Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Heinz24 apr 2018, 18:28

Forum veteraan  427  Uma
Ik heb een mogelijke aanwijzing naar Bahador gevonden in de beginbeelden van de trailer waarmee aflevering 5 start.


https://www.vier.be/video/de-mol/de-mol ... la-la-land

"Vijf kandidaten zijn nog steeds op zoek naar de Mol."

Er zijn dan nog zes spelers in het spel maar inderdaad maar vijf kandidaten die naar de Mol zoeken.

We zien dan na een beautyshot van Mexico City de volgende vijf shots op het bioscoopscherm waarna de trailer pas naar full-screen en kleur gaat:

- Lloyd en Pascale op zoek naar een locatie in de pakketjesopdracht, ze worden een kant uit gewezen.
- Lloyd en Pascale zoeken, zelfde opdracht.
- Pieter die denkt dat de lift weg is, hij staat bij de verkeerde. Je kan zeggen: Pieter zoekt de lift.
- Steve en Pascale zoeken naar aanwijzingen in de kamer van de bom (escaperoom).
- Joke (met Lloyd naast zich) zoekt met een vergrootglas in de escaperoom.

Alleen Bahador zien we niet zoeken. Is hij die zesde persoon die niet op zoek hoeft naar de Mol?
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen24 apr 2018, 19:03

 182
Zat je in de Baha tunnel of toevallig gevonden? 😃 goed gevonden!
Gebruikersavatar

Cedric24 apr 2018, 19:28

 2834  Uma
En zo zit ik nóg meer in de Bahador-tunnelvisie..
Gebruikersavatar

Heinz24 apr 2018, 19:38

Forum veteraan  427  Uma
pieter-jan.jorissen schreef:Zat je in de Baha tunnel of toevallig gevonden? 😃 goed gevonden!
In de Pieter-tunnel (zie dit topic waarom) en ik hoopte er ook een hint naar Pieter in te vinden, maar "helaas"... 😉
Gebruikersavatar

Jay-Lo24 apr 2018, 21:47

 1690  Sven
Goed gevonden, ik kan dat filmpje niet zien. Loopt vast. :(
Gebruikersavatar

Frolva24 apr 2018, 22:49

 2204
Heinz schreef:Ik heb een mogelijke aanwijzing naar Bahador gevonden in de beginbeelden van de trailer waarmee aflevering 5 start.
Dikke vette 👍🏻
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen24 apr 2018, 23:02

 182
Heinz schreef:In de Pieter-tunnel (zie dit topic waarom) en ik hoopte er ook een hint naar Pieter in te vinden, maar "helaas"... 😉
Je schrijft daar dat Baha ervoor zorgt dat hij met Pieter uit het graf geraakt en dat de mol zo sneller bij de groep is om te mollen. En toch nog Pieter verdenken 😃
Gebruikersavatar

chicawah.janssen25 apr 2018, 10:12

 8153
Jay-Lo schreef:Goed gevonden, ik kan dat filmpje niet zien. Loopt vast. :(
Ik heb ook altijd miserie. Ik kan afleveringen alleen opnieuw bekijken door online te kijken op de site van Vier. Telkens één grote hoop miserie. Boel draait voortdurend in de soep. Ik vraag mij af wanneer ze dat eindelijk eens gaan oplossen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen25 apr 2018, 10:14

 8153
pieter-jan.jorissen schreef:Je schrijft daar dat Baha ervoor zorgt dat hij met Pieter uit het graf geraakt en dat de mol zo sneller bij de groep is om te mollen. En toch nog Pieter verdenken 😃
In het topic van de opdracht van de Mexican standoff schreef ik onlangs:

Die Baha, ik vond hem al meteen sympathiek. Waar ik nu aan moet denken is dit: toen hij in zijn kist lag en Pieter vroeg wie hij was, leek hij dat heel plezant te vinden en in zijn vuistje te lachen toen hij zei " het is hier met Baha, Bahador", alsof hij erbij dacht "en het is hier ook met de mol".

Zou ik mijn droomfinale Pieter, Baha, Lloyd krijgen?
Gebruikersavatar

masterveecee25 apr 2018, 10:47

 3547  Sven
Ok, met dit topic ben ik geneigd mijn molkeuze aan te passen!
Is trouwens op dit moment het enigste topic die het heeft kunnen doen 😛
Gebruikersavatar

Jansen25 apr 2018, 11:04

 3423  Yens
OK, zeer goed gevonden dit. Als iemand me nu nog eens kan overtuigen waarom Baha in de kofferproef voor de 0€ koffer ging en waarom hij samen met Pieter in de Big Baha en Holy Pieter proef zat, dan wil ik meegaan. Verder vond ik zijn opmerking na het spiegelpaleis toen het kind 10 zei, en hij er 9 van maakte, maar een zwakke poging om te mollen. Maar ik ben voor overtuiging vatbaar :mrgreen: