Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

rolhad25 apr 2018, 13:53

 434
mollig18 schreef:enige waarvan ik 100% geld zou opzetten dat hij/zij de mol niet is, is nu toch wel pascale
Weeral een "jonge" mol dan.
Laatst gewijzigd door rolhad op 25 apr 2018, 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Jansen25 apr 2018, 13:55

 3423  Yens
mollig18 schreef:enige waarvan ik 100% geld zou opzetten dat hij/zij de mol niet is, is nu toch wel pascal
Tja, ik ook, want er doet geen "pascal" mee...
Misschien eens een poging doen om uit te leggen waarom je dit denkt? Dat zou je post zoveel meer "meerwaarde" geven. We hebben allemaal bepaalde denkbeelden en richtingen waarin we denken, en volgens mij kan je nog van niemand zeggen dat je die volledig uitsluit.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen25 apr 2018, 15:07

 8153
eveline.vanhemel schreef:Tja, ik ook, want er doet geen "pascal" mee...
Misschien eens een poging doen om uit te leggen waarom je dit denkt? Dat zou je post zoveel meer "meerwaarde" geven. We hebben allemaal bepaalde denkbeelden en richtingen waarin we denken, en volgens mij kan je nog van niemand zeggen dat je die volledig uitsluit.
Ik ben op een punt gekomen dat ik begin te denken dat ze allemaal samen de mol zijn, behalve Joke :roll:
Gebruikersavatar

Jansen25 apr 2018, 15:12

 3423  Yens
chicawah schreef:Ik ben op een punt gekomen dat ik begin te denken dat ze allemaal samen de mol zijn, behalve Joke :roll:
LOL, zou da niks zijn, allemaal mollen en Joke winnaar. 't Zou nogal een originele editie zijn.
😂 😂 😂 😂 😂 😂
Gebruikersavatar

masterveecee25 apr 2018, 15:27

 3547  Sven
Kan niet, anders zou het "De Mollen" heten...
Gebruikersavatar

Frolva25 apr 2018, 15:35

 2204
chicawah schreef:Ik ben op een punt gekomen dat ik begin te denken dat ze allemaal samen de mol zijn, behalve Joke :roll:
Bedankt voor de tip!

Vanaf nu is Joke mijn mol. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Klaartje25 apr 2018, 15:46

 2245  Uma
masterveecee schreef:Trouwens, dit is het boek:

Afbeelding
Afbeelding
Er zijn veel verschillende uitgaven van het Groene Boekje in omloop. Ik heb zelf nog een oudere editie en die is uitgegeven door een andere uitgever.

Het gaat dus bij de Mol om deze uitgave van het Groene Boekje, dat je ook in deze link ziet: https://www.standaardboekhandel.be/seo/ ... ene-boekje

En ja hoor, klik daar maar eens op de foto van het boekje, dan zie je in de rechterbenedenhoek op de voorkant als ook midden onderaan op de achterkant "lannoo" staan. Het is dus een uitgave die bij drukkerij/uitgeverij Lannoo is gemaakt.

Als dat geen hint is naar La Chica Competitiva! 😃
Gebruikersavatar

Cedric25 apr 2018, 15:53

 2834  Uma
Lannoo zal dan wel gewoon een "sponsor" zijn, net als Neckermann, BMW, Tippman, en wat andere merken nog..
Gebruikersavatar

Klaartje25 apr 2018, 16:05

 2245  Uma
Cedric schreef:Lannoo zal dan wel gewoon een "sponsor" zijn, net als Neckermann, BMW, Tippman, en wat andere merken nog..
Ik hoop ook dat het alleen dat maar is. 🙂
Gebruikersavatar

Jansen25 apr 2018, 17:10

 3423  Yens
Klaartje schreef:Ik hoop ook dat het alleen dat maar is. 🙂
De boek van Bart Debbaut is ook uitgegeven bij Lannoo en zover ik me kan herinneren is Lannoo een uitgeverij die veel non-fictie boeken uitgeeft. Ik herinner me nog dat ik als kind een kinderencyclopedie kreeg van mijn ouders en dat die ook was uitgegeven door Lannoo. Dus dat het Groene Boekje door Lannoo wordt uitgegeven, verbaasd me niet echt 🙂.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen25 apr 2018, 17:33

 8153
eveline.vanhemel schreef:De boek van Bart Debbaut is ook uitgegeven bij Lannoo en zover ik me kan herinneren is Lannoo een uitgeverij die veel non-fictie boeken uitgeeft. Ik herinner me nog dat ik als kind een kinderencyclopedie kreeg van mijn ouders en dat die ook was uitgegeven door Lannoo. Dus dat het Groene Boekje door Lannoo wordt uitgegeven, verbaasd me niet echt 🙂.
Inderdaad. Echte fictie voor volwassenen geven ze nog maar een aantal jaren uit (het idee ontsproot aan het brein van die vriend van ons die vond dat Lannoo zich aan fictie moest durven wagen).
Gebruikersavatar

james.waker25 apr 2018, 17:42

 417
kort samengevat denk ik dat je er niet veel kan uithalen , je moet ten eerste al zeker zijn dat je het juiste boekje hebt, en dan nog zijn er blijkbaar woorden te vinden die aan elke kandidaat te linken zijn