Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Mateo22 apr 2018, 18:50

 870
Zie hierboven, Lucu... dank voor de verbetering. 🙂
Gebruikersavatar

lucu22 apr 2018, 18:58

 551  Sven
JKpowned schreef:Wat je zou kunnen zeggen is dat 19:26 eigenlijk iets met 19:20 is maar 6 minuten te laat werd 19:26.
Ik had hier eerder nog niet aan gedacht maar een rat in Mexico betekend vaak een dief en Joke was tot slot de beste dief van het land (rat van de basketbal proef). Het kan natuurlijk ook doelen op een rat (iemand die iets verklikt aan de politie) net zoals je een mol kan hebben binnen een organisatie.
Ik vermoed dat je 13:26 bedoelt, dat is zes minuten vroeger dan het raadselachtige 19:26.

We zitten daarmee wel ver van de oorspronkelijke zesde-minuuthypothese maar desgewenst kan je van jouw 13:26-hypothese een nieuw onderwerp maken.
Gebruikersavatar

JKpowned22 apr 2018, 19:11

 259
lucu schreef:Ik vermoed dat je 13:26 bedoelt, dat is zes minuten vroeger dan het raadselachtige 19:26.

We zitten daarmee wel ver van de oorspronkelijke zesde-minuuthypothese maar desgewenst kan je van jouw 13:26-hypothese een nieuw onderwerp maken.
Neen als 19:26 een uur voorstelt zoals het ook was in de aflevering was het 19:20 oorspronkelijk wat jij zegt is 6 uur 😛
Ik heb het daarom niet over het tijdstip in de afleveringen maar wat jij zegt kan natuurlijk ook. In de kist was het echter een horloge die op 19:26 stond dus 6 min minder is 19:20
Gebruikersavatar

lucu22 apr 2018, 19:20

 551  Sven
JKpowned schreef:Neen als 19:26 een uur voorstelt zoals het ook was in de aflevering was het 19:20 oorspronkelijk wat jij zegt is 6 uur 😛
Ik heb het daarom niet over het tijdstip in de afleveringen.
Bedankt voor de opheldering, ik had je verkeerd begrepen.

De kwestie is dan hoe je 19:20 linkt aan Joke, want was het niet Bahador met dat horloge op 19:26? Hoe dan ook, dat is een ander onderwerp...

Maar misschien kunnen we binnen een klein uur de zesde-minuuthypothese helemaal de vuilnisbak inkieperen. Afwachten wat er gebeurt in aflevering 5 en wie er naar huis moet...
Gebruikersavatar

Mateo22 apr 2018, 20:06

 870
Het wordt vast en zeker spannend, als ik mag afgaan op de promo (in het Spaans!). 😃
Gebruikersavatar

lucu22 apr 2018, 21:58

 551  Sven
Mateo schreef:Het wordt vast en zeker spannend, als ik mag afgaan op de promo (in het Spaans!). 😃
Het was inderdaad spannend.

Voorlopig blijft de zesde-minuuthypothese overeind.
Opnieuw vinden we binnen het tijdsinterval omstreeks de zesde minuut (in de vorige vier afleveringen het interval 05:53-06:11) Joke terug. Ze bevindt zich dan in de Troncosattractie voor haar duo-opdracht met Lloyd.

Toeval of niet, maar net zoals in aflevering 3 komt Joke frontaal in beeld even voor en na de zesde minuut.

En ze kreeg een groen scherm.

For what it's worth...

Afbeelding
Gebruikersavatar

robby.vangenechten23 apr 2018, 19:19

 4
666 is anders wel het getal van het beest/de duivel, wie weet toch een verwijzing?
Gebruikersavatar

robby.vangenechten23 apr 2018, 19:20

 4
EN zoeken we niet naar de 6e mol trouwens?
Gebruikersavatar

tahnie.cockerill23 apr 2018, 21:24

 2
Afbeelding

Achter Joke staat op de muur drie keer 6 geschreven! Zou dit toeval zijn.... de namen eronder zijn niet zo duidelijk maar de tweede naam is Kelly ...
Gebruikersavatar

Taupe07724 apr 2018, 06:50

 767  Yens
tahnie.cockerill schreef:Afbeelding

Zou dit een tip zijn ... of toeval
Had ik gisteren ook gezien toen ik opnieuw keek en wou het nog posten maar bedankt dat jij het al gedaan hebt....
Ik denk dat iedereen hier voorbij kwam en ze Joke tonen om ons op een dwaalspoor te zetten...
Gebruikersavatar

lucu25 apr 2018, 10:24

 551  Sven
robby.vangenechten schreef:EN zoeken we niet naar de 6e mol trouwens?
Inderdaad, het zesde seizoen zat steeds in mijn achterhoofd. Ik hield de inhoud voorlopig beperkt, omdat het slechts een eerste worp was en ik benieuwd was naar de afloop van aflevering 5.

Momenteel werk ik aan een update waarin ik mijn hypothese scherper probeer te stellen. Ik hoop die ten laatste aanstaande zondag, klokslag 12:00, te posten.

Om je alvast te teasen: ik denk dat er een vrij plausibele verklaring is voor het plotse opduiken van de stadsplattegrond van de stad Mol in Tielt, de woonplaats van Joke, één week voor aflevering 1...

BTW, ik ga er voorlopig niet van uit dat JOKE de mol is. Ze kan evengoed de winnares zijn. Alles wat ik schrijf en bedenk rondom 'de zesde minuut' is puur hypothetisch.

Maar wie weet denk ik daar a.s. zondag anders over...
Gebruikersavatar

Kleintje25 apr 2018, 14:17

 125  Sven
lucu schreef: Om je alvast te teasen: ik denk dat er een vrij plausibele verklaring is voor het plotse opduiken van de stadsplattegrond van de stad Mol in Tielt, de woonplaats van Joke, één week voor aflevering 1...
Ik ook: anders dan dat het duidt op Joke als mol of winnaar, kan het ook een PR-stunt zijn van uitgeverij Lannoo (ook gevestigd in Tielt) voor hun boek "De Mol".

Door iemand anders hier op het forum al eens vermeld dat Joke (omwille van haar achternaam en dezelfde woonplaats) naar alle waarschijnlijkheid ook familiebanden heeft met de oprichter van de uitgeverij.

't Is anders wel toeval dat juist uitgeverij Lannoo dat boek uitbrengt 😂
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10