdachte, ik blijf, zoals beloofd, bij Bahador. Lucu, als je mee wil, spring maar achter op mijn fiets, dan rijden we samen naar de Bahador-tunnel. 🙂
Gebruikersavatar

lucu29 apr 2018, 22:40

 551  Sven
Klaartje schreef:Aah, dju toch, Lucu, het mocht niet zijn!

Ik heb er nochtans hier met de chronometer in de hand naar zitten kijken en werkelijk, exact 6 minuten na het begin van de uitzending kwam Joke in beeld, samen met Lloyd en Pascale aan het rad van fortuinspel.
Ik dacht toen: verrek, Lucu heeft nog altijd gelijk met zijn hypothese.

Maar tijdens de opdracht met de geiten deed Joke wel heel hard haar best om de dieren bij elkaar te houden en finaal liet zo ook nog eens een kans op een vrijstelling liggen...

Uiteindelijk dat rode scherm.

Spijtig, daar gaat Lucu's hypothese. En die tic die ik meende gezien te hebben (in een ander topic), dat was dus geen tic die iets te maken had met iets verbergen of faken als mol.

Een aantal forummers zullen dus op zoek gaan naar een andere verdachte, ik blijf, zoals beloofd, bij Bahador. Lucu, als je mee wil, spring maar achter op mijn fiets, dan rijden we samen naar de Bahador-tunnel. 🙂
Fijne reactie, Klaartje!

Ik zat hier zeer happy te chronometreren in de zesde minuut en zag dan ook plots de bui hangen tijdens de geitenproef... :mrgreen:

Maar dat is het fijne aan DE MOL: die complete mindfuck en dat volledig opgaan in het spel. 😉

Ik was er zo van overtuigd dat Joke de mol was, dat ik de vier overgebleven kandidaten allemaal even verdacht vind.

Ik weet dus nog niet welke tunnel het nu wordt.

Dat zien we morgen dan wel weer!

Misschien heb jij het met Bahador wel helemaal bij het rechte eind!

Succes!

En wie weet spring ik toch nog mee achterop je fiets... 😃
Gebruikersavatar

Mateo30 apr 2018, 01:23

 870
Jammer, Lucu.
Maar gelukkig zijn er nog vier over. :mrgreen:
Gebruikersavatar

lucu30 apr 2018, 12:12

 551  Sven
Mateo schreef:Jammer, Lucu.
Maar gelukkig zijn er nog vier over. :mrgreen:
Thanks, Mateo.

Joke ligt eruit maar ik geef niet op.

" I'LL BE BACK! " 😉
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10