Ik kan niet duidelijk zien wie het is, maar het lijkt mij een man. Misschien de Mol?

alexander.hof schreef:Op het einde van aflevering 5 zien we nog een keer het scherm van de 'drive-in opdracht'. Terwijl ze het logo van 'de Mol' laten zien op het scherm loopt er iemand rechts onder het scherm en verdwijnt achter de paal waar de woorden 'Coyote' op geschreven staan.Wie weet Pieter of zijn broer die naar het toilet moest of ergens achter om te plassen. Op dat moment hadden ze de stond misschien niet in het oog want het filmpje speelde volgens mij daar niet meer af maar werd erachter opgezet. Kan natuurlijk een tip zijn hoor.
Ik kan niet duidelijk zien wie het is, maar het lijkt mij een man. Misschien de Mol?
alexander.hof schreef:Op het einde van aflevering 5 zien we nog een keer het scherm van de 'drive-in opdracht'. Terwijl ze het logo van 'de Mol' laten zien op het scherm loopt er iemand rechts onder het scherm en verdwijnt achter de paal waar de woorden 'Coyote' op geschreven staan.Op een groot tv-scherm zie je het veel beter.