Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

michiel.bangels24 apr 2018, 11:51

 5
Heeft er iemand anders deze hint ook opgemerkt ?

Afbeelding

Naked Geometry!

Afbeelding


een paar theorieën :
* pieter is de mol want hij is de enigste met maar 1 lijn

* pieter is de mol want pieter is de enigste die kaal is (naakt molrat)

* lloyd is de mol want hij in de enigste met 3 lijnen

* Pascal is de mol want er is een boek 'naked geometry' van mike naylor, en er is ook een regisseur met die naam die voor hij regisseur werd in het leger heeft gezeten
--> https://www.imdb.com/name/nm0623295/

* Het boek 'naked geometry' heeft als isbn nummer 9781419663215, misschien daar iets mee ???
--> https://books.google.be/books/about/Nak ... edir_esc=y

Iemand anders een idee?
Gebruikersavatar

Frolva24 apr 2018, 12:36

 2204
Naar wie op wie schoot moet je m.i. niet kijken. Dat kan nooit vooraf worden ingeschat.

Wie waar staat kan wel worden geregisseerd, natuurlijk. 😉
Gebruikersavatar

masterveecee24 apr 2018, 12:51

 3547  Sven
michiel.bangels schreef:een paar theorieën :
* pieter is de mol want hij is de enigste met maar 1 lijn
En Baha?
Gebruikersavatar

Frolva24 apr 2018, 13:25

 2204
masterveecee schreef:En Baha?
Heeft er twee: een naar Lloyd en een naar (van) Pieter.
Gebruikersavatar

skred24 apr 2018, 13:29

 110  Uma
Naked Geometry is ook een winkel die juwelen maakt gebaseerd op natuurlijke geometrie. De winkel is in een shopping centre 'Bakery square' in Pittsburgh, PA.

De geometrie van de standoff lijkt op die van de juwelen.

Kan ook te ver gezocht zijn....
Gebruikersavatar

james.waker24 apr 2018, 13:39

 417
ik had het opgemerkt en daar ook reeds onderzoek naar verricht , ik kwam oa uit op een Mexicaanse dance formatie, daarmee dat ik het niet gepost heb , omdat het mogelijk geen hint is

https://soundcloud.com/nakedgeometry

kan natuurlijk nog altijd hint zijn, bv naar de gele amulette van pascale, maar dit past niet bij mijn mol
Gebruikersavatar

skred24 apr 2018, 14:23

 110  Uma
Ok, inderdaad weinig waarschijnlijk dat het een hint is als het de naam is van een Mexicaanse groep.

Gewoon ter info, de vloer toont heel wat geometrische patronen, en gelinked aan de stand van de zon. Maar hier zal misschien ook niks mee zijn. Toch mooie foto...

Afbeelding
Gebruikersavatar

Moleskine24 apr 2018, 14:42

 88
Ik ben blij dat je dit post, want ik heb het al opgemerkt sinds het dorpsfeest, maar ik dacht dat het geen tip was, tot de grafifiti nu op de muur!

In vele afleveringen lijken er geometrische patronen te zitten. Tijdens het dorpsfeest viel me op dat de lichtdraden in een soort webvorm opgehangen waren (waarin 1 kant afweek van de veelhoek). Ook bij de fietskoerieropdracht viel me het dronebeeld op van de fontein, waarbij 1 zijde afweek (ik heb dat uitvoerig herbekeken en toen zag ik dat het kwam door de stand van de zon + de schaduw die op 1 zijde van de veelhoek viel). En nu bij de stand-off viel het me ook op. vooral omdat men ze opnieuw kon opstellen in een veelhoek, maar 1 zijde afweek. (De "cirkel" of veelhoek is niet perfect rond/dicht).

Ik ben erg slecht met het posten van afbeeldingen, maar ik hoop dat iemand anders die stills kan posten (gaat om luchtbeeld van dorpsfeest 's nachts + dronebeeld van de fontein waarrond de pakjes stonden).

Geen idee voorlopug wat het zou kunnen betekenen...
Gebruikersavatar

skred24 apr 2018, 15:41

 110  Uma
Bedoel je deze?

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

Moleskine24 apr 2018, 17:24

 88
skred schreef:Bedoel je deze?

Afbeelding
Afbeelding
Inderdaad! Bedankt voor de moeite. 🙂
Gebruikersavatar

michiel.bangels24 apr 2018, 18:59

 5
En die van die regisseur, of is dat wat ver gezocht?