Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Klaartje01 mei 2018, 11:17

 2245  Uma
ruben.lodewijckx schreef:H07 AFM
The Armed Forces of Malta is the name given to the combined armed services of Malta. The AFM is a brigade sized organisation consisting of a headquarters and three separate battalions, with minimal air and naval forces.

HMS(h07) Defender was a D-class destroyer built for the Royal Navy in the early 1930s. The ship was initially assigned to the Mediterranean Fleet before she was transferred to the China

U33 ASO
U-33 may refer to one of the following German submarines: SM U-33 (Germany), was a Type U 31 submarine launched in 1914 and that served in the First World Wa

ASO. advanced special operations; air support operations. Source: Dictionary of Military and Associated Terms (September 2007). Retrieved from "https://www.wikileaks.org/wiki/ASO_(military)". Category: Dictionary of Military and Associated Terms ...

T A R
TAR. tactical air request; Training and Administration of the Reserve. Source: Dictionary of Military and Associated Terms

muziek :
DMR :
The U...
Heerlijk om te lezen wat Ruben er allemaal in meent te zien.

Maar voor mij is het zoals de Bijbel: ook heerlijk, mooie, fantastische, wonderlijke verhalen, maar ik geloof er geen snars van. 🙂
Gebruikersavatar

Frolva01 mei 2018, 11:34

 2204
Klaartje schreef:Maar voor mij is het zoals de Bijbel: ook heerlijk, mooie, fantastische, wonderlijke verhalen, maar ik geloof er geen snars van. 🙂
😂

Ik ben ook niet overtuigd. 😉

Vorig jaar was er hier ook veel te doen over de nummerplaten (of toch minstens één) van de auto's uit de eerste proef.
De kans dat er een hint in een nummerplaat (en dat zijn de letters/cijfer combinaties aan de zijruit van de auto's) zit vind ik sowieso heel klein. Want dan moet je (als maker) al van een toevallige nummerplaat een hint gaan fabriceren.

De door Lloyd gekozen letters zouden wel een hint kunnen zijn. Maar dan zit je weer met het 'probleem' dat het niet op voorhand vaststond dat Lloyd die ronde zou spelen.

Blijft wel hoogst amusant om te lezen, al die theorieën. 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 mei 2018, 13:04

 8153
Ik zie niet Baha en no. Ik zie Baha en on. Of nog beter: obahan.

En die andere hints zijn verschrikkelijk ver gezocht en een bewijs van de Chicawahtheorie*.
Maar wel mooi gevonden en chapeau voor het opzoekingswerk.

* veel molloten zitten zo diep in hun tunnel dat ze zoeken naar aanwijzingen die in hun eigen kraam passen. M.a.w.: het is ansersom werken en wishful thinking.