Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Klaartje30 apr 2018, 11:50

 2245  Uma
Afscheid van Joke in aflevering 6. Zeer spijtig, in verschillende opzichten.

Het begon gisterenavond nochtans goed, want wat zien we exact op minuut 6? Dit beeld:


Afbeelding

Twee vliegen in één klap, dacht ik! Zowel een zoveelste bevestiging van Lucu's zesde minuut-hypothes als van de tic van Joke! Hola Pola!

Je vermoeden wordt dan nogmaals bevestigd op het moment dat de potentiële 2250 euro verloren is gegaan, want dan doet Joke dit weer:



Afbeelding

Je wordt toch een beetje crazy als je dat ziet: er gaat weer veel geld verloren en dan doet Joke het weer!

Maar helaas! Op het einde van de aflevering kreeg Joke een rood scherm en vielen alle hypotheses en conclusies op basis van deze enigszins verdachte lichaamstaal in het water!

Afscheid dus van één van de strafste vrouwen uit de Mol van de voorbije drie seizoenen. We gaan haar missen, onze Chica Competitiva!

Tot besluit, om het goed te maken, 2 mooie beelden van een smilende Joke:



Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar

Cedric02 mei 2018, 00:10

 2834  Uma
Je herinnert je de manier waarop Joke haar handen voor haar gezicht houdt bij vorige eliminaties als de afvaller bekend gemaakt wordt?

Herbekijk nog eens de recentste eliminatie met focus op Baha's reactie als Joke moet vertrekken...
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen02 mei 2018, 00:21

 182
Klaartje schreef:Afscheid van Joke in aflevering 6. Zeer spijtig, in verschillende opzichten.

Het begon gisterenavond nochtans goed, want wat zien we exact op minuut 6? Dit beeld:


Afbeelding

Twee vliegen in één klap, dacht ik! Zowel een zoveelste bevestiging van Lucu's zesde minuut-hypothes als van de tic van Joke! Hola Pola!

Je vermoeden wordt dan nogmaals bevestigd op het moment dat de potentiële 2250 euro verloren is gegaan, want dan doet Joke dit weer:



Afbeelding

Je wordt toch een beetje crazy als je dat ziet: er gaat weer veel geld verloren en dan doet Joke het weer!

Maar helaas! Op het einde van de aflevering kreeg Joke een rood scherm en vielen alle hypotheses en conclusies op basis van deze enigszins verdachte lichaamstaal in het water!

Afscheid dus van één van de strafste vrouwen uit de Mol van de voorbije drie seizoenen. We gaan haar missen, onze Chica Competitiva!

Tot besluit, om...
Denk dat bij de montage intussen al kleine aanpassingen gebeurden op minuut zes om deze theorie nog wat kracht bij te zetten 😃
Gebruikersavatar

Klaartje02 mei 2018, 09:59

 2245  Uma
Cedric schreef:Je herinnert je de manier waarop Joke haar handen voor haar gezicht houdt bij vorige eliminaties als de afvaller bekend gemaakt wordt?

Herbekijk nog eens de recentste eliminatie met focus op Baha's reactie als Joke moet vertrekken...
Bedoel je nu: imitatiegedrag van Baha? Bahador die Jokes reactie na een groen scherm nabootst?
Mmh, in Baha's reacties wanneer iemand een rood scherm krijgt, heb ik toch nog geen echte lijn kunnen ontdekken. Niet dat ik er al naar gezocht heb, maar tot nog toe heb ik nog niets echt opvallends gezien. Jij wel?
Gebruikersavatar

Cedric02 mei 2018, 15:20

 2834  Uma
Klaartje schreef:Bedoel je nu: imitatiegedrag van Baha? Bahador die Jokes reactie na een groen scherm nabootst?
Mmh, in Baha's reacties wanneer iemand een rood scherm krijgt, heb ik toch nog geen echte lijn kunnen ontdekken. Niet dat ik er al naar gezocht heb, maar tot nog toe heb ik nog niets echt opvallends gezien. Jij wel?
Dat bedoelde ik inderdaad. Maar het is ook voor mij pas de eerste keer dat het mij opvalt. Ik zal de eliminaties eens moeten herbekijken om te zien of hier iets in zit..