Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

james.waker02 mei 2018, 07:42

 417
gisteren was ik beetje aan het zwansen , maar ik heb er nog eens over geslapen en ja... de link is meer dan marc de bel

DE KINDER-LINK

we hebben te maken met de allerjongste mol ooit, een mol die nog maar pas uit de papschool komt bij wijze van spreken

vandaar dat de makers er veel links, verwijzingen naar kinder dingen ingestoken hebben :

natuurlijk zijn er de links naar marc de bel , de kinderboeken
maar er is meer ....
bambi, knabbel, vragen uit het vijfde leerjaar aan het schoolbord, opdracht met de kinderen in het pretpark, play station game in escape rooms, lloyd in space, Familie Mol-de Mol met de blokfluit , baseball tegen de kids, reactie lloyd bij aankomst pretpark was puur kinds, .........

ik zou eens alles moeten herbekijken met een focus op deze link...

maar soit, er is een uitleg voor de link naar oa marc de bel, in die was wel vereist als valabele hint
Gebruikersavatar

Frolva02 mei 2018, 09:07

 2204
james.waker schreef:DE KINDER-LINK
Ik geloof er - zelfs als Lloyd de mol is - niet in.

Het blijft mij allemaal wat te vaag.
Vorig seizoen was er toch ook een opdracht met kinderen (de seizoenen daarvoor weet ik niet van buiten).
Vorig seizoen waren er toch ook 'kinderlijke' opdrachten (eieren zoeken in een doolhof, ...).
Vorig seizoen waren er toch ook kinderlijke reacties (aankomst bij het luchtkussen op het water, ...).

En dit jaar zou dat één grote hint zijn naar Lloyd?

Niet voor mij. :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mei 2018, 11:00

 8153
Cedric schreef:Het enige wat ik er tegenin kan brengen is dat Lloyd met wel het type lijkt (no offence) die enkel Marc De Bel kent maar verder amper/niet leest (behalve zijn studieboeken in de blokperiode). Het zou me dan ook eigenlijk niet echt wat verbazen mocht Marc De Bel de enige auteur zijn die hij kent..
Lloyd studeert geneeskunde en zal dus wel ASO gedaan hebben en boeken hebben moeten lezen voor Nederlands, Frans en Engels. En op de lagere school zien ze ook wel meer dan alleen Marc De Bel.
Cedric schreef:Nu goed, Lloyd is wel in voor een grapje en zijn moeder ook, dus ik denk dat dit antwoord gewoon "just for fun" was.
Ik denk dat dat het juiste antwoord is.
Gebruikersavatar

james.waker02 mei 2018, 12:03

 417
Frolva schreef:Ik geloof er - zelfs als Lloyd de mol is - niet in.

Het blijft mij allemaal wat te vaag.
Vorig seizoen was er toch ook een opdracht met kinderen (de seizoenen daarvoor weet ik niet van buiten).
Vorig seizoen waren er toch ook 'kinderlijke' opdrachten (eieren zoeken in een doolhof, ...).
Vorig seizoen waren er toch ook kinderlijke reacties (aankomst bij het luchtkussen op het water, ...).

En dit jaar zou dat één grote hint zijn naar Lloyd?

Niet voor mij. :mrgreen:
je moet het als totaalpakket zien, gaat niet over 1 opdracht met kids

al die links naar het kindse zijn geen toeval volgens mij

zijn begravenislied "de wereld is mooi" van samson & gert kan je hier ook nog aan toevoegen

allemaal links naar het KINDSE : jongste mol :!:
Gebruikersavatar

JKpowned02 mei 2018, 12:15

 259
We zullen zien ergens hoop ik ook dat hij de mol niet is. Ik hoop Pieter want die verwacht ik totaal niet en ik zou dan ook aangenaam verrast zijn en uiteindelijk het geen ik wil is bedot worden door de echte mol.
Laatst gewijzigd door JKpowned op 02 mei 2018, 12:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mei 2018, 12:18

 8153
Frolva schreef:Vorig seizoen waren er toch ook 'kinderlijke' opdrachten (eieren zoeken in een doolhof, ...).
Het ei van oom Trotter!
Ook van Marc De Bel 🙂
Gebruikersavatar

james.waker02 mei 2018, 12:47

 417
JKpowned schreef:We zullen zien ergens hoop ik ook dat hij de mol niet is. Ik hoop Pieter want die verwacht ik totaal niet en ik zou dan ook aangenaam verrast zijn en uiteindelijk is het geen ik wil is bedot worden door de echte mol.
van mijn mol ben ik eigenlijk zeker, komt er voor mij nu gewoon nog op aan wat extra hints te vinden... valt natuurlijk af te wachten wat ze gaan bekend maken als echte hint achteraf. natuurlijk gaan ze liever iets zeggen dat nog niet op het forum staat :mrgreen:
Gebruikersavatar

JKpowned02 mei 2018, 13:00

 259
Wat misschien ook een hint is: Lloyd geit was het roze. Het boek heb je me gemist is geschreven door ene rose en rose is ook een personage in de Titanic echter denk ik dan dat er een roos zou moeten geweest zijn als hint dit is weer te ver en te veel bochten 😛

Roze is geen rose dusja
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mei 2018, 13:05

 8153
JKpowned schreef:Wat misschien ook een hint is: Lloyd geit was het roze. Het boek heb je me gemist is geschreven door ene rose en rose is ook een personage in de Titanic echter denk ik dan dat er een roos zou moeten geweest zijn als hint dit is weer te ver en te veel bochten 😛

Roze is geen rose dusja
Olé, geef mij maar rosé José :mrgreen:
Gebruikersavatar

Frolva02 mei 2018, 13:34

 2204
james.waker schreef:valt natuurlijk af te wachten wat ze gaan bekend maken als echte hint achteraf. natuurlijk gaan ze liever iets zeggen dat nog niet op het forum staat :mrgreen:
Ook daar geloof ik niet in, dat de makers hints in het programma steken, maar die dan niet bekend maken omdat ze hier op het forum (of elders) gevonden zijn.

Volgens mij worden alle verborgen hints getoond.
Er worden op dit forum naar elke kandidaat tal van hints gevonden, die dus achteraf geen hints blijken te zijn. Logisch dat er ook naar de mol onterecht (verborgen) hints worden gevonden. 😉
Gebruikersavatar

james.waker06 mei 2018, 23:20

 417
james.waker schreef:
allemaal links naar het KINDSE : jongste mol :!:
aanvulling , weer 2 simpele spelletjes die ze moesten spelen op het einde... de memory & jenga
Gebruikersavatar

ex-molinator06 mei 2018, 23:39

 3483  Uma
Frolva schreef:Ook daar geloof ik niet in, dat de makers hints in het programma steken, maar die dan niet bekend maken omdat ze hier op het forum (of elders) gevonden zijn.

Volgens mij worden alle verborgen hints getoond.
Er worden op dit forum naar elke kandidaat tal van hints gevonden, die dus achteraf geen hints blijken te zijn. Logisch dat er ook naar de mol onterecht (verborgen) hints worden gevonden. 😉
Bekijk de scene van vorig jaar nog eens. Waar elke kandidaat moet antwoorden op de vraag "ben jij de mol?".
Het moltune (7 tonen) wordt gespeeld, 1 toon per kandidaat. En de toon bij Eline is een halve toon verlaagd. Maar dit wordt niet als hint vermeld.
Een schitterend subtiele en onopvallende aanwijzing!! Toeval? I think not!