Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Taupe07725 apr 2018, 22:29

 767  Yens
pieter-jan.jorissen schreef:Explain in 14 -year olds :roll:
Ik denk een karaktertrek of iets typisch aan die persoon.
Bijvoorbeeld met zijn petje bepaalde zaken doen...
Gebruikersavatar

chicawah.janssen25 apr 2018, 22:33

 8153
Taupe077 schreef:En ik vind (zonder "t"!) dat dit net goed zou zijn van hun van een vergelijkbare mol te nemen.
Maar ik vind dat je niemand mag/kan uitschakelen op basis van uiterlijk.
Liever een mol die zijn werk goed doet ipv een mol die passief blijft liggen in een graf, een rode bal niet ziet in ern ballenbad terwijl die duidelijk zichtbaar is of nog vraagt terug te gaan naar spiegelpaleis.
Nee, ik hecht geen belang aan uiterlijk. Van mijn part speelt volgend jaar de tweelingbroer van Gilles mee als mol zolang hij maar goed is
Ik vermoed dat je de woorden van JK te letterlijk neemt en dat hij het niet heeft over het uiterlijk van Joke en Eline (toevallig wel allebei groot en blond), maar over hun stijl.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen25 apr 2018, 22:37

 8153
Na de holebimol en de flikkenmol nu een idiosyncratische mol! :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen25 apr 2018, 22:43

 8153
Taupe077 schreef:Van mijn part speelt volgend jaar de tweelingbroer van Gilles mee als mol zolang hij maar goed is
Dat zou wel een beetje lastig zijn voor Café De Mol :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen25 apr 2018, 22:45

 8153
Elysia1985 schreef:Leugenaars raken vaak tijdens een leugen hun gezicht op 1 of andere manier aan...
Je zal maar hooikoorts hebben, ocharme :roll:
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle25 apr 2018, 22:46

 263
chicawah schreef:Ik vond haar reactie toen ze te horen kreeg dat ze geselecteerd was zo raar. Ze legde haar handen aan weerszijden van haar hoofd en zei stilletjes "zo zot".
Ze komt trouwens wel vaker met haar handen aan haar hoofd: bij de eliminaties slaat ze vaak beide handen samen rond haar neus en mond.
Als je haar ziet staan tussen de anderen, met haar rijzige gestalte, atletische figuur en blonde haren: Artemis, godin van de jacht. Jager, maar geen prooi...
Al van bij het selectiefilmpje zit ze pal in mijn vizier, en inderdaad: elke eliminatie steekt ze haar gezicht weg achter haar handen. Ik vind het ook een 'rare'... met heel veel gezichten en ik kan er geen hoogte van krijgen. Het lijkt me een onnatuurlijke persoonlijkheid, hopelijk omdat ze een rol speelt, die van de mol.

Al de rest: Pieter, Bahador, Pascale, Lloyd, dat zijn het soort mensen die je begrijpt, die je aanvoelt, die qua karakter eigen en harmonieus voelen... een soort mensen dat je wel al eens hebt ontmoet. Joke... daar vind ik gewoon geen referentiepunt voor, die is voor mij niet te vatten.

En daarom is ze en blijft ze de mol voor mij. Ofwel een heel vreemd iemand :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen25 apr 2018, 22:48

 8153
Elysia1985 schreef:Leugenaars raken vaak tijdens een leugen hun gezicht op 1 of andere manier aan...
Ik weet het.
Ocharme al die mensen met hooikoorts! Om nog te zwijgen over mensen met Gilles de la Tourette!
Gebruikersavatar

Mateo25 apr 2018, 22:52

 870
Of erger dan dat. Meteen in het hoekje/hokje van de leugenaars gezet door talloze amateur-psychologen.

Een cliché hoeft niet altijd waar te zijn. :mrgreen:
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle25 apr 2018, 22:56

 263
Mateo schreef:Of erger dan dat. Meteen in het hoekje/hokje van de leugenaars gezet door talloze amateur-psychologen.

Een cliché hoeft niet altijd waar te zijn. :mrgreen:
De echte psychologen (cf. Kelly) hebben het toch ook niet al te best gedaan hé? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar

Mateo25 apr 2018, 23:02

 870
Het was geen kritiek op jouw opmerkingsvermogen of op dat van Klaartje (bijvoorbeeld), Annelies!
Gebruikersavatar

Elysia198525 apr 2018, 23:07

 105
Mateo schreef:Of erger dan dat. Meteen in het hoekje/hokje van de leugenaars gezet door talloze amateur-psychologen.

Een cliché hoeft niet altijd waar te zijn. :mrgreen:
Amateur? 😲 Dan zal ik dat diploma van de UGent maar in de prullenbak smijten? 😛

Wat een reacties op de informatie die ik daar deel trouwens! :? Ik heb niet gezegd dat ze een leugenaar is, wel dat het gezicht aanraken vaak gedaan wordt bij mensen die een intense emotie ervaren, en dus ook bij leugenaars. Als je je gezicht helemaal in de plooi kunt houden in zo'n geval, heb je vaak ergens een "tic" die je toch verraadt.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen25 apr 2018, 23:15

 8153
Elysia1985 schreef:Amateur? 😲 Dan zal ik dat diploma van de UGent maar in de prullenbak smijten? 😛
Bizar: een vriendin van mij behaalde haar diploma psychologie aan de UGent (die toen nog RUG heette) in het jaar dat jij geboren bent.