Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

evy.verfaillie13 apr 2018, 13:52

 10  Sven
Je kan ook volgende woorden ermee vormen : mol, predikant, Lounes ( Arabische/ Berberse nam) betekenis : Compagnon)
Gebruikersavatar

djennix13 apr 2018, 14:42

 51
eveline.vanhemel schreef:Toen ik dit las, dacht ik, als ik nu eens ga zoeken naar welk merk van bal dit wel is. .
Zie foto en onderschrift:
Afbeelding
Hoewel ik je zoektocht aanmoedig, vrees ik dat dit niet het correct merk is. Bekijk de beelden eens goed. Lloyd is degene die deze bal opraapt en een keertje ronddraait (om te zien welke letter er op staat). Noch het merk Spalding als het WNBA teken is nergens te bespeuren.
Merkwaardig is, dat alle andere ballen van Kipsta, model R100 zijn. Toevallig de ballen die decathlon sponsort :mrgreen: Dit zijn ballen met een waarde van 4€ het stuk. Die Spalding bal kost 120 € ...

Na lang zoeken heb ik nog steeds de bal niet gevonden, ook niet in het NIKE gamma (daar gaat mijn theorie) :cry:

Wat er volgens mij logischerwijze mss gebeurd kan zijn, is het volgende: Decathloon stuurt x-aantal ballen naar Mexico, maar op de dag van de opdracht blijkt 1 bal stuk te zijn. Last minute zoekt men in de nabije geburen een winkeltje waar men goedkoop een andere basketbal kan kopen. En wellicht heeft de productie gedacht: "We nemen met opzet een ander kleurtje, dan komen die gasten op't molforum compleet gek 😂 😂 😂
Gebruikersavatar

Klaartje13 apr 2018, 15:15

 2245  Uma
evy.verfaillie schreef:Je kan ook volgende woorden ermee vormen : mol, predikant, Lounes ( Arabische/ Berberse nam) betekenis : Compagnon)
Je kan er heel veel uithalen, Evy.

Aanvankelijk had ik de letters die overblijven als je er eerst MOL KATRIEN uithaalt, in de anagrammenoplosser gestoken.

Maar als je alle letters erin stopt, kan je nog tal van anagrammen maken (met gebruik van alle 18 letters).
Een paar voorbeelden:

DE MOL KAN LUI SPORTEN
IEMAND RUKT POLEN LOS
NIEMAND KULT EROP LOS
IEMAND KUST OP ROLLEN
(en nog een onwelvoeglijk anagram, een hele lichte variant op het vorige, dat ik hier niet zal schrijven :oops: )

Het zijn maar een paar voorbeelden, je kan heel veel uit die letters halen, maar er zit niet echt iets in wat een hint zou kunnen zijn.
Gebruikersavatar

evy.verfaillie13 apr 2018, 15:50

 10  Sven
Klaartje schreef:Je kan er heel veel uithalen, Evy.

Aanvankelijk had ik de letters die overblijven als je er eerst MOL KATRIEN uithaalt, in de anagrammenoplosser gestoken.

Maar als je alle letters erin stopt, kan je nog tal van anagrammen maken (met gebruik van alle 18 letters).
Een paar voorbeelden:

DE MOL KAN LUI SPORTEN
IEMAND RUKT POLEN LOS
NIEMAND KULT EROP LOS
IEMAND KUST OP ROLLEN
(en nog een onwelvoeglijk anagram, een hele lichte variant op het vorige, dat ik hier niet zal schrijven :oops: )

Het zijn maar een paar voorbeelden, je kan heel veel uit die letters halen, maar er zit niet echt iets in wat een hint zou kunnen zijn.

Inderdaad Klaartje, mooi opzoekwerk trouwens! De mol zorgt ervoor dat we ons niet hoeven te vervelen 😂
Gebruikersavatar

Jay-Lo13 apr 2018, 16:41

 1690  Sven
eveline.vanhemel schreef:Kan je een tijdsindicatie geven of een printscreen waar je haar in het oranje boekje zag schrijven? Op het beeld hieronder zie je net de hoek van haar molboekje en dat is groen. Dit filmpje staat op de website van Vier en is niet in de aflevering getoond. Het is opgenomen na de "race circuit proef".

Afbeelding

Dit is de link naar het filmpje:
https://www.vier.be/video/de-mol/teleur ... el-meer-in
Hier, ik vond het eerst niet, dacht al dat ik ze zag vliegen. :mrgreen:

Afbeelding
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 apr 2018, 16:42

 8153
Jay-Lo schreef:Hier, ik vond het eerst niet, dacht al dat ik ze zag vliegen. :mrgreen:

Afbeelding
Verdraaid zeg! Vreemd!
Gebruikersavatar

Elysia198513 apr 2018, 16:46

 105
Jay-Lo schreef:Hier, ik vond het eerst niet, dacht al dat ik ze zag vliegen. :mrgreen:

Afbeelding
Waaaaaat! :o
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 apr 2018, 16:49

 8153
Dat moet de anderen toch opvallen? Ik denk dat ze allemaal, zodra ze hun boekje gekregen hebben, erin noteren welke kleur dat van de anderen heeft. Misschien is iemand kleurenblind, maar toch niet allemaal hé!
Laatst gewijzigd door chicawah.janssen op 13 apr 2018, 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 apr 2018, 16:50

 8153
Ik snap er niets meer van.
Laatst gewijzigd door chicawah.janssen op 13 apr 2018, 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Jansen13 apr 2018, 16:50

 3423  Yens
Jay-Lo schreef:Hier, ik vond het eerst niet, dacht al dat ik ze zag vliegen. :mrgreen:

Afbeelding
Onbegrijpelijk... zitten ze nu echt met onze voeten te rammelen??
Gebruikersavatar

Jansen13 apr 2018, 16:53

 3423  Yens
djennix schreef:Hoewel ik je zoektocht aanmoedig, vrees ik dat dit niet het correct merk is. Bekijk de beelden eens goed. Lloyd is degene die deze bal opraapt en een keertje ronddraait (om te zien welke letter er op staat). Noch het merk Spalding als het WNBA teken is nergens te bespeuren.
Merkwaardig is, dat alle andere ballen van Kipsta, model R100 zijn. Toevallig de ballen die decathlon sponsort :mrgreen: Dit zijn ballen met een waarde van 4€ het stuk. Die Spalding bal kost 120 € ...

Na lang zoeken heb ik nog steeds de bal niet gevonden, ook niet in het NIKE gamma (daar gaat mijn theorie) :cry:

Wat er volgens mij logischerwijze mss gebeurd kan zijn, is het volgende: Decathloon stuurt x-aantal ballen naar Mexico, maar op de dag van de opdracht blijkt 1 bal stuk te zijn. Last minute zoekt men in de nabije geburen een winkeltje waar men goedkoop een andere basketbal kan kopen. En wellicht heeft de productie gedacht: "We nemen met opzet een ander kleurtje, dan komen die gasten op't mo...
Daag gaat m'n mooie theorie... zucht. Maar nu kunnen we zoeken waarom Katrien het ene moment een groen boekje heeft en het volgend moment een oranje, terwijl we weten dat Channy het oranje boekje had. En ze gebruikt beide boekjes dan ook nog eens open en bloot terwijl ze bij andere kandidaten zit 😲
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8