Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

alexander.hof23 apr 2018, 16:25

 7
Op het einde van aflevering 5 zien we nog een keer het scherm van de 'drive-in opdracht'. Terwijl ze het logo van 'de Mol' laten zien op het scherm loopt er iemand rechts onder het scherm en verdwijnt achter de paal waar de woorden 'Coyote' op geschreven staan.
Ik kan niet duidelijk zien wie het is, maar het lijkt mij een man. Misschien de Mol?


Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

JKpowned24 apr 2018, 12:48

 259
alexander.hof schreef:Op het einde van aflevering 5 zien we nog een keer het scherm van de 'drive-in opdracht'. Terwijl ze het logo van 'de Mol' laten zien op het scherm loopt er iemand rechts onder het scherm en verdwijnt achter de paal waar de woorden 'Coyote' op geschreven staan.
Ik kan niet duidelijk zien wie het is, maar het lijkt mij een man. Misschien de Mol?


Afbeelding
Afbeelding
Wie weet Pieter of zijn broer die naar het toilet moest of ergens achter om te plassen. Op dat moment hadden ze de stond misschien niet in het oog want het filmpje speelde volgens mij daar niet meer af maar werd erachter opgezet. Kan natuurlijk een tip zijn hoor.
Gebruikersavatar

Klaartje24 apr 2018, 13:08

 2245  Uma
alexander.hof schreef:Op het einde van aflevering 5 zien we nog een keer het scherm van de 'drive-in opdracht'. Terwijl ze het logo van 'de Mol' laten zien op het scherm loopt er iemand rechts onder het scherm en verdwijnt achter de paal waar de woorden 'Coyote' op geschreven staan.
Ik kan niet duidelijk zien wie het is, maar het lijkt mij een man. Misschien de Mol?


Afbeelding
Afbeelding
Op een groot tv-scherm zie je het veel beter.

Het is een (jonge) man, maar met aan zekerheid grenzende waarschijnljkheid niemand van de kandidaten of hun bezoekers. En GDC zelf is het ook niet.

Gewoon een onbekende die daar toevallig loopt.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen24 apr 2018, 14:03

 8153
Of ze waren op weg om te gaan bedelen om eten te kunnen kopen 😉
Gebruikersavatar

JKpowned24 apr 2018, 16:10

 259
Kan ook gewoon security zijn slapen op een parking wordt niet aangeraden in Mexico als je wil wakker worden met al je organen en spullen vooral als je in een BMW slaapt xD