Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

michiel.bangels29 apr 2018, 23:05

 5
Bij de geitenproef hoor je het nummer Paint it black van de Rolling stones

" I see a red door and I want to paint it black"

--> Pascal had tijdens de eliminatie in die aflevering zwarte kleren aan met een rode streep

Hint ?
Gebruikersavatar

michiel.bangels29 apr 2018, 23:06

 5
Afbeelding

Verdacht op zijn minst ....
Gebruikersavatar

coenen.viky29 apr 2018, 23:09

 2
lloyd volledig int black..
Gebruikersavatar

chicawah.janssen29 apr 2018, 23:34

 8153
Lijkt mij beter bij Pascale (rood en zwart) te passen dan bij Lloyd (alleen zwart).
Gebruikersavatar

james.waker29 apr 2018, 23:40

 417
michiel.bangels schreef: --> Pascal had tijdens de eliminatie in die aflevering zwarte kleren aan met een rode streep

Hint ?
denk het niet, is niet de eerste keer dat ze het draagt....

had wel niet verwacht dat pascale zolang ging meegaan in het spel eigenlijk, da's dan wel weer verdacht.... maar ze zou wel eens op de goeie mol kunnen zitten.... haar zoon vroeg vorige week tijdens autorit of katrien niks gezegd had over lloyd als ze in zelfde kamer sliepen... dus ze moet volgens mij toch lloy verdenken en dat tegen indy gezegd hebben ➡️
Gebruikersavatar

zoë.stilmant29 apr 2018, 23:50

 3
Pieter had een rode tshirt aan tijdens de opdracht en kiest voor de geit met de rode sjaal. Wat als hij de mol is en wist welke geit te kiezen omdat die geit goed getraind is om eten te ruiken?
Gebruikersavatar

james.waker29 apr 2018, 23:54

 417
zoë.stilmant schreef:Pieter had een rode tshirt aan tijdens de opdracht en kiest voor de geit met de rode sjaal. Wat als hij de mol is en wist welke geit te kiezen omdat die geit goed getraind is om eten te ruiken?
voor de mol maakt het toch niet uit dat z'n geit goed kan ruiken? die is toch niks met een vrijstelling
Gebruikersavatar

zoë.stilmant30 apr 2018, 00:19

 3
james.waker schreef:voor de mol maakt het toch niet uit dat z'n geit goed kan ruiken? die is toch niks met een vrijstelling
Nee maar al het geld is wel zo goed als weg en zo probeert hij misschien de kandidaten op een verkeerd spoor te brengen door voor de vrijstelling te gaan. Hij weet dat minstens 3 kandidaten voor pasvragen gaan. Iedereen is als eens voor de pasvragen gegaan. Het maximum waren 5 pasvragen. Hoe meer pasvragen er zijn hoe minder geld er meegaat naar de groepspot. Ik heb alle afleveringen nog eens herbekeken en er zijn veel aanwijzingen dat Pieter een subtiele mol zou kunnen zijn. Hij laat opdrachten mislukken op een zeer subtiele manier. Bij de opdracht met die schakelaars kiest hij voor de rode pepers. Hij weet dat niemand zijn gelaadsuitdrukking kan faken indien men niet tegen pepers kan. Joke eet ze niet op en zo verliest men 1000 €. Hij heeft ook het minste geld opgeleverd (zonder afl. 6 erbij te rekenen). Deze aflevering heb ik hem serieus in het oog gehouden en voor mij is het duidelijk dat hij het is. Wat me ook opvalt is dat in cafe de mol de foto's op een willekeurige manier staan: Pieter 1, Lloyd 2, Pascale 3. Op twitter verdeelde Gilles zijn kandidaten in 3 groepen. In de ene groep waren alle kandidaten al afgevallen. In zijn 2de groep was het Steve,Joke en Baha. In de 3de groep zijn het Pascale, Pieter en Lloyd... . Groep 2 is stillekes aan aan het uitdoven want Joke ligt er ook uit. Hierdoor trek ik mijn conclusies. Ik kan nog een tijdje doorgaan maar dan ben ik tot morgenvroeg bezig vrees ik 😉. Oh en niet te vergeten, in afl. 2 draagt een t-shirt met "think twice" erop. Voor mij is hij nu mijn verdachte nummer 1.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen30 apr 2018, 12:57

 8153
zoë.stilmant schreef:Iedereen is als eens voor de pasvragen gegaan.
Pascale is nog nooit voor pasvragen gegaan!
Gebruikersavatar

marc.koenen30 apr 2018, 13:25

 122
voor de mol maakt het toch niet uit dat z'n geit goed kan ruiken? die is toch niks met een vrijstelling
Hij neemt wel de vrijstelling af van iemand anders.En op deze manier kan hij laten merken dat hij echt niet weet wie de mol is.
Gebruikersavatar

masterveecee02 mei 2018, 14:04

 3547  Sven
En als het nu eens op het geitje slag met het rode sjaaltje?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mei 2018, 14:15

 8153
masterveecee schreef:En als het nu eens op het geitje slag met het rode sjaaltje?
Huh? In de bijbel slacht men wel geiten en het bloed dat dan vloeit is rood, maar ik vrees dat ik nu het spoor bijster ben... Tenzij het om een Zuid-Afrikaanse geit gaat, maar dit jaar zitten we wel in Mexico.