Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Jansen13 apr 2018, 12:07

 3423  Yens
pieter-jan.jorissen schreef:Hoe zeker zijn jullie ervan dat pieter in aflevering 3 Baha als mol heeft? Ik vind de verdenkingen theorie zeer dubbel omdat je nooit hoort welke vraag de programmamakers hebben gesteld
Vanzelfsprekend kan je nooit zeker zijn... De verdenkingentheorie houdt gewoon bij wat de deelnemers zeggen bij de eliminatieproef. Sommigen zullen de waarheid zeggen, sommigen zullen dat niet doen en eentje liegt natuurlijk altijd. Zekerheid heb je dus nooit.
Gebruikersavatar

Jay-Lo13 apr 2018, 12:11

 1690  Sven
nele.pottie schreef:Voor mij zijn er genoeg redenen te bedenken bij uw in vraag stellingen.
- Ze bleef in de kist liggen omdat ze zelf wist dat de laatste 2 verder lagen begraven en dat de rest waarschijnlijk nog eventjes zou wachten op hen waardoor ze tijd en geld verloren.
- Bij de andere proef dacht ik direct al dat dit goed was om te saboteren. Maar ik denk ook dat toen Jeffrey de opdracht ook wou doen (en die 2 dus weer samen in een proef terecht kwamen) Dat ze dacht dat hij haar verdacht vond waardoor ze extra op haar hoede was en zichzelf niet te verdacht mocht opstellen. Bij de vragen die ze kregen was het toch telkens Jeffrey die het juiste antwoord aanduidde en zij die ermee (soms twijfelend) instemde. Bij de laatste vraag over de gids zag ze dat hij wat twijfelde waardoor ze nog geprobeerd heeft om een verkeerde man aan te duiden. Maar uiteindelijk was Jeffrey er te zeker van dat hij toch op de juiste zat waardoor Katrien dan ook maar ingestemd heeft.

Bij die proef heeft ze zich dus duidelij...
Ik ben ook die 2 in dat middelste graf verdacht gaan vinden, door te blijven liggen rek je tijd om bij de laatste graven te komen. 750 en 2500niet in de pot.
Ik ging eerder richting Pascale kijken omdat Katrien zoveel geld in de pot brengt.
Ik vind wel dat we de molboekjes hier in de gaten moeten houden. wij dachten dat Katrien het groene boekje had, maar in de laatste aflevering zit ze in het oranje boekje te kijken, schrijven. Misschien hebben wij niet goed opgelet, of zij krijgt de boekjes van de afvaller in handen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 apr 2018, 12:17

 8153
Jay-Lo schreef:Ik vind wel dat we de molboekjes hier in de gaten moeten houden. wij dachten dat Katrien het groene boekje had, maar in de laatste aflevering zit ze in het oranje boekje te kijken, schrijven. Misschien hebben wij niet goed opgelet, of zij krijgt de boekjes van de afvaller in handen.
Dat zou de anderen toch opvallen hoor!
Gebruikersavatar

Jansen13 apr 2018, 12:31

 3423  Yens
Jay-Lo schreef:Ik vind wel dat we de molboekjes hier in de gaten moeten houden. wij dachten dat Katrien het groene boekje had, maar in de laatste aflevering zit ze in het oranje boekje te kijken, schrijven. Misschien hebben wij niet goed opgelet, of zij krijgt de boekjes van de afvaller in handen.
Kan je een tijdsindicatie geven of een printscreen waar je haar in het oranje boekje zag schrijven? Op het beeld hieronder zie je net de hoek van haar molboekje en dat is groen. Dit filmpje staat op de website van Vier en is niet in de aflevering getoond. Het is opgenomen na de "race circuit proef".

Afbeelding

Dit is de link naar het filmpje:
https://www.vier.be/video/de-mol/teleur ... el-meer-in
Gebruikersavatar

nele.pottie13 apr 2018, 12:32

 62
Jay-Lo schreef: Ik vind wel dat we de molboekjes hier in de gaten moeten houden. wij dachten dat Katrien het groene boekje had, maar in de laatste aflevering zit ze in het oranje boekje te kijken, schrijven. Misschien hebben wij niet goed opgelet, of zij krijgt de boekjes van de afvaller in handen.
Waar zie je dat want ik heb net eens gekeken in afl. 2 en het is toch wel heel duidelijk in beeld dat Channy het oranje boekje heeft.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 apr 2018, 12:36

 8153
Maar waarom precies LOPEN DUS MOL KATRIEN :?:
Gebruikersavatar

Jansen13 apr 2018, 12:41

 3423  Yens
chicawah schreef:Maar waarom precies LOPEN DUS MOL KATRIEN :?:
Ja, lijkt me ook vreemd 🙂 Lopen moest ze niet echt doen in deze proef 🙂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 apr 2018, 12:48

 8153
eveline.vanhemel schreef:Ja, lijkt me ook vreemd 🙂 Lopen moest ze niet echt doen in deze proef 🙂
Behalve na de basketproef meelopen met de anderen, maar dat was eigenlijk wandelen.
Gebruikersavatar

Jansen13 apr 2018, 12:51

 3423  Yens
chicawah schreef:Behalve na de basketproef meelopen met de anderen, maar dat was eigenlijk wandelen.
Misschien is het ook niet nodig om alle letters te gebruiken. Naar analogie met vorig jaar toen je in de woordzoeker ELINE IS DE MOL kon terug vinden.
Gebruikersavatar

Klaartje13 apr 2018, 12:51

 2245  Uma
chicawah schreef:Maar waarom precies LOPEN DUS MOL KATRIEN :?:
Ik heb geen idee. Dat kwam als enig correct Nederlands uit de anagrammenoplosser. 🙂

Het is waarschijnlijk puur toeval dat je dat kan maken met die letters.

Maar ja, als je per se een verklaring wil: de Mol moet gaan lopen, als ze haar te dicht op de hielen zitten (?).
Ik weet het, dat klinkt niet echt overtuigend. 🙂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 apr 2018, 13:10

 8153
eveline.vanhemel schreef:Misschien is het ook niet nodig om alle letters te gebruiken. Naar analogie met vorig jaar toen je in de woordzoeker ELINE IS DE MOL kon terug vinden.
Dat is de eenvoudigste oplossing en zal vermoedelijk ook de juiste zijn (áls het een hint is).
Gebruikersavatar

Klaartje13 apr 2018, 13:50

 2245  Uma
eveline.vanhemel schreef:Misschien is het ook niet nodig om alle letters te gebruiken. Naar analogie met vorig jaar toen je in de woordzoeker ELINE IS DE MOL kon terug vinden.
Maar dan zit je weer met een hint die niet eenduidig is.

Met de letters van de basketproef kan je ook MOL PIETER vormen zonder alle letters te gebruiken, dus ja...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8