Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

mollig1813 apr 2018, 16:57

 229  Bert
dat groen boekje lijkt mij niet haar molboekje
de kaft lijkt beweegbaar terwijl ik bij de andere precies harde kaft zie.
Misschien schrijft Katrien vanalles in een eigen schrift?

Zou ergens grappig zijn wel, andere jaren kunnen de kandidaten altijd wel op 1 of ander moment in de reis in de anderen hun boekje kijken.
Ik heb dat ook al gedacht dat moest ik zelf meedoen, ik gewoon alles in een ander schrift zou schrijven
Gebruikersavatar

Jay-Lo13 apr 2018, 17:04

 1690  Sven
eveline.vanhemel schreef:Daag gaat m'n mooie theorie... zucht. Maar nu kunnen we zoeken waarom Katrien het ene moment een groen boekje heeft en het volgend moment een oranje, terwijl we weten dat Channy het oranje boekje had. En ze gebruikt beide boekjes dan ook nog eens open en bloot terwijl ze bij andere kandidaten zit 😲
Met dat paarse gaat ze dat toch niet moeten doen bij de anderen. 😃
Gebruikersavatar

Jansen13 apr 2018, 17:05

 3423  Yens
mollig18 schreef:dat groen boekje lijkt mij niet haar molboekje
de kaft lijkt beweegbaar terwijl ik bij de andere precies harde kaft zie.
Misschien schrijft Katrien vanalles in een eigen schrift?

Zou ergens grappig zijn wel, andere jaren kunnen de kandidaten altijd wel op 1 of ander moment in de reis in de anderen hun boekje kijken.
Ik heb dat ook al gedacht dat moest ik zelf meedoen, ik gewoon alles in een ander schrift zou schrijven
Als het groene boekje niet echt is, dan het oranje ook niet he. We weten dat Channy het oranje molboekje had. En zelfs al zou ze alles noteren in een ander schrift, dan blijft het nog steeds vreemd dat ze dan wisselt tussen andere schriften...
Gebruikersavatar

Klaartje13 apr 2018, 17:05

 2245  Uma
Jay-Lo schreef:Hier, ik vond het eerst niet, dacht al dat ik ze zag vliegen. :mrgreen:

Afbeelding
Dat oranje boekje dat Katrien hier vast heeft, is van een kleiner formaat dan de molboekjes. Ik denk dat het een of ander boekje is waar info instaat over de stad of totaal iets anders (een klein vertaalboekje?). Op de beelden lijkt ze me ook in gesprek met Pascale over wat ze leest in dat oranje boekje.

Niks om ons zorgen over te maken. 🙂
Gebruikersavatar

Jay-Lo13 apr 2018, 17:08

 1690  Sven
Klaartje schreef:Dat oranje boekje dat Katrien hier vast heeft, is van een kleiner formaat dan de molboekjes. Ik denk dat het een of ander boekje is waar info instaat over de stad of totaal iets anders (een klein vertaalboekje?). Op de beelden lijkt ze me ook in gesprek met Pascale over wat ze leest in dat oranje boekje.

Niks om ons zorgen over te maken. 🙂
Dat zou een verklaring zijn, toch maar in t oog houden, die Katrien. 😃
Gebruikersavatar

Jansen13 apr 2018, 17:08

 3423  Yens
Klaartje schreef:Dat oranje boekje dat Katrien hier vast heeft, is van een kleiner formaat dan de molboekjes. Ik denk dat het een of ander boekje is waar info instaat over de stad of totaal iets anders (een klein vertaalboekje?). Op de beelden lijkt ze me ook in gesprek met Pascale over wat ze leest in dat oranje boekje.

Niks om ons zorgen over te maken. 🙂
Dat is een veel plausibelere theorie 🙂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 apr 2018, 17:37

 8153
mollig18 schreef:dat groen boekje lijkt mij niet haar molboekje
de kaft lijkt beweegbaar terwijl ik bij de andere precies harde kaft zie.
Misschien schrijft Katrien vanalles in een eigen schrift?

Zou ergens grappig zijn wel, andere jaren kunnen de kandidaten altijd wel op 1 of ander moment in de reis in de anderen hun boekje kijken.
Ik heb dat ook al gedacht dat moest ik zelf meedoen, ik gewoon alles in een ander schrift zou schrijven
Mijn gedacht! Ik heb het hier ergens op het forum ook al eens geschreven.
Gebruikersavatar

Mateo13 apr 2018, 18:04

 870
Misschien is dat oranje boekje wel een kleine bijbel in het Spaans. Ze geeft Pieter en Pascale net de correcte vertaling van hier en daar een vers uit Genesis... en Pieter maakt daar ijverig notities bij, te gebruiken bij zijn volgende YouTube filmpje.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 apr 2018, 22:02

 8153
chicawah schreef:Maar ook enkele bedenkingen bij Katrien:
- Waarom bleef ze in de kist liggen? Ze kon daarmee € 750 uit de pot houden, maar de proef in zijn geheel niet beïnvloeden. Natuurlijk was de kans groot dat Joke en Steve te laat gevonden werden.
- Waarom schoof ze zichzelf onmiddellijk naar voren voor de blindenproef? Ze kon zich daar wel heel onverdacht gedragen door niet in de molboekjes te willen kijken, maar op het baseballveld kon meer...
Waarom kiezen voor de sombrero's, een proef die so wie so ging mislukken?
Gebruikersavatar

ruben.lodewijckx13 apr 2018, 23:04

 65
eveline.vanhemel schreef:Toen ik dit las, dacht ik, als ik nu eens ga zoeken naar welk merk van bal dit wel is. Na zoektocht op google met de zoekterm (basketbal tweekleurig oranje geel) kwam ik uit bij het merk Spalding. Spalding is het merk waarmee de NBA speelt... En de specifieke geel / oranje bal is... de officiële bal van de WNBA, dus van de vrouwen NBA competitie 😎 .
Zie foto en onderschrift:

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

Jansen13 apr 2018, 23:07

 3423  Yens
ruben.lodewijckx schreef:Afbeelding
Verband? De theorie van de basketbal is ondertussen al ontkracht, de kleuren kwamen weliswaar overeen maar het betrof geen Spalding bal.
Gebruikersavatar

ruben.lodewijckx13 apr 2018, 23:09

 65
ruben.lodewijckx schreef:Afbeelding
Afbeelding
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8