Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Frolva01 mei 2018, 20:46

 2204
chicawah schreef:Ze moesten een envelop kiezen. Daarin zat een cijfer van 1 t.e.m. 5.

Er werd (off screen, als ik me goed herinner) iets te veel benadrukt dat het toeval zou beslissen.

Terwijl het uitdelen van enveloppen met cijfers in, toch wel voor wat sturing vatbaar is. 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 mei 2018, 20:47

 8153
Frolva schreef:Er werd (off screen, als ik me goed herinner) iets te veel benadrukt dat het toeval zou beslissen.

Terwijl het uitdelen van enveloppen met cijfers in, toch wel voor wat sturing vatbaar is. 😉
Inderdaad. Het deed me denken aan reeks 2 waar ze ook eens moesten loten op die manier. Hugo wist welke envelop hij moest nemen.
Gebruikersavatar

Mateo01 mei 2018, 22:44

 870
De 'pluim' valt aan meerdere personen te linken, Ook aan Pascale van Leeuwen uit De Haan. Zie mijn topic 'Mateo's verdachte'(nog steeds helaas zonder 'n'.....).


quote: 'En dan het woord 'pluim' uit aflevering 1 (pluimen/veren van De Haan) plus de kietelpluim in aflevering 6.
't Zijn wel geen subtiele verwijzingen, vind ik, maar toch zou het kunnen.' unquote.
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen01 mei 2018, 23:09

 182
chicawah schreef:Inderdaad. Het deed me denken aan reeks 2 waar ze ook eens moesten loten op die manier. Hugo wist welke envelop hij moest nemen.
Het lijkt me heel interessant voor de mol om als eerste aan de beurt te komen.

Als er manipulatie bij de enveloppen is, dan zou laatst ook nog kunnen om het de mol niet té makkelijk te maken en elke kandidaat een gelijke kans te geven.

Wat zou jij doen als programmamaker? Je mol eens echt op de proef stellen en hem nummer 5 geven? Of hem als eerste laten, zodat hij kan kijken wat de anderen doen zoadat de mol zijn acteren hierop kan aanpassen?

Alles tesamen komt Pieter hier toch het meest verdacht over. Ik vind het vreemd dat we niemand zien reageren bij het kietelen... is toch vreselijk zo'n pluim aan uw voeten!!! Misschien worden de beelden van Pascale en Lloyd die aan het gieren zijn niet getoond 😲
Gebruikersavatar

Jay-Lo01 mei 2018, 23:11

 1690  Sven
pieter-jan.jorissen schreef:Het lijkt me heel interessant voor de mol om als eerste aan de beurt te komen.

Als er manipulatie bij de enveloppen is, dan zou laatst ook nog kunnen om het de mol niet té makkelijk te maken en elke kandidaat een gelijke kans te geven.

Wat zou jij doen als programmamaker? Je mol eens echt op de proef stellen en hem nummer 5 geven? Of hem als eerste laten, zodat hij kan kijken wat de anderen doen zoadat de mol zijn acteren hierop kan aanpassen?

Alles tesamen komt Pieter hier toch het meest verdacht over. Ik vind het vreemd dat we niemand zien reageren bij het kietelen... is toch vreselijk zo'n pluim aan uw voeten!!! Misschien worden de beelden van Pascale en Lloyd die aan het gieren zijn niet getoond 😲
Ah, nee dat kan niet, als ze lachen wordt er geen geld verdiend.
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen02 mei 2018, 00:27

 182
Jay-Lo schreef:Ah, nee dat kan niet, als ze lachen wordt er geen geld verdiend.
Inderdaad, kan niet maar blijf het straf vinden.
Gebruikersavatar

masterveecee02 mei 2018, 09:24

 3547  Sven
Ha! ik had dit ook gezien (originele post)! Maar geen tijd om het hier te posten.

Maar naast dit beeld, was er ook dit:
Afbeelding

Vooral omdat die persoon zo gezellig zijn handen beweegt...
Maar niemand gezien met een ring.
Kunnen wel maar 2 mensen zijn (ALS het iemand van de kandidaten is): Pascale of Pieter ("getrouwd" met God)
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mei 2018, 10:43

 8153
masterveecee schreef:Ha! ik had dit ook gezien (originele post)! Maar geen tijd om het hier te posten.

Maar naast dit beeld, was er ook dit:
Afbeelding

Vooral omdat die persoon zo gezellig zijn handen beweegt...
Maar niemand gezien met een ring.
Kunnen wel maar 2 mensen zijn (ALS het iemand van de kandidaten is): Pascale of Pieter ("getrouwd" met God)
Zijn priesters getrouwd met God? Volgens mij bestaat Gods harem alleen uit nonnekes!
Gebruikersavatar

masterveecee02 mei 2018, 11:10

 3547  Sven
chicawah schreef:Zijn priesters getrouwd met God? Volgens mij bestaat Gods harem alleen uit nonnekes!
Om serieus te zijn: bijv. een bisschop draagt ook een ring 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mei 2018, 11:11

 8153
masterveecee schreef:Om serieus te zijn: bijv. een bisschop draagt ook een ring 😉
Is dat geen zegelring?
Gebruikersavatar

masterveecee02 mei 2018, 11:14

 3547  Sven
chicawah schreef:Is dat geen zegelring?
ewel?! zegelring, bisschopsring, whatever ring. Ne ring is ne ring e zeg!!
😃
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mei 2018, 11:15

 8153
masterveecee schreef:ewel?! zegelring, bisschopsring, whatever ring. Ne ring is ne ring e zeg!!
😃
Jij bent duidelijk in de ban van de ring :roll: